Macskák Kréta - jegyzetek független utazási

Impressions Kréta. ... macska!

Kréta, azt terveztem, hogy menjen sokáig. Látni akartam, hogy a saját szememmel a műemlékek az ősi minószi kultúra, vándorol át a romokat, a palota a Knossos, a szigetet, amelyen az európai civilizáció származott.

És akkor végül, oda mentünk. Természetesen a tapasztalat maradt egy csomó. Egy út, hogy egy jó fél Kréta észak-déli írtam egy cikkében, és azt tanácsolom mindenkinek, hogy az út - egy csodálatos utazás. Mesék a palota Knossos, Rethymnon és Chania, valószínűleg előre, és most a kis pályán tapasztalat.

Kulturális program vagyunk teljesen szervezett magunkat. Úgy döntöttünk, hogy pihenni a város Rethymnon és kis szálloda Jo - An. ami majdnem egyenlő távolságra a központtól, a strand és a buszpályaudvar. A hotel, mi nem veszíteni, egy kicsi és nagyon kényelmes, még mindig jellemzi a csodálatos kisegítő személyzet és a konyha. Így én is ajánlani ezt a hotelt nyitott szívvel, hogy minden utazó Krétán. Elmentünk a strand, séta a város körül mentünk Heraklion és Chania, és szinte mindenütt észre csodálatos lények, a szeret, amelyek még nem láttam sehol máshol. Ezek az úgynevezett macskák.

Macskák Kréta - jegyzetek független utazási

Megértem, hogy az összes ilyen állatok sok kell és a hit valami különös. És ez volt, különösen a krétai macskák. És szinte mindenki. Méretüket.

Nagy állatok saját faj, a szokásos sokszínű macskák, a méretek nem rosszabb, mint a Maine Coon, és talán még túl is szárnyalta. Ugyanakkor a viselkedésük egyszerűen fejedelmi. Dundi, sima, csendes és lassú ők egyáltalán nem félnek az emberek.

Ez a pár folyamatosan megjelenő rossz helyen. ahol úsztunk és napsütötte. Leültek a párkányra a partra, és sétáltunk meg, aludt az árnyékban. Nagyon jó érzés, amikor figyel. SEAL közeledett, mivel a stroke, de nem túl elrontotta különböző nemzeti koshkolyubov.

Macskák Kréta - jegyzetek független utazási

Amint kifejezetten vette kamerával képeket őket. Úgy történt, hogy ugyanabban az időben felhívta a figyelmet, hogy a macskák és a német család. Kaptunk beszél. Azt is észrevette, ezt az érdekes funkciót. Felismerve, hogy a rájuk mutat érdeklődést a macskák kijött az árnyékban, és egy-egy átugrott a mellvéd.

Ezek röviden leereszkedett, hogy a nemzetközi cégek, mint, ívelt háttal, dörzsölni, mint rendesen, mivel a stroke, hogy egy pár lövést, majd visszament a sötétben, hogy a kanapék és tálak. A nap forró volt, rajta egy bunda a napon volt kényelmetlen.

Hála a pár valójában kezdett figyelni macskák máshol. A fórumok vannak értékeléseket görög macskák vékony és nem túl boldog lények. Nem tudom, hogy mindaz, amit rátaláltam volt elegáns mintákat.

Találkoztunk ilyen jóképű férfiak és szép nők hatalmas méretű Chora Sfakion. Reggel között kávézó a vízparton, megpihennek kényelmesen a hideg köveket. Chania, továbbá a vízparton észrevettük pár anya és a cica, és ültek egykedvűen bámult rohanó emberek között. Voltak sokan mások a falu a sziget körül. Mindegyikük kellemes a szemnek.

Általában én is észrevettem egy különleges kapcsolat a macskák a földközi-tengeri sziget. Málta, az egyik fő ajándéktárgyak híres máltai macskát, vásárolni őket, és boldogságot adni.

Macskák Kréta - jegyzetek független utazási

Sok macska velünk lakott a szállodában Cipruson. Rendszeresen jönnek reggelizni együtt turisták és függetlenül etnikai, hogy kedvükre etetni. Figurák macskák, hasonlóan a máltai és ott értékesített.

Az egyetlen hely, ahol találkoztam vékony, rongyos macskák szaladgált a rekeszek - Tunézia. Pontosabban Miramar Hammamet. Más muzulmán országokban, nem láttam őket azokon a helyeken, ahol volt, és a tömörített szív.

Furcsa volt látni egy muszlim országban a hozzáállás állatokat egy képviselője, amely imádta a Mohamed prófétát. Az utóbbi, a legenda szerint élt szeretett fehér macska nevű Mu'izz. A próféta annyira ragaszkodom hozzá, és így tisztelték ezeket az állatokat, hogy ha egyszer látta, hogy a kedvenc elaludt köntösét, ő fogja viselni, levágta része köntöse, csak ne zavarja a macskát.

By the way, a macska az egyetlen állat, amely a jogot, hogy a mecsetet és egy ortodox templom.