Valaam, Kizhi, Szolovki - Oroszország - csapat független utazók - Orosz hátizsákos

Utunk kezdődött Vladimir folytatódott Kalinyingrád, de ebben az esetben, a történet kezdődik az északi fővárosban.

Egy óra múlva, és húsz, egy kötőjel és fél tűnt Island. Beauty - az első és a legtöbb szerény jelzőt, hogy születik magától. Sziklás partok, és lucfenyő megfelelnek a vonatkozó hajók, csábító turisták a növényzet.
Kikötés. A társa, dudor a föld, nem vagyunk a hátsó és elülső, van, hogy a szigetet ingyenes (áldását fedélzetén tette jegy nélkül, és nem veszik a pénzt), és elment a kolostor All Saints. És mentünk keresni a táborba, két kilométerre a marina (hogyan megy mondani a terv, lóg a bal móló közelében). Az út vezet sehova - ez a táborban. Azt mondják, hogy az érkező sziget, a turisták regisztrálni kell valamilyen központjában vendéglátást, de mi nem találják (mert nem látszó) és elment a Ladoga-tó partján.

Megvan a táborba 20 percig a tisztáson vannak sátrak. Egyezik a srác, ő, véleményem szerint, a tűz válás. Megkérdőjelezte, hogy mit és hogyan. Kiderült, hogy szinte minden nap jön nagybátyja és összegyűjti a pénzt (100 rubelt per sátor). Nafig szükséges - gondoltuk. Pay nem világos egyáltalán, mert, kivéve egy kis darab földet, amely elfoglalja a sátor nem jó nincs ott (vagy az ivóvíz vagy forrásait az elektromos energia, nem agy -. Felszerelt hely a főzéshez, de bármilyen szál kis -malskuyu nyári zápor kabinochku általában csendben), és még a környéken az emberek ismeretlen party ...

És csak a jobb oldalon az erdő ösvény elhalad a WC-vel. Rajta és elment. Méter keresztül 70 talált egy helyet az erdőben, nincs szél, közel egy kidőlt fa, menj a tóhoz tíz másodpercig (ez nekünk éjjel még énekelt altatódalt). És itt maradunk.
Az első nap elment a színeváltozás székesegyház. Ez a fő attrakció, amely hozta a turistákat odnodnevnikov. Nem írom le, nézd meg magad, és akkor hallani (Azt tanácsolom, hogy hallgatni dalokat a kapu a templom). Megéri 50 rubelt, de ha csatlakozik egyes túrák, lehetséges összeegyeztetni pénz nélkül. A kilépés a kolostor, van egy bolt. Azt hiszem, általában az egyetlen a szigeten. Ott lehet kapni egy darab burgonya, és minden ennivaló. De az árak magasabbak, mint a szárazföldön. Ezért a fő élelmiszer-ellátás, mint előre tudni, mi hozta nálunk.

Érkezve Sortavala elment az állomásra. Ez akár a vízparti, majd jobbra. Végeztünk egy helyi fiú (hajózott magunkkal Valaam). Köszönöm neki, # 33; Jegyet Petrozavodszk a következő busz.
By 12:00 azonos fülkék felment ... figyelmét # 33; # 33; # 33; Lasik. Srácok, ez Tin # 33; Így 370 p. mert szórakoztató kell rázni akár 5,5 óra Petrozavodszki karjalai út -, azt mondom, a legigazibb értelemben megéri. Azt tanácsolom, hogy sor elején az utastérben. Mentünk a legújabb ülések. Bizonyos értelemben mindannyian rázzuk ki. nem volt hányás. # 61514;

Petrozavodsk - naseleniemo város mintegy 270 ezer ember (gondoltak több) illeszkedik a két srác. Rafting Shuya (napos kirándulás). Cserébe a város, belenézett a múzeum a babák. És mikor jön az este, hogy a móló, ahonnan indulnak rakéta kizhi, és ismerve a viteldíjat, gyors, de nem szívesen meggondolják magukat. 1890 rubelt - oda-vissza. Ugyanakkor azt a lehetőséget, hogy maradjon minden szigeten. 02:00 túra és vissza. # 33 nem lehetőség; Ószeres.

Másnap csatlakozzon a túra Kivach. Hála Nastya, amit illik. A buszon a esik (ami, mint kiderült, nem a legmagasabb Karélia, ez egyszerűen a legkönnyebben hozzáférhető és reklámozott). És arra kértük a vezető megáll a kijárat a pálya az úton vissza. Ittak teát és elkezdett STOP. Tuhlyak # 33; Nagy sebesség. Megáll ha akarnak, mi nem sikerült.
Félórával később megváltozott helyzetbe. Megvan a falu Solocha-kurgán és ott nagybátyja Leállt Toyota egyterű. Ledobta minket, az viszont a Girvas, és azt tanácsolta, hogy menjek el a benzinkút, kérjen valaki a vezetett. Miért? De ez nem nehéz. A buszvezető nem vette fel Medvezhegorsk srácok egy dzsip egy hajó utánfutó is megtagadva. De a mi esetünkben a legfontosabb dolog - ne csüggedjen. Vette, hogy a pálya, és 5 perc után abbahagyták UAZ Patriot. Ő gurult a nagyon sarokban, ahol a Toyota maradt.
Futok fel neki, mondván: „megyünk Szolovki, tudjuk az úton?”. „Ülj le,” - mondta. Dobjuk hátizsák a csomagtartóban, ülj le, én előre Dasha a hátsó ülésen.
- Hol eszel? - kérdezem.
És azt mondja, ... mit gondolsz.
"A Rabocheostrovsk."
Haha # 33; Nos ez pontosan hol kell. Onnan, a hajó indul a Szolovki.
Azon a napon, azt egyértelműen segített felsőbb hatalmak # 33;
Megmondom még: a bácsi a neve Andrew magát foglalkozó turizmus és elment, hogy megfeleljen a csoport Rabocheostrovsk származó Szolovki.
- Hány nap? - kérdezte.
- Négy - mondom.
És Andrew adott nekünk mind egy tálban terv mi marad a szigeteken. Én beszéltem a túra ára, és mikor jobb, hová menjen, és elkapni mindent, ajánlott felvenni nagy.
Beszélgettünk vele körülbelül egy órát, majd hogyan kell vágni. Egész úton csendben. Azt mozgásszervi betegség a karéliai úton kezdett elaludni, de Andrew bekapcsolta a zenét, és mi 3 órán át hallgatta, ahogy én látom, a dalok gyűjteménye.

Reggel a hajó indul 8:00, a kikötő jobb menni előre. Leszállás a „Kosyakova” elve szerint: először a külföldi turisták, akkor csoport, majd a jegyek, és miután - a többit. Tudomásul veszem, hogy átemeli minden a kezére nincsenek jegyek, akkor fizetni a bejáratnál. Által kijelölt legjobb a hold - van melegebb, vagy a farán, kevesebb fúj. Úton a szigetekre akkor takarmány a sirályok jobb kezét, és látható a tenger a fehér bálna - belugára és oroszlánfókák.

Érkezve Big Solovetsky sziget a 10. és megy a „turisztikai központja foglalkoztatás” - ahogy mi nevezzük őket. És ez így van az irodában a Solovetsky múzeum-tartalék. Vásárolja túra 350 rubel, ez tart 3,5 óra, mondja a történelem, a kolostor a földre, hogy az idő SLON (Szolovki Special Purpose Camp). Azonban # 33; Ha olvassa a búcsújáró szolgáltatás (a kolostorban, a bejárat a Szent-tó), ők is végzik a túra. De érdemes egy kicsit olcsóbb (mintegy 150 rubelt). És ott, és akkor túrákat és egyéb sziget a szigetcsoport.

Mi magunk az ugyanazon a napon után a túra vette a kerékpárt bérelni (50 rubel óránként - a legegyszerűbb), és elment a gát. Ez kilométeres szerkezet a tengerbe, ami összeköti a két sziget (Big Solovetsky és a legtöbb Muksalma) által épített szerzetesek a 19. században. Csak ki kell menni 8 km. De a mocsarak és a cég a bosszantó szúnyogok utazás időtartama majdnem fél órán keresztül. De lehet lovagolni, és a szomszédos szigeten (Minor Muksalma), tárcsázza a gomba és szedernek. Azt mondták, hogy ott van a legjobb helye cloudberry. Visszafelé mi vonatkozik az eső, és az utazás vált igazi teszt. A lehetőség, hogy ott nem mindenhol, ezért néha meg kell dobni a kerékpár körül, átadva a mocsárból egy napló. Bicikli van eltemetve egy mocsárban a polkolesa, megtartani az egyensúlyát, és néha nem tudja megmérni a mélység akkor van lába. Megpróbáltam - esett térdre. Ezért érkezéskor a falu, nem csak mosott a kerékpárok (át vissza a bérleti meg kell tisztítani), de fürödtek.

A következő napon, volt nagy az egész nap, a box office ár előre egyeztetett. És mentünk Sekirnaya hegyen 20-30 éves volt tábort a tizenhatoson. Vettünk egy hátizsák rendelkezései miatt a bankot, és egy égő, azzal a szándékkal, hogy az egész napot az úton. Megálltunk a botanikus kert az úton vissza. Szőlő akkor, úgy tűnik, nem nő, de akkor sétálni és látni. Azt akartuk, hogy a hívás egy másik hajóállomás úszni a csatornákon keresztül, de valahogy figyelmen kívül sor. Közelebb a faluban található Filippovskiy ketrecekben ( „toll” a hal, újra építették a fáradhatatlan szerzetes). És itt véget. Az út jobb felé Sekirki - még buszok. Ezért, ha lehet ott részeként turistacsoport. Gyorsan és 1 # 092; 2 olcsóbb, de milyen érdekes - minden ember a maga határozza meg magát. E és milyen módon, hogy 11 órás utazás a sziget, vagy menjen Anzer Zayatsky szigeten. Végre megnéztük. Van egy templom épült Nagy Péter 1702-ben, és hol szentelték Szent András zászló. Plusz, mert az erős szél van egy érdekes természet - szinte nincs növényzet, és az a tény, hogy van - terjed a földhöz. Itt látható a titokzatos labirintusban által épített pogányok 2000 évvel ie, és egyes új halmok halmoztak kövek placers.