A Krím Szentpétervárról autóval

Kis előszó: Az én szöveget, akkor nem fogja látni az éjszakai élet Szevasztopol, Krasnodar, klubok és mások. Ez nem jelenti azt, hogy valahogy távolítani, vagy elítélni, nem létezik minden esetben. Az első helyen mentem az új élmények és pihenni. Számomra egy ilyen hosszú úthoz - az első az életemben. Addig mentem Oise Karéliában, de nem tudom megmondani, azt mondanám, hogy az út hasonló ehhez. Mégis, a távolság egészen más. Én csak szeretnék utazni és felfedezni valami újat, ahelyett, hogy egy széken ülve Pop * k pontosan. Minél többet tud valaki, aki szereti, hogy külföldre utazik, és néhány hazája. Tartozom a második, csak minél több örömet ebből. Én magam voltam Európában, Németországban, Ausztriában, Csehországban és mások, de azt akarom mondani egy dolgot: nem kirándulás nem hozott nekem annyi örömet, mint ez. Általában a fotók az emberek szeretnék, hogy inspirálja, hogy eloszlassa az úti mítosz, hogy az utazás Oroszország nem veszélyes, hanem éppen ellenkezőleg nagyon, nagyon cool. Nem állítom, hogy az igazság, és megosztani a gondolataimat, benyomások. Writer tőlem, persze, hogy nem, de megpróbálom leírni a részleteket, természetes velejárója az összes fotó

Ebben a részben arra összpontosít, hogyan jutottunk el a port a Kavkaz.

St. Petersburg - Krím-félszigeten. 1. rész

-Ale, jó reggelt, én a helyszínen

- Ahogy már? (Alex találkozik egy álmos hang)

-5 perc után, van egy óra, vagy egy étkezés))

Hátba Alexei elvitt körülbelül egy óra, amíg az összes megállapított, lepecsételt ült a pályán, én egyszerre mossuk le az egészet egy termosz tea. Nos, ez már ütött az óra 9:00.

Isten, mondom, és Moszkvába költözött. Novgorod elhagyta 9 órán keresztül. Az út Moszkvába jó állapotban, valahol van egy friss patch, de őszintén szólva, a szövetségi autópálya SPB-MSK nem nevet. Első feltöltés Gazprom a Tver régióban. Öntött 45 liter benzin (1664 rubel), megyünk tovább. Először zsebkendő kezdődik egy kis kitérőt Vyshny Volochek. Az ára 250 rubel egy nap, a teljes hossza 72 km. A sál van egy kávézó, WC-vel, valóban volt az első állomása az úton. Cafe önmagában nem olcsó, szoljánka galuskával és a kávé ára körülbelül 500 rubelt. Drága, persze, még diák)) vett egy mély lélegzetet, és Moszkvába költözött.

A második zsebkendő, a legdrágább az egész utam - ez Solnechnogorsk - Moszkva. Egy költsége napi 450 rubel, 200 rubelt éjjel. A Ring Road, voltunk már a 15:50

Knock dugók Moszkva körülbelül egy óra, az elhaladó jármű ablak litsezrev Moscow környéken közel csúszott 17 órán át az M-4. Highway M-4-Don Voronyezs, nekem úgy tűnt, tökéletes állapotban, a zsebkendőt is. Három zenekar, a településeken.

11 órakor este egy kicsit fáradt és elkezdett keresni, ahol maradni. Telefonon a legközelebbi motelek, úgy döntött, a motel „Rus” található, a 460 km-es útja Don. 20 éve, a fiatalok, így nem számít, és lehetőség a szobában vagy a padlóra. 1200 rubel töltötte az éjszakát a szoba közös fürdőszobával. A szoba tiszta, bár az éjszaka fülledt. barátságos személyzet, van őrzött parkoló. Ha van egy jó motel szobában.

Felkelni reggel 6-kor, reggeli az étkezőben felé indult Rostov. Úgy döntöttem, hogy tankoljon, tankolás harmadik - töltött 39 liter - 1486rub. A Rosztov régióban már 10:00.

Árcédula humánus és jól táplált.

Evés közben, azt hiszem, hogy menjen tovább.

Általában kétféle módon - a Krasnodar vagy Azovi -Starominskaya - Timashevsk szláv-on-Kuban. Mi az utóbbit választottuk, hogy miért. Nem értettem, mivel az út a Krasnodar sokkal jobb.

Néhány szó az út, amit utazott Azovi a Temryuk. ahogy én nem mondanám, hogy jó állapotban, sok foltok, nincs világítás. Ezért, ha elmentem a második alkalommal, azt választotta az út a Krasnodar, amelyen én vezettem már vissza, de erről bővebben a következő chatso.

Hol vstryat dugóban ezen az úton? Timashevsk. Az a tény, hogy ebben a városban a menetvonalak át az úton 2-szer, amely a tehervonatok a kikötő Kavkaz. Itt lehet, a helyi „Susanin” jelölt „elkerülése elhárítása”, 5 óra, vagy több. Ezek az emberek kínálnak dugó 500 rubelt területeken. Mi nem fizet, úgy döntöttünk, hogy magukat. Piros körök jelölt kereszteződések által jelzett kék marker vonal mutatja, hogyan mentünk kör alakú csatlakozó. Mindenért tartott 30-40 percig.

Meggyőződött arról, hogy a 500 rubelt velünk voltak, és azok, amelyek nem voltak 5:00 ment tovább. A Staronizhesteblievskoy (írás közben a nyelv tört) fogott, a nap már ülve. Már sötétedett. Útközben kiállított fenntartások www.gosparom.ru oldalon. Körülbelül hányan voltak, és hogyan ment lejjebb)

A Temryuk megálltunk Magnet, vásárolt élelmiszer, pihent. A kikötő-kaukázusi volt este 11-kor. Összesen St. Petersburg bal 4:30. a kikötő Kavkaz megérkeztünk 11:00 - 43 óra. Mínusz 4 óra elvesztegetett időt Rosztovban óra Novgorod, plusz óra, hogy ne egy kör 36-37 órán át.

Galéria a komp nem különösebben nem látott semmit éjjel, vettem egy kávét, italt, és menni jobbra. A komp vitorlázás gyors, 20 perc alatt.

A komp kiköltöztek 00:20. Bár szívesen emlékezett a második órában az éjszaka, meg kell valahol nochevat.A erről a következő részben

Nos, mi történt azon az áron, de kiderült, ez: