túrázás

Mintegy Bajkál tud beszélni hosszú estéket, és soha nem kell ismételni. Legalábbis én így gondolom. Mivel a benyomást keltem meglátogatta a tó, van egy csomó. Célunk az volt, a Nagy Bajkál Trail.

Szeretném megosztani az én utazási élmények a Nagy Bajkál Trail.

Mi, a csapat megmentette az élén látogató turisták van egy csomó hely van a világon. Utaztunk egy rendkívül kényelmes és szélsőséges körülmények között. Bajkál Travel lehet őket vinni a legszélsőségesebb.

A központi buszpályaudvar odaértünk Listvyanka szélén. Mentünk egy órát. Amikor megérkeztünk elkezdett kérdezni, ahol a helyi út elején, miután egy rövid keresés ki a nyomvonalat.

Nagy Bajkál Trail. kezdet

Mivel utaztunk egy egyértelmű célja, hogy menjen túrautat Listvyanka - Bolshie Koty a BBT, a helyi látványosságok kíváncsiak voltunk egy kicsit. De azt mondják, hogy van valami lásd például Shaman rock vagy a Bajkál Múzeum.

túrázás
A nagyon útvonalat, amelyen elindultunk azonnal megkezdte emelés. A folyamatban nem volt könnyű. Szép ruha hozzájárul a kényelem a kampányban. Másztunk a nyomvonal több mint egy óra. De a tetején kínál hihetetlen kilátás nyílik a tóra. Megéri felkelni itt.

Gondolom a nyáron, amikor minden zöld, van még szebb. Ezután a nyomvonal vezetett minket le a tóhoz. Mivel az összes csapatunk láttam meg először, és akkor minden, ami a lehető leghamarabb lépni a jég.

Hihetetlen érzés, amikor megérinti ezt a szépséget. A legtöbb ember a világon, azt hiszem, már hallottam Bajkál de kisebbségben látta. Azok, akik látták a Bajkál egyesíti valami szent, a turisztikai értelemben.

Utaztunk a végső cél a mi gyalogos útvonal valahol 7 órán át. Mi nem siet, de a körülmények nem voltak ideálisak. Azt mondják, hogy nem minden helyen az útvonal mentén teljesen biztonságos, van meredek helyeken. Egy másik út, sok energiát és az önkéntesek tett jó átkelés az ilyen helyeken.

Tovább: „Scoop” és a jaltai

nagy macskák

A falu Bolshie Koty probléma egy éjszakán át. És kértünk a helyi egy szerény díjat, és amikor azt mondtuk, ha a kedvezőbb érdekli őket. Az emberek itt kedvesek.

túrázás

Másnap elindultunk a falu, hogy az egyik helyi látnivalók közé Cape Skriper. Mert geológusok úgy vélik, hogy ez a hely sokkal érdekesebb, mint a turista.

Számomra ez a hely valami nagyon hasonló Krímben, azonban túl sok fa. Még ebben a település egy megfigyelő fedélzeten kagyló, van is egy jó kilátás. De legyen óvatos, amikor felemeli.

Általában az út azok számára, akik nem akarnak túrázni a banális. Ezek a helyek azok számára, akik szeretnének egy kis szünetet a zaj a nagyvárosok.

Ha valaki úgy dönt, hogy marad a település nagymacskák télen sokáig, ne felejtsük el, hogy rengeteg étel, mert a boltban soha nem látott nyitni.

Mintegy BBT

Leírtam csak egy átmenet a Nagy Bajkál Trail. 1970-ben az ötlet, hogy hozzon létre egy gyalogos útvonal környékén Bajkál-tó. A tervezett hossza 1800 km.

Nagy Bajkál Trail önkéntesek megállapított, amelyek közül néhány azonban később próbálja használni a „művelt” területek kereskedelmi célokra. Számos szervezet hez csoportos túrák a Nagy Bajkál Trail.

Gyakran ezek a helyek egyedi és képviseli a sarkok szinte érintetlen természet, megközelíthetetlen közönséges turisták.

Az ugyanazon BBT pontosan az utat, hogy az autók nem mennek itt. Az ösvény kanyarog a tó, majd fel a hegyre, majd le a partra. Mivel a Bajkál-tó partján magas és meredek néhol előfordul, hogy az út jobbra kell szélén a szikla. Tehát a Nagy Bajkál Trail inkább sportos, egy kicsit nehéz járni.

túrázás

A következő jelentős állomása nagymacskák nagy Goloustnoye szélén. Nem található a tó partján, és még sok más. Itt a parti dombok csináljanak, és a közepén a kapott „sima” ömlik Bajkál mély folyó neve Goloustnaya.

Bővebben: Island csodák az Égei-tengeren

Itt egy térkép, egy meglehetősen hosszú utat gyalog néhány napig. megállási helyek csak akkor jelenik meg a legnagyobb. Ha bekapcsolja a helyi idegenvezetők, megmondja tovább. Ez az útvonal a tapasztalt túrázók, és ha a bíróság elé - elég Bolshie Koty oda-vissza ...

túrázás

Mi a történet egy ország: Oroszország

Cave templom komplexek Ajanta és Ellora barlangok találhatók a központi indiai Maharashtra állam. Minden évben az egész világon, több ezer turista látogat ide a páratlan szépségű a templom kezdődött a hatalmas sziklák és gazdagon díszített falfestmények, szobrok és faragott oszlopok. Ajanta és Ellora barlangok szerepelnek az UNESCO Világörökség listájára. Ajanta híres rendkívüli festés, mondja [...]

A legrégebbi város a Kaukázus - Sukhumi. A főváros Abházia és a jól ismert üdülőhely a Fekete-tenger partján. Kaukázus hegység megvédi a várost a hideg északi szél, és a tiszta tenger levegő keveredik hegy ideális feltételeket teremt a gyógyuláshoz. És a zöld tömeg, amelyről ismert, hogy oxigént termelnek. Nyaralni Sukhumi még látogatott sok turista Oroszországból, bár [...]