Ahogy mentem egy látogatás a lány

Így találkoztam a lánnyal. Ragasztottam rá, hogy találkozom vele a VC. Látva a szomorú rájött, hogy ez egy alkalom dokapatsya írjon konzol és lehet megismerik.

- másodállásban kolltsentra operátor.

- Nézi az időt, a nyári, ő weeded gryadkiotdyhala szülők a környéken. Ez hülyeség, hogy találkozzanak és megismerjék a kávézó szokás szerint „fehér ember” nem sikerült.

Azt tehát nem a kétségbeesés, megvárta, amíg a nyár vége, és Mása nem kevesebb, mint kilenc hónap lesz az egyetlen jönnek rág gránit tudomány vissza Irkutszk.

De egy nap, amikor volt egy napot, a nap sütött, a madarak énekeltek, és semmi jelét nem baj, Mary azt mondja:

Ahogy mentem egy látogatás a lány

Aztán hozta a beszélgetést egy vicc. Olyasmit, hogy „Nem vagyok beteg nag 250km számára a megfelelő.” Megbeszéltük, hol fogja tölteni az éjszakát, ha nem jövök, és lezárta a témát.

Én azonban nem írom ezt a történetet.

Azt gondolni, hogyan lehet különböző változatban. Úgy döntöttem, hogy üljön ostobán a busz és megy egyik helyről a másikra túl unalmas. Azért választottam a lehetőséget 180 km vonattal, majd 60 km az út a Vela. Mert 60km - szemetet, 03:00 twist pedálok, vagy még kevesebb.
Gyűjtött, mint rendesen vettem az összes szükséges és elment.

Elérte az egy elektron a kívánt állomásra, én 19 órakor este, vidéki levegőt lélegzett, evett bár és elkezdte a pedál, hogy a kívánt forgási 10 kilométeres az autópályán.

30 perc múlva én vezettem és ohrenel. viszont megölték az úton a szemétbe, fedett akár kavicsos úton, vagy macskakő 15-20 centiméter, és előttem vár 50 km-e horror Marishka a célban, aki nem tudta, hogy jövök, és nem láttam még egyszer élet.
„Marhaság kérdés megy egy kicsit lassabban, és előfordulhat, hogy a jobb és a közúti lesz” - naivan azt gondolta akkor.

Emlékszem az említett 50 kilométeres volt 4 falvak, a közöttük levő távolság, plusz / mínusz 10 km. Szükség van rám, persze, az utolsó pedig a bank a Angara.

Az út nem jobban. Sőt áthaladt az erdőben, utak mentén, mint olyan nem volt, fa vagy kő. Én vezettem egy kicsit gyorsabb, mint a gyaloglás sebessége. Próbáltam többször, hogy felgyorsítsa a normál utazósebesség - nifiga swotting kövek a kormánykeréken volt, hogy 5 perc alatt hasonló módon az egész napos munka lyukasztó.

És akkor, amikor vezettem az utolsó előtti falu befejező előtt 10 km-re, azt hittem, semmi sem történne. Tévedtem.

Vezetési újabb 5 km abbahagytam a helyzet értékelésére.

Elvileg nem fogok félni, de furcsa pzdts)) Ezek az érzések még emlékszik))

Azután minden több volt, mint elcsépelt és unalmas. Megérkezett 02:00, Mása várt rám (miután, körülbelül 12, én véletlenül bevallotta, hogy ő egy szám). Batey találkozott 2 x 1,5 méter. Legfeljebb három óra séta. És reggel 9 órakor, etettek, és mentem vissza a páratlan Batyu félt, és nem akarta, hogy pripahali gyom ágy kellett lennie a városban.

Ahogy mentem egy látogatás a lány

Általában, ha ezt olvasod, Mása a BVK, üdvözlet neked))))
P.S idejű üzenetek nem néz, meg kell -5 vállalnak laktam Irkutskban most Peter költözött működik, lépjen kapcsolatba az üzenet mutatja a helyi időt.