Salou tengerparti üdülőhely nélkül mazsola

Ebben a városban, meg kell hangolni, hogy a tészta a tény, hogy a strand az út túloldalán, amely végigfut az egész várost. Magukat strandok nem túl széles, a víz tiszta, de késő délután valahol vitorlázni alga és egy kis szemetet. Minden strand ingyenes, de a szolgáltatás fizettek, és 5 euró napágy és napernyő - ez is nagyon olcsó!

A válogatott bárok, éttermek téma hatalmas, ültünk az egyik, hol nem volt egy esti program tánc flamenco és elegáns vacsorára. Szabadidő Stylus 50 euró, de nem nagy hatással. Ugyanebben Salou látta a port táncolt a szokásos pár csak az utcán, és úgy nézett ki, sokkal szebb.

Sétányon fut a vonat, ezért néha a saját szállodák, mentünk egy kicsit rajta (amennyire az útvonal engedély).

Város menteni sok szökőkutak, és este láthatjuk a szabad mutatják ének szökőkutak, de ez nem olyan érdekes, mint az azonos Barcelona.

Emléktárgyak megvásárolhatók minden sarkon, de a vízparton is jobb, ha nem kell csinálni, Salou és olyan drága város, és ha hívja az ára 8 euró mágnes kezdenek kételkedni a megfelelőségét az eladó.

Mi voltunk a vidámparkban Port Aventura. Gyermekek köztünk nem volt, de sok öröm, hogy megkapja. 9 órától győzelem mentünk a túrák, amelyek elég erősek. Jegyet fizetett 45 euró itt szerepel, mindent, kivéve étel. Sorba mindenütt szörnyű, hiszen mi voltunk szombaton. Meg kellett várni majdnem egy órán és ez elég elrontotta a hangulatot.

Összességében hívnám Salou város a fiatalok számára, mint az esti és a kora reggeli a disco és az emberek séta az utcán tömegével. Az általános hangulat egyszerűen csodálatos. Egy nagy plusz, hogy a város nem messze Barcelona, ​​ahol mentünk is, a saját erejéből, hiszen legalább két alkalommal olcsóbb, mint menni egy busszal szervezett csoport.

Salou - tipikus tengerparti üdülőhely nélkül héját. Sok város Spanyolországban, és a Krímben. Összehasonlítva más spanyol üdülőhelyen ez nem különösebben drága, de összehasonlítva a Barcelona olcsó.