Álom könyv volt egy katonai repülőgép, amit egy álom egy katonai repülőgép egy álom, hogy

Álmodja, hogy harci az égen bombázás ▼

Álom a harci az égen, bombázás a város - a harcot az a személy, aki nem tartozik hozzád. Részletek a helyzet van szükség, hogy megtudja a részleteket az álom.

Álmodott síkok bombák ▼

Álom értelmezése határozza repülőgépek bombákat, mint nemkívánatos esemény vagy találkozó kellemetlen személy az Ön számára. Alá került bombázás - nehézségek az életben véget. Vegyen részt a bombázás - egy szórakoztató esemény véget kellemetlen következményekkel jár.

Ha álmunk könyv hasznos volt az Ön számára, majd add hozzá a böngészőhöz. hogy ő mindig kéznél van.

Már használja több mint 450 ember!

Helló Volt egy álmom, mintha a háború dobja bánya katonai repülőgépek, és futni, szinte mindegyikük meghalt, és túléltem. szülők valahol eltűnt. Hívom a férjemet, és ő nem veszi a telefont. Egyedül voltam, egyedül egy álom. Egy álom fekete-fehér volt, valamilyen oknál fogva (ez nem volt korábban). Felébredtem hisztérikus, és úgy tűnt, hogy minden igazi volt. Mondd, kérlek. hogy ez mit is jelenthet. és a megelőző napon volt egy nagyon fényes és színes álom, volt egy óvoda, én egy kicsit valami krasivenkoy lány. Kaptam két zsák hal és elmentem egy kertben. Ettem így lédús és megette ... mi lehet ez?

Én anyámmal a városban, hangulatos házak, üzletek, játszótér, iskola, yard aranyos, kék ég, és egy kicsit oblakv, repülőgépek az égen a város felett a katonai, mint a rügy repült és egy leesett egy bomba, esett nem messze, de nem robbant fel, és Megragadtam anyám és futott a helyszínen, majd megállt és nézett egy kicsit nem vzrvyvaetsya a bombát, és az álom véget ért

Hello !!
az ég bemutatott rakéta, amely megvilágítja a kék tsvet.i egyszerre az ég lett a katonai repülőgépek, valamint a tengeri korablyah.oni minden kezdődik köröznek az égen.

A férjem és a gyerekek, hogy a csomagolás le repülni. Berlin, én nem akarom, hogy sír, mert nem voltunk ott a hely, ahol aludni (Berlin)
Várakozás közben a regisztráció, a légi jármű repült dohányzás egyfajta esett, de aztán a füst megállt, és felkelt és repült
Aztán megjelent az égen, mintha a két rakéták Izrael felirattal
Aztán repült különböző repülőgép, katonai jellegű. És mi volt repülni is, de félek, nem akarom a gyerekek kicsik, a karjában.

És tegnap este álmodtam egy állomás is csomagolja ki a férjem, a vonat nem jön. Tehervonat megérkezett, nem hagyja, minden várakozás. A férj azt mondta, és elvette a pénzt? Nem mentem haza, vette, futott vissza az állomásra, és a pénz vágott. A állomás valami furcsa, egy bejárattal, néhány alagutak. A férje csomag le, csak Moszkvába. És ő is ott kellett volna menni csak néhány órával később ....

Az állapotom most teljesen depressziós. Félsz, hogy menjen aludni

Azt álmodtam, hogy a háború! Látom, hogy repül az égen katonai repülőgépek és ő készen áll, hogy dobja a bombát. Befut a tömegben az emberek, akik futnak ugyanabba az irányba, de úgy döntöttem, hogy én is futni, így ha csepp a bomba, majd egy embercsoport. Rohantam, hogy a ház a, és eltűnt, aztán ment kakoy- férfi és egy esernyő.

álom 2 utasszállító repülőgép, amely repült az utasok, az egyik, majd eltűnt a radar látómezőt, és ennek eredményeként csak az egyik gép leszállt

Üdvözlünk! Ez egy szép kék ég, és van egy csomó katonai repülőgép gyakorolt ​​műrepülő és egyidejű repülés alatt és ejtőernyősök működött, de ejtőernyő nélkül, és gyakorolta is, amit -Ez szinkron figura.

Álmodott három katonai repülőgép repül Éppen át a város egy tiszta és gyönyörű fény ég egy álom, hogy ne érezze a riasztásokat és nyugodt, és még látta az ember nem ismeri egységes ...

Katonai repülőgépek felemelni érzés, hogy bombát félt, hogy nem jutott be a házba, ahol az unokák élnek

Üdvözöljük Prompt, hogy az azt jelentheti: álmodott sooo sok katonai repülőgépek, a régebbi modellek már használt háborús, mintha lőttek sziget, amely mintha volt Kitay.Samoletov annyira, hogy vettem őket a távolból egy nagy nyáj lastochek.Na lelke zaklatott, ochen.Kak ha én, a húgom és az anyám költözött párnám és takaró egy nem veszélyes mesto.Vo álom úgy érezte, mintha Kína fogja veszíteni, ha a háború mozog, és nem emlékszik, hogy ki Rossiyu.Tochno megtámadta Kína majd azt, hogy a japán, majd, akár az amerikai y.Esche Volt egy álmom, de ez volt tegnap már, mintha kúszott térdre a tserkvi.Na térdre Isten, egyértelmű volt, hogy csodálom őt, és az összes többi normális volt.

Álmodom egy csomó katonai repülőgépek az égen (az ég alig volt fény) a házam, majd megfordultam magam az egyik repülőgép utasként, és az ember élén csinál trükkök (hurok puccsok it.d.)

Azt pengetős a bokor, és ettek vörös és sárga mazsola mégis volt egy nagy és erősen hallani a hangját vadászrepülőgép, növelve a fejét, és az ég nagyon sötét felhők, mint a vihar előtt, repülő repülőgép indított két rakéta az irányba, ahol a testvére él, vigyázzon a robbanás fénye a felhők, és rájövök, hogy a ház összeomlott, de nem videl.Ya izgatottan futott az anyjának, és megpróbálta elmondani neki mindent, és ez felébredt.

síkok a távolban bombázás én városom, éjszaka volt, és láthatjuk, hogy minden csillogott, és a füstöt, majd a repülőgépek közeledtek hozzám, én a lányommal, és egy nagy csoport ember, és mi volt rejtőzködik a törmeléket és a megálmodott medve medve barna béke, akkor a medve elment, és vettem a medve jelenleg ez egy kis kéz, mikor felvette őt rájött, hogy ő egy mechanikus mechanizmus, de belülről úgy nézett ki, mint egy igazi medve több látta a folyó, a lányom sétáltunk a parton parton meredek, de kiszálltunk

Én, a férjem és a gyerek megy a vonat, a vonat megáll, és sok repülőgépek repülnek az égen. Azt hiszem, ez egy háború, de az emberek azt mondják, nem. A vonat ment.

Én voltam a pilóta egy kis katonai repülőgép narancs repülni, de végül én landolt közelében az erdőben, és már nem tudott vzletet.Vrode mint háború volt.

Zdravstvuyte.Snilos voltam otthon ... és hallotta egy idegen zvuk.Ya kiszaladt, és látta, hogy egy csomó katonai repülőgépek kruzhlyali felett domami..Ne tudom miért, de az álom tudtam, hogy ez az ellenség volt samoloty..Ih nagyon. futottam a házba, és vette a gyermeket kezdődött, és keresse meg, hogy elrejteni.

Katonai repülőgépek repülnek időjárás rossz volt az én területen

(Megmondom mintegy sobe Dima vagyok 17 éves akar menni katonai iskolába, aludtam napközben, mert üti az éjszakai munka, egy apa és anya nővére Anastasia 7 év)
Álom - mint én a szüleimmel a városban, majd látni, hogyan esik a katonai samalet esett, és az egész nép elkezdett futni vele, majd egy másik esett, minden ritmust ijedt és már bujkál, a szüleim és én mögé a kályha, majd eldobja a harmadik ... és látszani hogy esik nekünk - sétáltam el a szüleiktől, ... hogy tört. Leesett de egyikünk sem fogott, mentem vissza a szüleim - ALL.

A barátom és én a teraszon, a bátyám, hogy miért alszik szélén a teraszok (korlát nélküli). Elfordultam, mert játszani valami ... Hirtelen Lera (barátom) kiabáltam, hogy „Wow! ”. Megfordultam ... Az egész látóhatár tele volt katonai repülőgépek. Repültek nem olyan, mint a hagyományos repülőgépek - vízszintesen. Nem. Repültek függőlegesen, mint egy csepp eső időben. (Ami hasonló a csökkenés) és a „megható” a horizont szélén ischezali ... sok volt! Aztán az egyikük valami gyújtogatás én android tablet. De Vosne minden erők próbálják megnyugtatni magát, és raduvalyas, ez csak egy rémálom.

alvás természetes színekkel, de nem sötét. bár nem -nem ragyogó napsütéses ég világos volt, és van két katonai repülőgép -on sötét szinte fekete, a második fény, és itt vannak utánam üldözte és tüzelt tetőfedő sötét kagyló. ő mindig elöl voltam bujkál, és elszökött, de kergetett mindenhol nagyon gyorsan változó irányú és a magasság. alá közvetlenül a földre. körül volt ismerős emberek, mi az a struktúra, a dolgok, én is próbáltam megmenteni néhány dolog, de a mozgás és futott csak én. mások sokoyny

Egy álom, fekete és fehér. Helység, felhős napon, egy emeletes ház, amely felett repül 3-4 sorozat repülőgép, mint a vadászgépek, minden sorban, 5-6 katonai repülőgépek mentesítést szürke por, és valaki azt mondja, hogy ez a nap a légi közlekedés, és azt mondom, mit mondanak repülőgép, ez valami akarják pusztítani az embereket, hogy mi a por jön repülőgép. És ez a por ül a házak, utcák, fák, egyszóval mindent.

Volt egy álmom, amelyben anyám és én jött nagymamám, és hirtelen meghallotta a lövéseket, és látta, hogy a repülőgép repül az égen. És még mindig repül valami nagy dolgot, és repült a golyó lövés egy repülőgép. Akkor ez a nagy dolog lezuhant a gépen, és a sík csavart élesen és ez a dolog repülni, ha az úton elhaladó közelünkben, és amikor ez volt a dolog a földre, hogy már volt egy autó (ugyanaz, mint a miénk, tolkoserebristaya)

Azt álmodtam, így nem volt este, ül a ház körül: anya, testvér és én, van egy nyáj, nézem az eget és a horizont legyek gyors repülőgép és villogó, tett egy kört jön vissza, anyám azt mondják, nézd, milyen szép, azonnal leveszi mint a tűzijáték, de ez nem fúj fel, kapcsolja be a fejét, ott jelennek meg a sok sík, katonai, csak a horizont felett, nem értjük, hogy mi történik, vizsgálja meg a távolságot, majd a helikopter tüzet nyitott házak, anya felugrott, és rohant haza azt CETP nézd meg, a repülőgépek repülnek át nekünk, futni kezdett otthon, megállt a kapunál, figyelte helikopterek indul repülő egyenesen felénk, kezdek futni. repülnek, és kapok otthon

Ma volt egy csillogó katonai repülőgép repül át nekem, alig várta, hogy ha a háború kitört, és a jobbomon, a távolban látott sok ragyogó csillagok és a csillogó sík akkor háború volt

Álmában látott egy a sok repülő katonai repülőgépek voltak harcosok éjszaka nebe.Eto, repülő nem túl magas, bolshie.No volt dübörgés, és ez rossz, azt hiszem. Nem féltem.

War, megtudtuk, hogy a város bombázása, fekete égen, repülők bombázták a város körül nálunk, fekete madarak köröznek juhokat és elszáll a repülőgépet, és ebben az időben megyünk egy kis sárga busz egy bomba menedéket valahol a városban. Aztán jött a menhelyre, de megértem, hogy nem megbízható. Ültünk egy ideig menedéket, de a város nem bombázták ...

Olvassa el az összes álmok