Gazpromavia légitársasági értékelés 2019-ben

A múlt héten repültünk a Gazpromavia Ulyanovsk-Vnukovo útvonalon, mind a sík, mind a szolgáltatás kellemesen meglepődött. A repülőgép kívülről és belülről is nagyon tisztességesnek tűnik, az ülések kényelmesek, puhaak, szükség szerint vannak elhelyezve, nincsenek lyukak, a rések nem láthatók. Felszállás előtt felajánlották (ingyenes) édességet a felszállás és a sajtó ("Komsomol" és "kereskedő"). Nagyon jól haladtunk. Ezután felajánlották a reggelit - 2 hal, szalonna + szalámi, paradicsom, sajt, kenyér + vaj, zsemle. egy lekvárt tortát, és mindezt a kávét vagy a teát, amivel kiválaszthatod, egy 1 órás járat egy fillért sem, ez egy nagyon jó készlet, különösen az ezen az úton lévő többi fuvarozóhoz képest. Uteair ugyanazon az útvonalon csak egy nyomorúságos bun és vízi juice-t kínált. Általában Gazpromavia, tartsd fel!

A légitársaság nevét már tiszteletben tartják. Ezért kétségtelenül jegyeket vásároltam Montenegróba a Gazpromavia-ba.
A repülőgép csak fél órával később indult el. A busz a gépre ment, csak akkor ment, amikor legyőzte a határt. Elértük a gépet, valami ok miatt az ajtók nem nyitottak nekünk. Nagyon fülledt és meleg volt, de az ajtókat csak 15 perc után nyitották meg, amikor egy gyermek már beteg volt, de szigorúan tilos volt elhagyni. 10 perccel később mindannyian beléphettünk a gépbe - egy régi, kopott TU-154, ahol nem nagyon barátságos stewardessek
A felszállás alatt kinézettem az ablakon, hirtelen valaki durván felemelte a kezemet: a stewardess volt, aki azt javasolta, hogy vegyen egy cukorkát (lehet hülye?).
Egy időben a lányommal jártam a WC-vel, elfoglalt volt és csendben vártunk, amikor szabad lesz. Egy stewardess jött hozzánk, és megkérdezte, várunk-e régóta. Annak ellenére, hogy megbizonyosodtunk róla, hogy éppen megérkeztünk, elkezdett ütni az ajtón, és kérte, hogy az itt ülõ utas hamarosan távozzon. Miután a stewardess lánya belépett a WC-hez, visszafojtotta az ajtót. A lány elindult onnan, de a stewardess ismét felkiáltott a mosdóba: "Ez a gomb egy flush, és ez egy kihívás." A gyerek meg tudott keverni, de mi lenne, ha kiáltott volna.
A vacsora után, piszkos ételeket gyűjtöttek, a stewardess kiabálását bárki, aki nem tudta megfelelően lezárni a tálcát.
Általában visszavágtam egy másik légitársaságot.

• Légitársaság Nouvelair Flight BJ823 Szentpétervár - Monastir Airbus A321
  • Légitársaság ГТК Oroszország Repülés FV576 Krasznojarszk-Szentpétervár-Kalinyingrád Airbus A319-100