Hétvégi Koh Tao. Koh Samui Koh Tao 3 napon

Miután élt o.Samui kicsit több mint egy hónap. úgy döntöttünk, hogy egy rövid kirándulás a szomszédos Koh Tao. Az egyre alkalmával több volt, mint komoly. A mézeskalács végeztük 1 év. A dátum nagyon fontos, ezért az a hely volt szokatlan.

Miután néhány adat, rájöttünk, hogy a szigeten kell menni a jó idő, különben nincs semmi köze. Samui egész héten az időjárás volt, so-so, ezért a döntést, hogy menjen, vagy ne menjen tartott volna estig, csütörtökön és szeretné elhagyni péntek reggel már. A saját kockázatára lefoglalt egy szobát a szállodában, és várta a reggelt. Egész éjjel szakadó esőben, hogy nem hozzá optimizmus, de megmondom, hogy az időjárás volt, csak hogy 5. Valaki fentről hallotta kérésünket)

Utaztunk a szigetre komppal cégek Lomprayah. Vettünk egy jegyet a legkorábbi indulás - 08:00. A jegy egy felnőtt 600 denevér az egyik irányba. Drága, hogy mondjuk a legkevésbé, mert Taya. Gyermek felszabadítani 80 cm magas. 80 cm-től 130 cm egy kedvezményes jegyet. Fent 130 cm teljes költsége.

Ütemezett gőz 1 óra 45 perc. Sőt mentünk egy kicsit hosszabb, kb 2 óra, jött vissza a másik irányba egy óra 1.5. És oda-vissza a kompok távozott késéssel. Nos, ez Thaiföldön, ahol senki nem siet.

Hétvégi Koh Tao-

Úton az új élmények mézeskalács tengeribeteg (

Ferry maga nagyon rendes. Különösen, ha összehasonlítjuk a komp, amely hajóztunk Koh Samui Surat Thani. Kényelmes ülések, plazma a szalon, több fedélzetet (nyitott és zárt), és írja be a minibár. nukleáris árak egy szendvicset kér 100 baht. Nincs semmi ezen a szendvics, és ez nem finom.

Érkezéskor a mólón, voltunk köszöntötte a hotel jel. By the way, ez egy érdekes tulajdonsága a Koh Tao. Ha foglalt a hotel, ez szabad, akkor mindig teljesül. És ez nem számít, a hotel 3 * vagy 5 *. Ez annak a ténynek köszönhető, hogy ez nagyon nehéz, hogy magad a sok találat. Amíg néhány csak akkor érhető el hajóval, a másik meg kell, hogy menjen át a hegyeken, és ott, ahogy mi értelmezzük, nincs mód különleges. Mellesleg taxi a szigeten szintén nem olcsó. A kamat látszott, hogy mennyibe kerül, hogy a különböző strandok. Minimális érték 150 THB / fő az egyik irányba, a maximum 1000 THB / fő per egyik oldalán.

A kunyhóban csirkecomb

A sziget már csak beleszeretni magad. És nem tudok mondani, hogy van ott valami, hogy nem létezik Samui. Mint a sziget és a szigeten, de ó, hogyan megy nem akar. Nagyon kicsi, elegáns táj és a hegyek. Tiszta tenger hal úszni jobb a lábad. Nagyon csendes és nyugodt (a területen, ahol laktunk konkrétan), szellemileg, és általában a légköri. Egy kis darab paradicsom a Thai-öböl. A jó, a sziget szükséges naponta legalább egy kicsit utazik, hogy a különböző strandok, de még sajnos a gyerek nem volt ilyen lehetőség. De még ez a kis darab a szigeten, amit elsajátította a lábak, akkor süllyedt mélyen a lélek.

Nézd meg a sziget a szálloda éttermében

A szigeten majdnem fiatalok. És mi nagyon meglepett, a fiatalok kizárólag európai. 3 napos tartózkodás hallottuk az orosz beszélt csak egyszer. Még nem tudom elhinni, hogy még mindig vannak olyan zug, ahol elérték a tömeg honfitársaink.

Alapvetően lógni búvárok, természetesen. Koh Tao - nagyon búvár szigeten. Itt minden lépését búváriskola, üzletek fűszerekkel. és ruházat.

Hétvégi Koh Tao-

Gyermekes családok, mi szinte soha nem találkozott. Azokat az egységeket, rátaláltam, voltak a gyerekek egyértelműen idősebb. Általában nem tudok hívni ezt a szigetet egy jó hely kisgyermekes családok. Az előnyök - nagyon csendes és tiszta tenger, amely felvette a baba órákig. De egyébként - sok hátránya van. Egyrészt azért, mert a luxus természetes jellemzője a sziget, sok a szállodák találhatók a hegyekben. Ie lefelé mászni a partra, meg kell izzadni. És csinálni egy gyerek hóna alatt egy kicsit bonyolultabb. Másodszor, ahogy korábban írtam, a nem sok, hogy mondjuk a legkevésbé az utakat a szigeten. Azaz, hogy menjen és nézze meg a többi strandok, meg kell venni, vagy az ATV, hogy a kisgyermek nem biztonságos egyáltalán, vagy hajó, amely nem olcsó mulatság. Ezen kívül nincs nagy áruházak, illetve a választás a sok termék nagyon korlátozott, és az árak őszintén harapni. Az összehasonlítás - veszünk csomagolt gyümölcs pomelo Samui 25-30 baht, ide kerül a 60 baht. A cookie-k, amit gyakran az 7/11 10 baht, érdemes 38 baht. Azt hiszem, nem lehet folytatni.

Strand és tenger gyerekeknek csak tökéletes

mert Megérkeztünk csak 3 napig, már az összes ezeket a hátrányokat érintette csak részben, és hátrányával és nem volt számunkra. Szóval ... hadd lábaihoz botlás, kivéve, hogy a)

Hétvégi Koh Tao-

Megette az étteremben gyorsan ledobta a szálloda lépcsőn

Néhány szó az ételt. Ó, én szeretem ezt a témát) Nagy meglepetésemre, a szigeten sok európai élelmiszer. Minden kávézók, amit telt az első helyen hez szendvicsek, pizza, tészta, stb Ettünk csak egy kávézó, fennmaradó időben evett a szálloda éttermében. A hotelről felírom külön, de azt mondom, hogy táplálják a vágásra. Nagyon finom, nagyon. Az árak nem alacsonyak, de nem túl magas. Forrón tálaljuk átlagosan 300 baht. Cafe, amely ment enni a távozás napján felkeltette a tény, hogy mindig voltak tömegek, a külföldiek. Azon gondolkodtam, mi ez táplálja. Kiderült, csak az európai élelmiszer, elsősorban olasz. Az árak is 200 baht egy étkezés valahol. Részek olyanok, hogy csak akkor veheti három. És sooo finom. Általánosságban elmondható, hogy nem csoda, európaiak lógni) Café, az úton, az úgynevezett Cafe del Sol.

Az utcai bárok és üzletek. A bal oldalon van a legtöbb Cafe del Sol

Adjuk a szigeten 3 nagyon szép napot, arra a következtetésre jutott, hogy kell menni itt, vagy regényes nyaralás vagy búvár, vagy ahogy mi nyaralni.

Thai pozitivchik közel a bolt Koh Tao

Péntek este még megbeszéltük a hajó-taxi 9 órakor (nyitvatartási időben a szigetre). A részvények kibocsátási ára 300 baht számunkra felnőtt a transzfer oda-vissza. Normál mindig kínálnak ugyanazt a szolgáltatást 400 baht, de szerencsénk volt ahhoz, hogy megtalálják a 300. Ha szükséges, és a rendelkezésre álló szabad idő, lehetőség volt 200 alkudni közvetlenül a hajósok, de nem voltunk őszintén lusta csinálni.

A bejáratnál a szigetre, a sziklák, a turisták köszöntötte rák

Csak akkor rájöttünk, hogy mit csináltunk, ez nem túl lusta, hogy szüntesse meg magát korán jött szinte a felfedezés. 12 nap múlva ott csak most kezdődött az invázió a turisták, és addig az időpontig mi már mászni megtekintéséhez pont és ússzon a smaragd tenger, és a képeket sok.

Hétvégi Koh Tao-

nem csak az összes ágy lesz elfoglalt egy pár órát, de a közeli tér körülöttük

Az emelkedés a megfigyelő fedélzeten - egy dalt. A meleg időjárás, a gyermek 10 kg, nem volt olyan könnyű. És ez még nem másztunk fel a hőt. Hogyan juthat el az embereket, hogy mászni 12 nap rejtély számomra, hogy őszinte legyek. Ian leült stoically valami rám felkötve, csak Stas karjaiban, de amikor láttuk, hogy a lépcsőn, általában több, és csak ki kell mászni a sziklákon, a gyermek hangosan felnevetett. Számára ez volt a vonzereje, úgy tűnik. Röviden, vidám fordult emelkedik.

Végtelen lépcső felfelé

Hétvégi Koh Tao-

A lépcsőház véget ért, akkor hogyan lehet valaki)

DE. Ez megéri! Ez a fajta költség több ilyen örömet és bánatot. Akkor írj valamit is, ez egyszerűen látni kell.

Minden további nélkül

Vissza transzfer mi volt lefoglalt 13.30. Addig mi nakupalis, nazogoralis naotdyhalis és a legtöbb nem akar. Születésnap fiú is volt ideje, hogy egy nap között úszik.

Amellett, hogy a néző point'a, a fő attrakció a turisták itt - snokrling. Nem tudom nevezni bármilyen kiemelkedő. Egyiptom, persze, nem lehet összehasonlítani, de ez bezrybe kölcsönzés. Fish ne ijedjen úszni közvetlenül a lába még a sekély vízben. És a halak nagy és fényes, sőt Yang meglepett, hogy látta őket a vízben.

Vizet smaragdzöld, tiszta és egy kicsit hűvös. Úszni benne - öröm.

Hétvégi Koh Tao-

Gyermek ki a vízből nem kap

Között kevés hátránya a szigeten. Hol nélkülük rodnenky) saját 2.

1. Ár. Ez nem meglepő egy ilyen hely, de érdemes megjegyezni. A kávé és rázza fizettünk 250 baht. Ty - az ár egy helyet. Két mini-nyugágyak + napernyő kerül nekünk 150 baht

2. A turisták száma. Mielőtt 11:00 tökéletes volt. De aztán. Általában én tanácsom - megy a szigetre biztos a lehető leghamarabb. Miután 12 kezdődött minden egyes invázió „sáskák”. Tömegek a kínai emberek mentőmellény, visítozó örömében a látott minden hal, kezdő búvárok trapp teljes felszerelésben ott a tengerparton, batch file-oroszok, nyugodtan cigarettázott közvetlenül a gyermekek és lerázni a hamut a fejére szinte úszott hal.

Hétvégi Koh Tao-

Nang Yuan finom. anélkül, hogy a turisták tömegeit

Mint mindig, a cikk végén a kibocsátási ár minden weekenda (1 baht

Hotel - 7000 baht 2 éjszakára

Útvonal - 2400 baht

A kirándulás a o.Nang Yuan - 1200 baht

Élelmiszer + apróságok - mintegy 6000 baht

Azt akartam, hogy néhány eredmény a cikk végén, majd rájött, hogy ide írni valamit. Koh Tao - ez tényleg egy mennyei hely, ami véleményem szerint, akkor feltétlenül nézze meg. És ez nem számít, a gyermek van, vagy anélkül, a költségvetési utazás, vagy pihenni a legteljesebb. Itt mindenki megtalálja a sarokba maguknak.

Mi biztosan visszatér ide ismét)

Hétvégi Koh Tao-

Hogyan lehet nem beleszeretni ilyen táj?!

Az út a szálloda a központba.
Island egyszerűen elmerül a növényzet.

Hangulatos utcák Koh Tao

Mindig egy fless mikor megy az utcán, és felnézett, láttam hegyeket.

Mi biztosan visszatér ide.

Pihenj te csodálatos volt! Azt hiszem Ian emlékezni fognak ezen 😉

Rovására halat, meglepett. Nem tudtam, hogy meg kell Chaweng Noah. Mi már 3 éve elment fürdeni, és ez az, ahol a halak még soha nem láttam. Meg kell menni ellenőrzés) Just in Nang Yuan irányítják nagy és világos, a vízben még a legkisebb nagyon jól látható)

És az a tény, hogy a Tao szép halat, nem kétlem ezt. Remélem, hogy a sors, hogy biztos, hogy eltemessék.

• Hétvégi Koh Tao-

Természetesen zaneset) Mindent a maga idejében)

A Pangani és úgy gondolta, hogy túllépjünk a 3. napon, mint a Tao. Bár volt három kis, hogy őszinte legyek)

És a telihold, azt is ment, nem tudom, mi van ott, és hogyan, de a gyerek még nem lehetséges. Így is lehet egy nap múlva)

• Hétvégi Koh Tao-

Samui. Csak a feleségem és én megyek pihenni, ez a legnagyobb mennyei hely a világon!

Rovására a paradicsom nem vagyok benne biztos, hogy őszinte legyek))) Most képest néhány konkrét helyen még?

Most minden kezdődik némi bolondokháza. Csak egy héttel az emberek a szigeten nőtt 2 alkalommal, attól tartok, hogy képzelni, mi fog történni a szilveszteri ünnepek.