Rovatcím: Pattaya 5 606 20

Csónakunk a legszebb!

Néhány szó arról, hogy milyen nyaralás van általában. A Loi szó "lebegő", "Kratong" - "banánlevélből". Kiderült, hogy Loi Kratong - a banánlevelek úszó hajóinak ünnepe. Az összes Thaiföldön, valamint egyes régióiban Burma és Laosz a nap, hogy a már említett hajók, erősen díszítjük, meggyújtani gyertyák és füstölő és futtatható víztestek - a tengerek, folyók, tavak, tavak (fürdők, medencék, mosdó). Ugyanakkor kívánságra van szükség. Ez feltétlenül teljesülni fog, és a vízkúpokkal együtt minden rossz úszni fog.

Most azonban a kratongák egyre inkább nem banánlevélből, hanem fából és polisztirolból készültek. A nem szándékos turistáknak nem süllyedtek el a közeli tengeren, hanem boldogan tapsolták, és látták, hogy a hajójuk vitorlázik. És nem látja, hogy a helyi lakosság a nyomok nélkül szórakozik velük.

Ó, igen, majdnem elfelejtettem - Loi Kratong idő szerint egy másik thai ünnep - Lanna. Ezen a napon el kell indítani az égbe, amit kínai lámpáknak és a thaiföldieknek nevezünk - a Khom Loy lebegő lámpákkal. Miért "úszó", nem tudom - valószínűleg azért, mert lassan repülnek, mint az égen lebegnek. Khom Loy bármilyen forma lehet (labda, téglalap, szív, stb.). Vékony rizspapírból készítsd el, alul rögzítsen valamit, ami hosszú ideig éghet. Világít, ez valami forró levegővel tölt el a lámpát, és mindent: elrepült, és nem ígérte, hogy visszatér! Mindez együtt - vitorlás a tengeren izzó hajók, lebeg az égen égő pellet - olyan öröm, hogy az átlagos thai egyszerűen nem dobja ki az érzelmeiket a felrobbantását hatalmas tűzijáték. Ezért a zaj őrült. Általában szépség és vidám!

Loi Kratong Pattayában: a vidám tengeri tenger

Tarts ki - engedj!

Pattayában a Loy Kratong ünnepség hivatalosan 16 órakor kezdődött a Bali Hai-i kikötőnél, ahonnan a kompok a Ko Lan felé indulnak. Innen több ezer krokodil átszállt az égre. De nem voltunk ott, mert ez csak egy olyan esemény volt, amely Pattayát elárasztotta ezen a szabadságon, és közülük sokan kifejezetten erre a célra repültek Thaiföldre.

Mi, igazi polgárai Thaiföld, nem lehetett tudomása arról, hogy a Loi Krathong Pattaya kezd ünnepelni az este, amikor besötétedett, és a telihold látható. Ezért nem mentünk el a mólón, és elmentünk a Jomtien strandra (a 4. szám a Pattaya strandjainak minősítésében), amikor sötét volt. Mint ismeretes, a Chayaprykában, vagyis a központban nem elég közel van. És bár a legfontosabb őrültség valahol ott zajlott, a Beach Street vagy a Walking Street-en, azt hiszem, pontosan az igazi Loi Kratong volt! Mivel a golyók repültek, a hajók vitorláztak, üdvözöltek. a kellékeket minden lépésnél értékesítették, ugyanakkor nem volt hatalmas tömeg a részeg turistáknak, bosszantó katolikusoknak és más idegen elemeknek a jelen jó ünnephez. De a forgalmi dugók nem voltak gyengék! Úgy döntöttünk, hogy az éjszakai piacra megyünk, és ez két vagy három kilométer hosszú Jomtien mentén a központ felé. Tehát a szállítás oly lassan húzódott, hogy a minibuszok egyszerűen nem tudtak felfogni velünk. És miért olyan sokan sietettek a központba - nem Jomtien-ben, hanem a Walking Street lakosával, a tisztességes szomszédokkal? Nos, nos ...

Mi is ilyen hajó lesz?

Fél kilométer után a minibusz elvisz minket. Elhagytuk az éjszakai piacot Jomtien-ben. És miután egy harapás (az árak, egyébként a szokásosnál nem magasabbak voltak), elment a hajó kiválasztására. Szerencsére a választás óriási volt - a tengerpart mentén a Thais vidáman eladta a Kratongs nem gyengített flottáját 30-250 baht áron. A legszebb hajót választottuk, 60 bahtért. Zöld, gyönyörűen díszített gyertya és virág, az alsó - egy lapos kis csonkot, hogy a hajó nem fulladt. Az üzletasszony kedvesen könnyebbé vált nekünk, és elindultunk, hogy elindítsuk az első kongresszusunkat.

Amint megemlítettük a thaiföldi Loy Kratong nyaralást Pattayában

Kratonga minden ízben eladott minden fordulóban.

Itt kell azt mondani, hogy időről időre a szél felrobbant. Ezért gyakorlatilag nem voltak kígyók égő gyertyákkal a tengerben. De Olina kezeink gyenge gyertyái tüzet gyújtottak és a hajó engedelmesen, gyorsan átvette őket dél felé - nem különben Ausztráliába! Útközben találkozásuk több ezer más kratongovnal, amely körülöttünk elindult, elindította, elindította a thaiföldi és farangokat. És az ég csak villanófények fényében ragyogott, amelynek irányába egyre több vád a tisztelettel ...

Lassan, lassan a hajó a vízbe hullott ...

Amint megemlítettük a thaiföldi Loy Kratong nyaralást Pattayában

... és Ausztráliába indult!

... És másnap reggel elmentünk egy nyelviskolába - szintén mellesleg (Pattaya nyelviskolák listája és a tanulmányainkról szóló rövid történet). És kellemesen meglepte, hogy milyen tiszták voltak a tenger napjai. amennyire a "nyalt" strand. A kommunális dolgozók ezután dolgoztak. És akkor az ünnep vidám és kedves, de szörnyű, hogy elgondolkodhatunk, mi lehet a Thaiföldi-öböl!

Loi Kratong Pattayában talán az első ünnep volt, amikor találkoztunk Délkelet-Ázsiába költözve. És annyira tetszett, hogy úgy döntöttünk, hogy "üdülési turizmust" csinálunk. És milyen ünnepeken sikerült meglátogatni (sok vicces kép és történet vár rád):

• Ne hagyja magát kiszáradni! Fotó történet a világ szórakoztató életében - a thai újév
  • Ahogy megemlítettük a Balin Új Évet (Niepit): a világ vége és ezer ördög
  • Szilveszter Thaiföldön: Bangkok, Khaosan utca, egy tengeri sör és pozitív!
  • Egy kis karácsonyfa nem télen hideg: Szilveszter Pattaya és Bangkok utcáin

Sok érdekes dolgunk van számodra:

• Amint megemlítettük a thaiföldi Loy Kratong nyaralást Pattayában
    Songkran, thai újév: mindenkit áztatunk!
    Ahogy megemlítettük a Balin új évet (Niepi): a világ vége és ezer ördög!
    A Songkran legviccesebb statisztikái, amelyeket senki sem hajtott végre!
  • Amint megemlítettük a thaiföldi Loy Kratong nyaralást Pattayában
    New Year in Pattaya: orosz vodka, fizetett Snow Maiden és a törekvés a Mikulás
    A thaiföldi buddhista templomok magatartási szabályai: ne dohányozzon, ne csókoljon, és ne csókoljon ...