Európában autóval

• Energiatakarékosság és az energiahatékonyság
  • idegenforgalom

Európában autóval. 1. rész: Moszkva - Domachevo - Krakow

Parkoló találtak mintegy Aerotel, egy kilométerre a kilépési Domodedovo.
Sötét volt, de Lena biztonságosan találkozott édesanyja elvárnak őket bőrönd Jacob gond nélkül.

Mintegy 23:00 voltunk otthon. Működött. Frissül. És körülbelül egy óra az éjszaka útnak - Krakkóban.

Tól MKAD elhagyta az M1-es autópályán. Odintsovo kerület miatt javítások kellett menni lassan, néhány helyen - a kígyó, mert a sávok itt-ott blokkoljuk építőelemek majd konvergálnak, akkor eltérnek.

Mi vagyunk az egyetlen lehetőség nem vették figyelembe - és hívja a Szmolenszk. De hol van, hogy megvásárolja a kamera 5 vagy 6 reggel?
Azt gondolják, hogy hívja a Minszk - de ez egy extra horog és az elveszett időt.
Úgy döntöttünk, hogy ilyen sokáig, és Krakkóban kell kezelni a problémát.

Amikor jöttek a határ Fehéroroszország, szinte teljesen nappal.
Tény, hogy a határ az ilyen már nem létezik. Vannak információs táblák, köszönés. Vannak kabinok használatáért fizetett autópályák. A vámhatóságok, a határőrök, nincs útlevél-ellenőrzés. Mivel az Európai Unióban!

Közeledik a forgalmi irodában, mi már a pénzt az utazásra a fehérorosz autópályán.
De hiányzott annyira szabad. Az orosz és más személyszállító járművek idegenség nem veszik pénzt - növeli a turisztikai attrakció.

Fehéroroszország, az M-1, a határ közelében Oroszországgal, a Budai oldalán:

És fél óra a határ átlépése után tett egy kis tábor - leparkoltam a buszmegállóban „Novosady”. A térkép szerint, ez valahol a Beaver és Boriszov.
Ittak kávét a termosz, enni egy szendvicset, ellenőrizze az olajat az autóban.
ütemterv M-1 Fehéroroszországban közel a stop „Novosady”:

Valahol a stop, és egy nagy teherautó parkoló - ez gondoskodó fehéroroszok helyezte minőségű latrina és tisztán tartása.

Egészében Fehéroroszország közlekedés kiváló! Két sávot elválasztó széles, jó látási viszonyok, az éles kanyarokat egyáltalán nem.
A legtöbb autópályán - a korlátozás a 120 km / h személygépkocsikhoz. De fontos, hogy kövesse a jelzéseket!
Először is, az autópálya kezdődik csak miután a nagy kereszteződés Orsha, ami körülbelül 50 km-re a határ Oroszországgal.
Másodszor, néhány autópálya-szakaszok van határa 100 km / h.
Harmadszor, vannak helyi határértékeket, amit meg kell követni. Sajnos, a jelek csak a jobb oldalon az út, és ha megy a bal oldali sávban, és a jobb oldalon, például egy teherautó utazik, a jel könnyen és hiányzik.
Elena, mint egy navigátor, küzdött, hogy kövesse az út jele információt, de néha álom ez is megnyerte, és a tudat ki van kapcsolva.
A helyi közlekedési rendőrök megsértése bdyat szigorúan.

Valahol Brest töltse egy teli tank gáz - az EU-ban, mert drága!
Azt hajtott Brest:

Ez volt körülbelül hét órát a határ átlépése után a Fehéroroszországgal és mintegy 12 hogy kilépjen a házból.
Olvassa előre az internet, úgy döntöttünk, hogy átlépje a határt a lengyel Brest és az új ellenőrzőpont a falu Domachevo közelben. Úgy tűnik, mintha legyen kevesebb ember.
De hogyan lehet bejutni ezt Domachevo - csak hozzávetőlegesen ismert. Navigator közúti vissza nem tudja.
Átlépte az egész várost, csaknem elérte az érkezési pont Brest - Terespol. A kétségbeesés, úgy döntöttek, hogy sorban állnak ott.
És hirtelen! Láttunk egy pointer: „Damacsava balra”!
Bizonyos tudnánk kitalálni, mi Damacsava - ez Domachevo fehérorosz. És mentünk a bal oldalon, az autópályán P17, P94 majd.

Az út Brest - Domachevo csendes, üres.
A sorban a határon volt, legfeljebb öt gép. Védték meg elég gyorsan.
A dokumentumok beragadnak a fülkében, a vámos-nő ellenőrzött autónk, megkérdezte, hová megyünk.
Azt válaszoltam, hogy most itt vagyunk közvetlenül Krakkó, majd - a párizsi (vízumok, akkor mi van a francia).
Továbbá azt mutatják kérték semmi - nincs zsák vagy bőröndöket.
Az egész folyamat zajlott másfél órát, ami elég jó eredmény a határon.

Az első kilométerre a lengyel földek után CPR Domachevo - Slawatycze - ez alapvetően egy szép területen, és erdőkben.
Aszfalt - a régi helyén, és néhány helyen - teljesen új:

Az egyik első igazi városok - Radzyń Podlaski.
Itt van a láthatáron, látható a harangtorony a templom Szent Mártírok Podljassk:

Az út megyünk Krakkó - Ez az európai faluban. Ez áthalad sok falu.
A sebességkorlátozás a faluban - 50 km / h, a városon kívül - 90 km / h. Autópályák a mi útvonalat.

A lengyel falu Stoczek-Kotska (Stoczek Kocki):

Itt tettünk egy rövid megálló, hogy nyúlik a lábak, a felszállás kabátok és dzsekik - az elején a nyári nap sütni most!
Itt van aki azt mondani, hogy ez nem Kamarchaga?
Normál közép-európai növényzet lehet mondani.
És megáll fémlemez - ne mondd.
És a megereszkedett tócsa a járdán - fogja mondani.
És a szemetet a gyepen - ne mondd.
Csak tökéletesen sima aszfalt suttogva: „Ez Pooolshaa”.

Ismét előre eső:
Highway 48, Lengyelországban (tomaszówi - Kock), mielőtt a "sportlövészet Birchwood" (Strzelnica Sportowa w Brzozowej):

Nincs teljes bizonyossággal, de úgy tűnik, hogy mi hiányzik az egyik sarokban a rövidebb úton, és hogy egy kis kitérőt, hogy 10-20 kilométert.

Megyünk tovább - néhány kilométerre volt legyőzni szinte az autópálya - 2 sávos mindkét irányban, egy elválasztó.
Ez történt, közel a város Skarzysko-Kamienna. És egy rövid időre.

Ahead - a falu Wodzislaw, Szentkereszt (Wodzislaw, Wojewodztwo Szentkereszt):

E77, a Lengyel Nemzeti Road 7. A falu bejáratánál a Książ Wielki (Ksiaz Wielki):

A falu maga Książ Wielki:

Véleményem meglehetősen szokatlan építészeti: a szigorú minimalista épület szürke kő és sötét fából készült leválasztott harangtorony.
Ez a fajta templomok találkozott velünk az úton a környéken többször - látszólag ez valami helyi trend.

A község közelében STRZEŻÓW egyéb (Strzezow Drugi), commune Miechow:

A következő falu - Widom (Widoma), Ivanovice településen:

Krakkóban mintegy 20 km-re, a város semmi jelét!
Tilos a dohányzás kémények és hűtőtornyok vagy a felhőkarcolók a horizonton, csak a falu, de a falu.
Az út Moszkvától Krakkó, leszállás nélkül úgy tűnik, végtelen

Ismét volt, hogy mi hiányzott a rövidtávú lakásunkat szállodában, amely sárga lapot a város központjában, a zsidó Kazimierz kerületben.
Mivel ezt a hibát, mi vezetett szinte az egész központ körül a helyi „Garden Ring”.
Láttam egy csomó régi házak, nagyon ápolt, vannak példák a szovjet monumentális építészet.
Itt van az egyik a kereszteződések sáv: Juliusz Slowacki (a ház közelében №20), és az utcán Lobzowska:

Ennek csavar a legrövidebb út az utcánkban, mi hiányzik - kellett vezetni egy kis félkör, nézd a szemközti parton a Visztula, majd menj vissza a másik oldalon az Óváros.
Megvan a szálloda egy kicsit később, de nem nézett a Waweltól a folyó felett a naplemente.
Láttuk a zöld domboldalon, és a vízparton alatta - egy népszerű nyaralóhely krakovchan. Ott és járni, és csak ül a fűben, élvezve a napsütést és a nyár elején.

Amikor elérte a Miodowa Street (Honey? Miodowa?), Ahol már lefoglalt egy csomag, már sötét volt.
Idő - 10 óráig, helyi idő szerint.
Utaztunk egy vagy két negyedévben a keresési parkoló és megállapította, hogy - közvetlenül zsinagóga előtt.
Míg Jacob és az anyja kivette a poggyász táskák, Lena ment a parkoló gépet vásárolni parkolójegyet. De valahogy nem működött.
Elena sikerült ideges - a gép tört, amely most, hogy megtalálja egy másik! De hirtelen hívta fel a figyelmet, hogy a felirat rajta.
A hasonlóság az orosz és lengyel nyelven is elég volt ahhoz, hogy ki, hogy a hétvégén parkoló van - ingyenes!
Megérkeztünk szombaton este, és majd onnan délután vasárnap.
Tehát fizetni a parkolásért, nem szabad!

Bőrönddel mentünk a helyre, ahol a térkép szerint, kellett volna, hogy egy szállodában.
Ez egy régi négy emeletes épület egy régi-régi veranda, hatalmas nagy fa ajtók, amelyek zárva voltak.
Mi előtt állt az ajtó, és gondoltam, meg néhány, a hívások hívni.
És míg a gondolat - megjelent az ajtóban egy fiatal pár néhány külföldi udvariasan üdvözölt minket, megkérdezte, mi megy, ahogy vannak, a Honey Hostel. De ez a hostel ugyanabban bejárat, mint a mi apartman szálloda, hanem egy másik emeleten.
Azt mondtuk - nem, Emotions Apartotel.
Egy pár időközben csengetett az ő szálló, és az ajtó kinyílt.

Mi húzta bőröndök a harmadik emeleten - van könyveltek el hozzánk online lakás.
Lépcsők, majd - keskeny. Mennyezet - magas. Minden hiteles.

Vissza Moszkva, Elena kapcsolatot e-mailben, hogy a kapcsolattartó személy neve a foglalás Aparthotel Emotions.
Egy fiatal férfi elmondta, hogy a késői érkezés - nem jelent problémát. Azt mondják, hogy lehet, hogy - hívj. És én segítek.

Itt érkeztünk és Elena jött, hogy hívják a lesnichnuyu sejteket. Azért vagyunk itt, mondja.
Morogja valamit egy ajtó valahol, majd a gombot, majd körülbelül az ajtót.
Angol egy lengyel akcentussal. Nos, Elena még mindig a felső köztes.
Végül sikerült megérteni, hogy kell menni az erkélyre a lépcsőn.
Újabb pár kérdést és ismétlések - képes megérteni, ha a gombot balra különösen számunkra.
Nos, ha a kulcs találták, hogy ki a csarnok a lakásban apartmanhotel - ez volt könnyű.

Mentünk, és körülnézett - a rendelkezésünkre álló holnap reggelig garzonlakás: bejárat a bejáratnál, hogy a mosogató, egy konyha, egy hálószoba három ággyal.

Elég tisztességes a két csillag. Az ablakok nagy, és a hálószobában egy cserépkályha!

A konyha - vízforraló, tea, kávé, gáztűzhely.

A kilátás egy ablakot (a konyha, előszoba) - keskeny, trapéz alakú, majdnem háromszögletű udvar lyukú nagyon pelyhes. Egy másik ablak - perzselt - az utcán Miodowa, ez is elég keskeny.