Halászó pisztrángtelepen Khimki

Végén a munkahét halász lélek vágyik egy halászati ​​út, a súlyos érzelmi lift. A kellemes nyüzsgést a vásárlás szúnyoglárva, kukacok, kötés osnastochek a feeder, és természetesen, összegyűjtése tagjai az expedíció. Minden a régi, élén Ali Gasanovich elhatározta, hogy kipróbálja az adott Khimki tározó, közismertebb nevén a „Forelka”. Térkép Ez Vereskinsky tó, de valójában - áttételes Skhodnya folyón.

Megérkeztünk az este, mélység szondázás és zakormili. A rengeteg szúnyog, persze, elég bosszús, de 23:30 minden szúnyogok és szúnyogok minden, mintha végszóra, eltűnt csak egy bizonyos irányba. Naptár szerint harapás, az időjárás is megígérték fogása kapacitás kicsapódás nélkül, reggel és mint láttuk. Tól 04:40 kínos Start hornyoiása csótány. Ez volt ő, aki később a fő fogás. Voltak kis keszeg.

A csali feeder „Párbeszédek a halászat” ( „keszeg”) használunk egy csali általunk, valamint íz- és sok takarmány bloodworms és kukacok. A történet szerint a helyi old-timer aki odajött hozzánk végén horgászat, kiderült, hogy mielőtt nem volt sokkal több halat végeztünk még sorokat.

Most a lakosság poumenshilas hal. Azonban a szervezet víz tele van a csótányok, semmilyen módon nem lakott egy kicsit kevesebb, mint teljesen kifogott ponty, keszeg nagy jók, sok sügér és csuka (bár mindet kicsi). A legnagyobb sügér fogott a tó, egy történet a halászok, volt másfél kilogramm.

Is, ott találjuk a legendás arany ponty, és keményen méret, kerek, egyenesen a méret a serpenyőbe. Sajnos, a mi szerelmesek hálózatok látták, a többi horgász is megjegyezte, ez a szomorú tényt.

Annak ellenére, hogy kis mérete a kifogott halak, kaptunk egy csomó öröm és pihenés a lelket. Mire véget ér a jelentést pisztrángtenyészet, jövő hétvégén megyünk, amennyire csak lehetséges, lehetőleg Shoshu. Minden jó szerencsét és jó hangulat! Sem a farok és pikkelye!))