Az új életem Thaiföldön - Thaiföldről érdekes

Hello mindenkinek! A nevem Mikhail Aragachev vagyok, 27 éves voltam Seversk városából, a Tomsk régióból.

Ő született és nőtt fel, a két város Tomszk és Seversk, ha valaki tudja, Seversk - zárt város, ahol van egy átviteli módot a bejárattól a város L. ilyen várost Oroszország, ahol a darab 6-7, nem tudom, nem egy nagy város, szép Még mindig tiszta város az atomiparban L - uránfeldolgozó üzemekkel stb.

Mindez okozza, hogy a SCC - (szibériai Vegyi Kombinát) és az összes közülük található a városban, de körülvett szögesdrót és a PPC (checkpoint). A peremén sétáló katonák, mind a rabszolgák, mind a vállalkozók, hogy egy közönséges ember ne kerüljön a növény területére, sőt a városba sem. Két lehetőség van, hogy bekerüljön a város vagy egy esküvő, vagy egy temetés J L de húzza az egyik természetesen törölt J. Sőt, az én város második Pripjaty (CHERNOBL), majdnem 1-1 mind az építészetben és minden mást.

Az új életem Thaiföldön - Thaiföldről érdekes

Ahogy említettem az azonos, hasonlóan bezárt városokat Oroszországban 6-7-re, és majdnem ugyanazok, én magam is ott voltam egy ilyen városban, és elmondom neked, tényleg úgy néz ki, mint a városom!

Így éltem nem bánkódott 18 éves, megtanulta, hogy nem egy szakiskolában a hegesztő és ez idő biztosítása a munka, és kaptam RMZ (mechanikus javítás gyár). Tehát minden büdöséget javítottak az Atomic üzletág felé. Ez az, ahol dolgoztam öt éven át a hadsereg, hogy húzza J, majd leereszkedett egy másik munkát, ismét egy hegesztő de Tomszk, ahol dolgozott, és 3 éve rendszeresen fizetett, minden elrendezve, de már megkezdte a törzs minden nap át a tövis, hogy ez a bérlet (várjon a sorban, mutasd meg az arcot, ne mozdulj), és az autóval nyissa ki az ajtókat, a csomagtartót. Általában kezdett csepegni az agyban, úgy élsz, mint egy fogoly. Bahnul válság munkahelyi összes feloszlatták, valaki valahol, és úgy döntöttem, hogy kipróbálja magát a kereskedelmi, nem tudom, miért (ügynök) dolgozott egy évet is motayas a Seversk Tomszk.

És itt van a röntgen napja. Indulás és érkezés Bangkok repülőtérre, külföldön nem voltam eddig a pontig, és ez -27 és + 31 J. Az első dolog, hogy világossá tette, hogy mi van a másik országban - ez a meleg - meleg levegő a kilépés a repülőtér az utcára, egy érzés, hogy bemész a fürdőbe J. Nos, itt vagyunk Bangkok - transzfer a szállodába a Jomtien Orchid közelében található Jomtien strandtól. Mindenki beszélt és útmutatókat és barátait, hogy ezek a strandok a legtisztábbak - hazugságok! a homokrudakra, mindenféle papírra stb. nem egyenes, így a szemét hegy, de még mindig kellemetlen, de nem zavarja, mert mi vagyunk az orosz - tenger - URAAAAAA!

Vásárolt, ez volt az egyetlen alkalom, amikor megvette a helyet a parton, hallottam, hogy vannak olyan hajók, amelyek megy a Koh Lan a helyi móló, utazás költség 30 baht egyirányú és további 30 baht. Itt szálltunk a szigetre, és rájöttünk, hogy a helyi színű strandok közelében lévő víz hasonlít az orosz folyók vízére. Sziget - strand fehér homok víz tiszta, mint a csap KAIF!

Vettünk egy maszkot egy csővel, merültünk, nézegettük a halat, J-t, hogy csak a szigetekre menjünk. Egy újabb esténként: egy túra a Beach Road központjában, a strand mellett egy utca, ami nem csak. Hinduk vagy az arabok készen állnak, hogy egy öltönyt, hogy az 3000 baht, de nem csoda ott, de még mindig jó anyag, akkor lehet vásárolni jó hamis órák ismert márkák (Radó, Patek Philippe, társalgók, stb), az ára 2500 és 4000 baht , akkor is vásárolni olcsó hamis Gocha vagy Kelvin Klein 500 baht. Nagyon sok mindent, a szemek futnak a rengeteg áru.

Séta, vásárolt Coconut egyenesen az ón 30 baht 25 baht az ananász finom, mit mondasz, és aztán kiment az utcára, és kicsapongás razvlekalok Volkin Street J. mentünk néhány helyi étteremben, és ott vannak az utcai egységek 100-150 10 méterenként. Leült az asztalhoz, és rendelt ételek és italok, vettem egy sört, barátom rendelte a bort, hogy őszinte legyek, sokat eszik - 600 baht, nem hiszem, hogy annyira olcsó, a pincérek álltak, és töltött italok, J tip adtunk nekik 50 baht, mindannyian meghajoltak, köszönetet mondanak nekik.

Aztán a túrák mindenféle dolog, nagyon tetszett - egy kirándulás a Kwai folyóba, ott, ahol sokat láttak, és sok írásban, általában a PARADISE-ban.

Az új életem Thaiföldön - Thaiföldről érdekes

14 nap voltunk Tae-ban - úgy tűnt, egy kicsit. A szibériai visszaút ideje - 30 fok NEOHOTA. Fogadtam magamnak egy ígéretet, hogy határozottan vissza fog térni itt egy év alatt - sajnos, nem működött, ismét munkahelyi válság!

A műanyag ablakok és a lakások javításának építőiparában nyitotta meg üzleti tevékenységét, így élt, csendesen dolgozott, de az élet Oroszországban nagyon sok zűrzavart okozott, ami csak túlélne, és nem élne.

Az egész oroszországi élet abban áll, hogy valami olyasmit kell feltüntetni magától, amit állítólag látok. Megnézem, mi van, nincs autó, nincs lakás, nincs pénz - senki sem szükséges. Belefáradtam mindennek, ugyanazon az utcán járva, ugyanazokat az embereket látja, minden unalmas és szomorú, ha csak valaki képes lenne, csak úgy mosolygott, de nem.

Elvileg érthető, hogy miért mindenki szomorú - a ház munkája, a ház munkája - a rendelkezésre álló szórakoztatás nulladik, és így a mindennapi problémák mindenkinek szólnak: ki rendelkezik jelzáloggal, milyen szórakoztató; aki kölcsönöz a tengernek. Minden valami ördögi körhöz jön, pénzt kapott, adósságot adott, fizetett érte, igen, és végül semmi sem maradt szomorú.

Ez az, amit élt, mint egy a lakosság többsége hazánk, mert a lakosság három csoportba sorolhatók: gazdag, közép és szegények nem idegen a legtöbb kapja a kupakot a két utolsó, minden szították és fűtötte, hogy az élet Oroszországban, ne lopj minket , majd túlélte és lassan - mindent megkapott. Otthon ülve vagy az utcákon az öreg ötemeletes házak és szomorú emberek láttán sétálva el akartam menekülni valahol - elrejteni egy ilyen félénk valóságtól! A gondolat önmagában jött, szükség van valamire, hogy elkerülje az ilyen valóságot, élni és élvezni az életet, nem túlélni, hol futni.

A válasz önmagában jött, ahol mindig jó - a nap, a tenger és a meleg levegő (Thaiföld). Nem sokáig gondoltam, hogy eladtam az autómat, és elkezdek gyűjteni az információkat az interneten, igen, hogyan! Aztán találkoztam egy weboldal arról, hogy egy fiú feleségével költözött Thaiföld Vlagyivosztok, de már ott élni egy év, és nem egészen értékelik, én hajlott a honlapján információgyűjtés, stb

Az új életem Thaiföldön - Thaiföldről érdekes

Aztán kezdtünk vele megfelelni, így hogyan, hogyan érkezzem meg, hova menjek, stb. Adott nekem egy csomó hasznos információt, amiért köszönetet mondok neki. Az autót nem adták el, és az oroszországi élet egyre jobban megrémült. És végül, az autó eladják, hogy a pénz, amit a fék az üzleti és egy héten belül csonk hitelt, és vesz egy repülőjegyet egyirányú, de három transzferek Novoszibirszk - Peking - Hong Kong - Bangkok, az incidens azt kell befejezni. Itt vagyok egyedül Bangkokban! Mi következik? Hová menjen? Kinek kell kérnie?

Néhány nem orosz kerek, jól angolul egy kicsit tudja, hogyan kell beszélni, megtalálta a busz állni, ahol meg lehet vásárolni jegyeket Pattaya - az ár a 134 baht, vásárolni, és menj Pattaya, az ügy Esténként, jól vissza Oroszország megállapodást kötött a ház egyetlen orosz bevándorló 4 nap, azt hiszem 4 napig, hogy nem találom magam. És így is történt, a dolgok neki dobott, és elindult, hogy megkeresse a lakások, az Internet olvastam, hogy megtalálja egy helyiség a 2500 - 3500 baht, de én nem találtam meg a pénzt, és egyeztetve a helyi orosz, a következtetés az volt, hogy az 4000 baht lehet bérelni szállás, de ez lesz 300 méterre a tengertől, vagy általában bárhol vagy 2 km. Hogyan kereshet.

Feltételek az ilyen ház nem lesz cukor! Általában jártam a part mentén mintegy egy óra Jomtien 3-4 keresve menedéket, és megtalálja vándor opció (a vendégház - mini hotel) szobát tér 12-14 5000 per hó + kaució 3500 kinek szolgáltatások minden szükséges.

Az új életem Thaiföldön - Thaiföldről érdekes

15 méterre a tengertől - 25, amikor megyek fürödni, mezítláb nadrág J. Részletek én erkély egy tisztességes tenger J esténként hallotta, ahogy a hullámok ölébe úgy, hogy elalszom a hangok a Thai-öböl J.

Egyél helyi makashnits (thai mobil kocsik) mindegyike saját étel és az álló hely, élelmiszer-rész 20 baht rántotta 40 zöldséges rizs és a hús, néha elmegyek a helyi szupermarketben, ahol vásárolni készételek, nemrég vásárolt egy Nagyon jó az 1500-ra, az új barátomnak köszönhetően sokat vásárolt, mint egy új, így Pattayában most továbbhaladok az általános áramláson a gépeken. Érkezéskor regisztráltam egy helyi edzőterembe, 6 hónapra átvettem előfizetésemet 2700 bahtra, legalább naponta megyek és megcsinálom.

Mindaddig, amíg a munka nem talált, a nap olyan - felébredek 10.30i megy a tornaterem, van akár két órán keresztül csinál, akkor vagy úszni a szigetre, vagy a helyi strandon, mint az időjárás tart, majd séta a tengerparton vagy a strandon, vagy biciklizett a helyi környékeken. Csak egy sört veszel, és a parton ülve nézel ki a távolból - ez annyira lenyűgöző. Időközben vettem magamnak egy edényt, egy vízforralót, jó akusztikát bükk számára.

Itt élek 20 napig, az otthon nem húzza, nézni a híreket az interneten, hogy mi történik Oroszországban, mind a vágy, hogy menjen vissza a káosz és unalmas személyek elriasztja az embereket azonnal. És mi még mindig, hogy boldog legyen mindig van minden mosolyog, mert valaki nyaralni aki él, és nincs ideje, hogy szomorú, mert a tenger és a nap mindig ott van.

Egyél olcsó gyümölcs, séta, napozás, úszás, pihenés is, aki azt mondani, hogy mindez lehetséges, és Oroszországban, hogy vegyenek részt, igen, ez lehetséges, de napozás és fürdés, hogy a maximális 1 hónap egészét, és nincs idő, mert a munka még bármi hogy időt kell kiválasztani, és nincs ilyen maximum a tengertől mintegy 10 perc - 20-re a központtól Pattaya és íme, meg kell úszni és napozni - nagyszerű! Néha elmegyünk sétálni a központban Mishka és felesége, néha úszni a saját lakás a medencében solntsemJ.

A következtetés az, hogy én 27 évet töltött az országban, ahol én születtem, 17 közülük tudatos - önálló életet, és ennek eredményeként az ország nem ad nekem valami jó, de csak próbált dobni az alsó érzés, hogy valahol mászni a csúcsra.

Itt vagyok biztos összes valaki másnak, de az arány a helyi számomra nem Oroszországban, hogy a látogatók a meleg országokban, ahol vagyok vendég és bánnak velem, mint egy vendég, és általában a vendégek nem kezelik rosszul, mert nem jön vissza !!

Itt élek - egy igazán élni és élvezni az életet, ahelyett, hogy túlélje, mi a teendő, ha saját országukban nem csinál semmit, akik kényelmes szállást az emberek. Valaki azt mondja, a pénz nem Che élő, de kevesen mernek óta itt abbahagytam, eladni mindent, és menni, hogy megfeleljen az ismeretlen. Megvan, talán túl korai megítélni, de elégedett vagyok minden és semmi sajnálom.

Ez az út vagyok egy hétköznapi hegesztő képzéssel Szibériából döntött, hogy megváltoztatja az életét a jobb oldali magad, harmóniában önmagaddal és a természet J, és ez csak rúg - élek. Várakozás a kedvencem, ez befejezni a tanulmányait az egyetemen, és jönnek. Így a választás rajtad élő vagy ÉLNI - dönt.

Szia közel Aboriginal Thaiföld)))))) is ebben az országban, minden természetesen érkezése után egy szuper hónapban 2 nyomott volt, hogy elhagyta a paradicsomot. Azt akarom, hogy menjen vissza a feleségemmel és a gyermek (6 éves korig), de ez lassítja nekem semya.Rebenka legyen az iskolában ott munkát. Van egy kis pénzt lehet vásárolni ott egy pénztárca Gulet üzleti az Ön véleménye? ))))))))))))))))