Vulcan Tolbachik (Kamcsatka). 1. rész: Hogyan jutottunk

Vissza Esso közlekedik reggel 7 órakor, vegye figyelembe, hogy a pénztár csak néhány órát egy nap, és meg kell, hogy jegyet előre (és mindig az útlevél).
Abban Esso, megálltunk alapján „The Owls”, eltekintve sátrak 350 rubel minden. Az ár magában foglalja a víz és a barbecue, közel a bázis a meleg források, ahol lehet úszni.

Vulcan Tolbachik (Kamcsatka)

Másnap 11 volt, hogy közvetlenül a Tolbachik. Azt kell mondanom, hogy az utazást előzetes fiúk Arhangelszk, amit találtam az interneten. Tudtuk, az utazás előtti Kamcsatkába, csoportos túrák, hogy jön sokkal olcsóbb és keresett utazók, akik állítólag a Kamcsatka-félszigeten, ugyanarra az időszakra, mint nekünk, hogy egyesítsék erőiket. Így találkoztunk egy nagy csapat, amely a következő néhány napban: Ivan és Olga, Jaroszláv és Tanya, az ifjú nászutas Gleb és Mása (nem Egyiptomban folytatta a második!). Már Esso voltunk csatlakozott egy német önkéntes Lucas hit minket tudását orosz és Kamchadal Eugene. By the way, az utazás három napig jött hozzánk 30.000 rubelt az egész csoport, mert útján szervezett Bystrinsky Reserve. Ő elvitt minket az alkalmazottak Ruslan Tuszyn.

A kijelölt időben a baglyok nekünk jött egy autó - nyitott test alapján GAZ-66 (egy sátor eső esetén).

Útközben megállt, hogy nézd meg a vízerőmű egy vízesés.

Vulcan Tolbachik (Kamcsatka)

Aszfalt hamar kiderült egy kavicsos úton (100 km.) És akkor teljesen egy mellékút.

Az áthelyezés után hegyi folyó, megálltunk ebédelni.

Ahelyett, hogy a régi út, tele láva, vágjuk át a körforgalmon, áthaladva az ütésektől és tuskók, hanem a sebessége 5-10 km óránként. By the way, akik kivágták az út, nem egyeztetett Egyes szervek és végül elítélték egy nagy összeget.

Vulcan Tolbachik (Kamcsatka)

Srácok tartózkodik az erdőben fát vágni.

Miután elhagytuk az erdőt, hogy a végső része, amely a salak és homok; az autó nem elég oxigént, nehéz menni, és nagyon meleg van. Táj a Mars.

Salak - egy vulkáni törmelék, közben képződött a kitörés. Ruslan mondta, hogy ha a turisták csináltak a hosszú távú parkolóban, és ásni egy lyukat a WC-vel. Tehát salak helyén volt a magassága 3,5 méter. Következő volt a gleccser: a kitörés történt a hideg évszakban. A legérdekesebb az, hogy a látszólag élettelen salak, amely a gleccser (azaz, a talaj nagyon messze), fokozatosan nőni kezdenek a virágok.

Vulcan Tolbachik (Kamcsatka)

Egyébként az a tény, hogy úgy tűnt, hogy Tolbachik szerint Ruslan szokatlan: az időjárás miatt ez nagyon ritkán látható.

Mivel a vulkán mindig elképzeltem egy nagy hegy egy lyuk a közepén, ahol a fröccsenő láva. Ez nem így van. Itt Tolbachik például áll a sziget és a lakás - tehát két nagy hegyek, és még sok „hegyek” - tumora miatt, ami a kitörés. A kitörés nem mindig következik be a középső és az oldalsó, alsó, és így tovább. Úgy volt, hogy menjen fel egy sima - alacsonyabb Tolbachik, mint az egyetlen éles hegymászók teljes felszereléssel lehet mászni.
Az összes megáll az ebéd és a füst szünetek tartott, 10 óra. Este megérkeztünk a táborba, amely a kezdete emelkedés (sokan választják ezt a helyet, mert a forrása az ivóvíz). Azonnal állítsa sátor burzsoá néhány utazásszervező. A bejáratnál azt mondja, hogy bárki használhatja, ha nincs csoport. De mire odaértünk már elhelyezte a csoportban.

Vulcan Tolbachik (Kamcsatka)

Amint elkezdtük a tábor, kaptam egy erős szél, szitáló eső, sátrak veszik le, mert a csapok nem tartják a homokban, meg kellett folytatni kövek. Miután minden készlet, a szél elült, a szitálás megállt.

Mi tüzet gyújtott, vacsoráztak, hogy valaki járt a dombokon, hogy valaki beszélget a tábortűz körül, valaki elment fénykép. Találkoztunk a naplementét, és elment aludni, másnap kezdődik a feljutás a Flat Tolbachik.