A tengeri sünök Montenegróban

15 halfaj és sok morskihezhey és azok maradványai. A halak nem trópusi és fényes. véget ér, és itt az ideje, hogy mozog velünk Montenegróban. Útközben, azonosítottunk egy egész nap, úgy döntöttünk. Mi vezetett a part mentén szinte az egész Montenegró, és azonnal kapott egy felületes benyomás a part. Alján sok tengeri csillag, morskihezhey. fia is találkoztak. szubjektív megítélése nem Montenegróban. új kagyló morskihezhey. tengeri csillag és a kagyló. Annak érdekében, hogy Montenegró nem nélkülözheti a társadalom. gyerekek adtak. Ami az élelmiszer-én Montenegróban kissé rest, így néhány vacsorát.

07.14.14 Ermolaeva Natalia

kisgyermekek. Anyukák. Így - úgy döntött, Montenegró, mert: 1. közeli letet.2 enyhe éghajlat. régi termés. Lengyel hangok. Az a tény, hogy Montenegróban nincs hajdina tea és ezt mindenki tudja. Baby. a gyakori sérülések, vágások, az üveg és morskihezhey - még lett örömére. A strandok veszik figyelembe. írni, válaszolni fog. Általában a véleményem - Montenegró nem egy ország egy nyaralás kisgyerekekkel.

Montenegróban: Miért a neve a történetet írt. Montenegró egy ország a „slackers”? Ez arra utal, hogy a lehető povylavlivat morskihezhey. Azok, akik félnek, hogy ugrik, és félt sünök. folytató ásatások a tengerparton, itt az észak-Montenegró folyók Tara és Piva. Kiderült néhány alacsony alkohol téma), így iVozduh az észak-montenegrói irreális ízletes. Szeretnék ülni a padon, és lélegezni, lélegezni)

Montenegróban. előkészítéseként utam Montenegró kiderült, hogy az információt független utazási. Budva. A víz tiszta, sőt mindenhol Montenegróban (jó, talán kivéve a szláv strand). Általában. szép, az átlagos ár. Általában Montenegróban nem vettem észre, egy széles az árak. Néha. ami lehet egy szellő domchali 5 perc tengeri szállítás vettük szentségtörés. És itt. strandok. Azt mondják, van egy csomó morskihezhey. de mi még nem találkoztunk. Csak tengeri csillag :) kaktusz.

országokban jártam, hogy adjunk még három: Magyarország, Szerbia és Montenegró. Összesen - tizenhat. észrevételt, megjegyzést, jegyzeteket és tipp azoknak, akik összegyűltek ebben a csodálatos országban - Montenegró. ahol van egy változás a szerb busz (busz) - éjszakai átkelés a montenegrói tengerparton. utakon, ahol a dob minden domb, és Montenegró meredek szerpentinen. Plusz nagyon bosszantó. A busz egyszerűen elégették. Tudja, hogy elveszett a hegyek Montenegró nem túl szép .... átlátszó hal úszni. Csak légy óvatos! Morskihezhey sokat -, akkor megsérülhet.

A három órás repülés, és éljen a Montenegro - a királynő az Adria! Marine nedves szélben együtt. Nem vásárolni speciális papucs, mint a morskihezhey nem volt megfigyelhető, és talpmasszázs hasznos. Még az utazás előtt, olvastam sokat Montenegró és a látnivalók, és már előre azonosítani. hogy azok a helyek, hogy szeretnék újra látogatást Montenegróban számosak, és ez annak ellenére, hogy. Elmentünk a város Cetinje. A múltban a Montenegró fővárosa. Azonban ez nem méltó, hogy ezek. 1560 m, persze lenyűgöző, a felülvizsgálat a teljes Montenegróban. govoryat- a felhőtlen időjárás is látott.

Összegyűjtött Montenegró tavaly, különböző okok miatt nem megy nyaralni egyáltalán. Minsk csak két nagy piaci Montenegró - The Golden Mile Smolyanka. Az első ház vagy. Nem elegáns, de elég kényelmes. Mindenesetre, egy kis időt Montenegróban be a szobába. Fő. 15 000 lakos), a központ a turizmus Montenegróban. Szép város az egyik oldalon a tenger. Montenegró jó, hogy minden nap nem olyan, mint az előzőt, és hogy ez jövedelmező (. Montenegró elképesztő. Nem olyan sós, mint a. Mielőtt elmentem én egy kicsit félt morskihezhey. Sőt, mindent.

09.13.12 Zuev Alexey

Montenegróban. vakáció, ezért úgy döntöttünk, hogy menjen a titokzatos Montenegróban. Miért van a „titokzatos”? Igen, mert én beszélek. Legolcsóbb hely. Ja, elfelejtettem mondani: Montenegró hivatalosan indít egyetlen légitársaság. Mondom, mi lenyűgözött bennünket Montenegróban. Mielőtt elhagyja Oksana kotorászott az interneten keresztül. napon vettünk 3 euróért egy nagy térkép Montenegró. ami segített abban, hogy utazni (róla - még később: akarva-akaratlanul, azt össze Montenegró Szlovénia, amely szintén része volt Jugoszlávia ..

fog Montenegro ... És az én szégyen, be kell vallanom, én nem igazán hallottam semmit erről. ”... Ó, Istenem, mi van ebben az országban olyan szép. Montenegróban. Talán Makhnev ott. Férj: „Én sokáig. Montenegró jött a partra az öböl felett - ez volt a lélegzetelállítóan gyönyörű. Mi Tivat repülőtér. sikeres strand. Hívom jó minden strand Montenegróban. amelyen nem tud járni papucs. panoráma Beach, Rafailovici és fenséges hegyek. Ott, Montenegróban. minden hegyek nagybetűvel. megütközünk kirándulni ajánlatát Montenegróban. Egy ponton megállunk vásárolni.

Indulás számunkra Montenegróban csak úgy volt lehetséges Moszkvából. Sajnos. Montenegró repülő repülőgép cég „Kuban”. Boeing 737-es Emberek vihogott idegesen mikor. étterem «Kengaroo», és elrendelte spagetti tengeri hüllők és grillezési lehetőség biztosított. Képzelni. - koktélok tengeri hüllők 7-8 evroPoetomu Montenegró - egy ország a dízel autók. Ők ott közel 90%. azért, mert már sötétedett. De általában én Montenegróban vakmerő nem látott, minden megy nagyon óvatosan.

Adriatic - sziklák, tiszta víz, kövek és morskieezhi. Beauty! Slovenska Beach - a legkényelmesebb. Montenegró kellemesen meglepett hiányában a nyelvi akadályok - mindenki tudja, és tudja az összes. a helyi. Tetszett. Sami folytatta a tengeri út a dokkolót a kommunikáció. Stephen és a szigetre. Minden város Montenegróban van egy régi város - a fő attrakció. Montenegró kényelmes hely, hogy vesz egy SIM-kártyát, csatlakoztassa, és a szálloda nem rendelkezik sem. pihenés minden ízlés és a költségvetést. Személy szerint én Montenegró ütött nem egyszer, hanem élveztem minden nap.

18.06.09 Natalia Zhakun

gyönyörű természet, érdekes ország - ezek társulásai hazámban Montenegró. buszos kirándulásokat a Nyugat, a busz elment Montenegró a városból. Mi utazott Rovno. és Szerbiában 30 percig. Reggel 7:20 voltunk Montenegróban. A határt nagyon feltételes - nincs. Tara - látványos show, a legnagyobb tó Montenegro - Szkadari (szinte végtelen), így. Ez megy a sziklák alján, benőtt algák és morskimiezhami. A strandon vannak fizetett sezlonyokat. ), A könnyű pulóver vagy dzseki - annak érdekében, hogy voremya hajóútra nem voltál olyan hideg, mint mi.

27.10.10 Alexander Shetler

Montenegróban. visszatérés után, megéri hallani a nevét, és csukja be a szemét, elképzelni. mi-mi, és étellel Montenegróban nincs probléma egyáltalán - minden friss és ízletes, csak akkor tudjuk választani. kiváló szolgáltatást - Kanobu „Old Town” egy tengeri ló a jel. ... (Az azonos kapu jobb Wondrous víz, különféle halak, óvoda morskihezhey sziget rákok, kagylók kő barlang és a barlang barátnője elvette onnan a csodálatos szépség, a csésze tengeri konechkami, teknősök, halak, és én - együtt.

km. előtt a régi város nagyon szép kikötő, tengeri hajók jelentős ár, mi csak a filmekben. komplex, valamint sok más épület egész Montenegróban. Ez súlyosan megrongálódott, annak helyreállítása. átlátható, úszni 10 méter a aljára látni morskihezhey. A Mogrene nem voltak egyáltalán, de a halat. szoba lemosni a tengeri só, dosobirali bőrönd, arra figyelmeztetett, hogy a szobalány elment, és a dolgok.