Liguria Provence, hogy vizsgálják felül a turista absent77

A Itáliában indult azzal a ténnyel, hogy bérelt egy dacha a külvárosban ....

Miután egy pár hetes eredménytelen keresés kettős lakások a tengerparton, kétségbe voltunk esve, de idővel rájöttem, hogy Franciaország és Olaszország partján nem korlátozódik, és miután egy pár hét, és találtam egy csodálatos kő ház a hegyekben Liguria nevű községben Apricale a határ Franciaországban, a város Ventimiglia 180 km-re Genova.

Ekkor eszembe jutott a legolcsóbb jegyeket Nice, amely a falunkat is, egy óra autóútra maximum ... De a jegyek már megvásárolt, autókölcsönző, minden esetben tervezik, és a kétségbeesett utasok, mint mi, és 180 km a ismeretlen utakon nem kampó.

Kilégzés, az autó lefoglalt az interneten keresztül tették előleget a házát, és várta, és nyugodt nyaralást.
Kiültetés Münchenben rövid volt és kellemes, minden tekintetben - modern tiszta repülőtér, gyönyörű vámmentes, amelyek késedelem nélkül új ray-tilalmat vásároltunk, kávézók, ahol lehet inni egy korsó igazi német sör, mint a főváros Bajorország, München. Úgy tűnik, jól, mi baj lehetne?

Teljesen nyugodt és elégedett, mentünk a repülőgép fedélzetén akár Genoa, de vártunk rá. Úgy tűnt, egy kis légcsavaros repülőgép 50 férőhelyes, amely szerint a jegy, az volt, hogy minket a főváros Liguria tartomány, otthon a legjobb fajta olívaolaj és pesto. Ha azt mondjuk, hogy én megdöbbentem - nem is beszélve! Azonban több vágyak - inkább a tenger és a hegyek, enni tésztát, és inni egy pohár helyi első - győztem félelem, és felszállt.

Fokozatosan a gépet tele szilárd férfi elegáns ruhák és drága órák, és voltunk egy kicsit elengedte - ha meghalunk, egy tisztességes cég! Azonban a csoda repülőgép meglepően gyorsan és könnyen leszedhető, mosolygós légiutaskísérő adta mindegyik muffin és egy nedves ruhával, és az élet-ját. A túra kényelmes nem írok, csak hogy egy szót - nem kényelmes. Én a növekedés 165 cm teljes növekedés nem tudta kiegyenesíteni. Solid férfi szenvedett.

Genoa találkozott ragyogó napsütés, de nagyon komor repülőtéren. Első poggyász, auto, vicces kártya és utasítások tört angolsággal, mondván, Ventimiglia - ott, akkor a lábát olasz földön. Elmerülő Julia, így egy könnyű keze hívtuk gördülő Alfa Romeo Giulietta, elindultunk, hogy meghódítsa a fizetős út Olaszországban. Meg kell jegyezni, hogy az utak Olaszországban nem olcsó, összehasonlítva az azonos francia, de nagyon jó minőségű. Így aztán egy kicsit több mint két órán keresztül, így tizenöt euró az olasz közúti fejlesztési alap, azt lehúzta az autópályán Ventimiglia, ahol voltak, hogy megfeleljen a hostess Peranzheloy. By the way, a típusok a pálya nyitott és lenyűgöző tengeri és hegyi kilátást, és megszűntek a sajnálom, hogy az utazás Tenerife idén nem működött.

Liguria Provence, hogy vizsgálják felül a turista absent77

Ez a város a végtelen Dolchevita, a városban, ahol szeretnék maradni sokáig, a város, amelyben megértettem, miért Cote d'Azur, elvesztette a kaszinóban 70 euró, evett osztriga, a vásárlás felesleges dolgokat, és csak élvezni az életet. Ott tényleg szükség van, hogy menjen vissza.

Nos, a visszaúton.

A gép már a 6-45 óráig, hogy mi előadott területén 2-30 éjszaka. Volt egy jó kört a fizetős út, néha 3 sorban nélkül közeledő (mert az út az ellenkező irányban van fektetve egy másik sávra), minden világít. Azt csodálkozzatok ezen pályán vannak hidak néhány tíz méter magas, alagutak több kilométer, ha megnézzük ezeket a hidakat a hegyek között a tengerparton, a lélegzetelállító.

Azért jöttünk, hogy egy villát: balra Milánó, Genova jobb. DE. Forgatás Genoa blokkolta az útépítési munkák. És hagyjuk lassan, de feltartóztathatatlanul felé Milan. És csak túl alagútátmenet 3 km, majd újabb 10 km-es beépítetlen terület nélkül kötszerek és egyéb életjelet. Idő körülbelül 05:00, regisztráció már megkezdődött.

Igyekszünk, hogy ne essen pánikba, a végén elérjük néhány útszéli bolt és megfelel bizonyos Giuseppe egy öltöny és a nyakkendő. Ez azért fontos, mert ez azt jelenti, hogy a valószínűsége, hogy egy többé-kevésbé elviselhető birtokában angol növeli egy bizonyos mennyiségű pontot. Általában Giuseppe egy angol nagyobb probléma. Kevés ember lehet magyarázni. Röviden, van rá dob a „Signore! Signor! Genova Repülőtér. Kaput. mi a fasz. „Giuseppe első nevet (.), És elég Elfogadható angol kezd magyarázni, hogy a kongresszus a Genoa-ig zárva tart 06:00 javításra. És elkezdi leírni, hogyan mindegy, hogy visszatérjen a Genoa. Elvégre megfordulni, még azután is, 2 szilárd I. az úton nem lehet, mint az ellenkező irányba, van másik út, egy pár száz méterre, a hegyek felett (nn).

Röviden, szükséges, hogy menjen a következő kijáratnál, fordulj oda, menj vissza néhány csomópont az úton, és vágjuk vissza, és kiköltözik máshol. Mi szenvedélyesen megköszönte az ismeretlen Giuseppe, Julia ugrott, és rohant, hogy megfeleljen a sors, most majd az órájára pillantott.

Körülbelül 10 km exit megjelent, az egyik, hogy van Giuseppe, de csak azt követően fordult a pályán az ellenkező irányba, képzeld, nem volt. Mi lépett valamiféle puszta leple alatt egy olasz Masone és most kezdte, hogy menjen előre, kétségbeesetten próbálta kitalálni, hogy vége előtt, a regisztráció kevesebb idő. A semmi közepén, a boldogság, dolgoztunk néhány idősebb munkavállalók, és kiderült, hogy megyünk a helyes irányba, és hogy Genova mintegy 20 km.

Aztán elszabadult a pokol. Miután Masone kezdődött erdő és a hegyek. És szerpentin. És mégis! Nem világít, nincs tőke, nincs semmi. Csak az erdő, a hegyek és a szerpentin. Hirtelen megjelent előtte egy autó, és úgy gondoltuk, hogy ez - az egyetlen esélye. Mint kiderült, mi volt több, mint a jobb. Fogott, elkezdett vadul sípolni, villogó sürgősségi banda és a távoli míg végül szorította a járdára. A kormány mögött ült egy nő, egy kerek szemű rettegéssel, valószínűleg már készen. Gesztusok és felkiáltások tudta elmagyarázni neki, hogy keresünk az út a repülőtérre. Kiderült, hogy megyünk jobbra. Menjünk tovább, míg a 5-30, a nyilvántartásba vétel előtt a végén 45 perc, az erdők és a hegyek, és nem hiszem, hogy vége legyen.

6:00, 15 perccel a vége előtt a regisztráció, mi csendben megy a repülőtérre, és felszállni a járatra. A kilélegzett. Vacation vége.

Liguria Provence, hogy vizsgálják felül a turista absent77

Ó, szeretnék vezetne Cote d'Azur))) és élni egy olasz faluban. Tehát beírtuk Élénk és tapinthatóan, és vicces! Még soha nem próbált bérelni egy házat, mindig csak egy szállodában. Miért úgy tűnik, hogy a szállodában - ez garantálja, és az elvárt. De ez nem mindig tak.Stereotip (((
Azt átlapozta a könyvet - a betűtípus látható rosszul. Ez csak a képernyőn? Hogyan nyomtatni? És miért van a neve a szolgáltatás - Albuka? Milyen furcsa név, a helyszín nem található a régi.