Lake halál Maashey nagyapja Altai

Tulajdonképpen mentünk Mazhoyu baleset - nem azonnal észre, ahol az ösvény vezet fel kezdődik. Már az utat a folyó lehetett hallani a hatalmas dübörgés. A folyó maga mögött a domb, és látta, hogy csak akkor jött a távolság tíz méter. A látvány lenyűgöző volt! A patak alakított erős tengelyek, hogy mivel a nagy lejtőn a folyó úgy tűnt, hogy egyszerűen óriási. A víz volt a fal. A zaj vizet adunk az alacsony zümmögése egy hatalmas folyam kövek mozgott. Csapásai alatt a kövek megrendítette a földet a lábuk alatt.

Leereszkedett egy kis platform közelében a víz, hogy a kép a háttérben szál. Abban az időben, még nem realizált a skála, hogy mi történik, és semmit sem tudott a sorsa a tóra. Úgy döntöttünk, hogy ez csak egy erős áradások okozta heves esőzések. Mi már egy kicsit ki a nyomvonalat, hogy fut végig a folyó, jöttünk fel a sziklákon, és visszatért. Woods, amelyen keresztül már eltelt, később elárasztotta, és teljesen lebontották az áramlást. Az elején ez a folyamat a filmben. Upstream nyilvánvaló volt, hogy a folyó kilép a szűk szurdok és osztva 2 csatorna. Tudtuk, hogy csak a bal oldalon. Olyan Jobb szélesebb volt, és volt egy hatalmas folyam.

Ezután körülbelül 2 órán át néztük, állva egy domb körülbelül 2 méter magas. Miközben folyamatosan figyelemmel kíséri a helyzetet upstream, a félelem, hogy mi lesz vágva az áramlás a fő strandtól. Nem valószínű, mivel a gerincen, amelyen álltunk, odament a hegy oldalán, és megvédjük a menekülési útvonal, de mindannyian ugyanazt volt a figyelmeztetés.

Lake halál Maashey nagyapja Altai

Teljesen tisztában van a skála, hogy mi történik, amikor a szemünk kezdett, hogy lerombolja az egész erdőterületek. A meder folyamatosan bővül. Mivel a kőzetek és üledék naplók upstream áramlását időszakonként átkapcsoljuk a jobb csatorna és részlegesen nyitott alján. Ilyenkor azt láttuk, hogy közel a fák, állni flow felhalmozott hatalmas kupac kavics, hozta az áramlás. Ahol nemrég patak üledékek keletkeztek sziklák és naplók. Aztán jött a víz vissza, és minden megváltozott.

Mivel az üledék áramlásirányú fokozatosan tolódott a bal oldalon. Szemünk előtt elárasztott hangulatos turisztikai stoyanochku. Ahogy a film katasztrófa víz lassan elkezdtek megérkezni, és perceken belül elszámolási már versenyzett egy hatalmas folyam. Ez a folyamat részben forgatták, de a filmben, nem hozott.

A lányok a mi csoport ment, hogy ellenőrizze a híd, amelyen jöttünk. A híd volt ahhoz. Velük együtt jött a hátsó ülésen altaji ügyeletes a hídon. Kérdezte tőle, hogy milyen gyakran van árvíz, azt mondta, hogy először látja ezt.

Mintegy 17 óra vissza a hídra, és menj fel a nyomvonal felé Maasheya keres egy helyet, ahol az éjszakát töltjük. A híd ebben az időben volt a fenyegető összeomlása nem volt. Úgy éreztük, hogy a vízszint a Mazhoe vált fokozatosan alábbhagy (sőt, lehet, hogy egyszerűen folyni ismét elment egy másik irányba), így nagyon meglepődtek, amikor megtudták, hogy a hidat elbontották. És tudtuk meg csak a 17., amikor visszatértek a tó, és először nem hittek, úgy döntöttünk, hogy szeretnénk helyi fajta arány, mivel tartósan kínált lovak, hogy lemond oroyskogo hídon. Úgy döntöttünk, hogy mindent a saját szememmel, és lement vissza a hídra. Amit láttam lenyűgözött bennünket. Feeling irányt változtatott, egy pár tucat méterre szemközti partra csak lebontották. Alakult új küszöböket.

Lake halál Maashey nagyapja Altai

A sorsa a tó megtaláltuk a 17. reggel, amikor jött neki, hogy menjen fel, és találkozott a csoport, már ott volt. De abban a pillanatban, minden a helyére került, megértjük, ahonnan láttunk egy patak, és tanúi lehettünk egy történelmi esemény. Siettünk, hogy a tó, hogy mi maradt belőle.

Az ösvény sok helyen elmosta kellett átjutni az erdőben. A legnagyobb kárt volt a régióban a gát mosott ki. Méter 200 pályák összeomlott le. Alakult törés mélysége 20 méter.