Malkinskie Kamcsatka hőforrások, egyedül utazik egy álom

A 9. napon Transzfer a Petropavloszk-Kamchatsky és Malkinskie meleg források.

Egy új nap kamcsatkai adott nekünk új felejthetetlen élményt, amit szeretnék elfelejteni, de nem lehet - pihenés egy napot a népszerű helyiek hely)) De az első olyan volt, mint tegnap - Khalaktyrsky strand, az eső és az alacsony, szürke felhők.

A Petropavloszk-Kamchatsky időjárás nem volt a legjobb - ez volt az eső. Ház humánus árak buking.kom nem volt, embertelen nem akar, ezért figyelembe vettük a különböző lehetőségeket, úgy döntöttünk, hogy megy a meleg források Malki. Van legalább lehetséges pomoknut meleg vizet, s nem a hideg eső. Van meleg források nem voltak érdekeltek, és elhatározta, hogy szakít, és menjen stoppolni északra Ust-Kamchatsk, ahol végül megérkeztünk, és ahol látta, hogy egy pár tucat medvét a pályán.

És először töltjük, száraz és meleg busz Yelizovo, ahol egy óra az út alaposan kiszáradt. Az autóbusz állomás Yelizovo segítettem egy német pár, akik csak németül, foglalkozik a jegyvásárlás. Srácok valamilyen okból ment néhány Apache, nem tudtam ellenállni kérdezi, mi van érdekes, és nevettek, és elismerte, hogy a tervezés az útvonal hibázott a nevét, és helyette a lakások Avachev (lábánál, a híres vulkán) Book visszavonhatatlan ház az Apache, a kis falu közelében hőforrások))

Tól Elizovo elindultunk egy drága busz Malki (480 rubelt 100 km.). Az út mentén, a busz megálltunk a híres az egész Kamcsatka és Kamcsatka összes turisztikai település Sokoch, amit hallottunk, ezért ne habozzon, hogy vesz egy hatalmas lehetőség finom piték 90 rubel. fejenként.

A Malki leszálltunk a kereszteződésnél a szakadó esőben, és sajnos vándorolt ​​felé vezető út mentén a komplex termálvizes. Az út nem volt rövid, és aktívan próbálják megállítani elhaladó autók, de három nedves turisták hátizsák a saját tiszta és meleg belső senki nem akart.

Félúton megállt a Mercedes 23-as szám a régióban, és egy fiatal férfi kaukázusi külső megjelenés. Amikor megtudta, hogy megyünk a strandra Khalaktyrskoye, mondta. „Ma, Khalaktyrskoye beach” Kiderült, hogy csak elhagyása előtt a pálya irányába Malkinsky hőforrások, akkor kirakják a gép Vanya, utazás észak felé.

Malkinskie hőforrások voltak nagyon kulturált hely - bejárat az autó ára 600 rubel naponta. Az emberek a tenger, és az összes autó jön. Kiderült, hogy a hétvégén hozzáadott tényező az, hogy az egész város ma nincs meleg víz)) Szóval mosás jött ide nem csak nekünk.

Emberek, eltekintve sátor vagy húzza sátrak, sült grill, mindenhol zenét játszik. Ezek nagyon szoros, de találtunk egy viszonylag szabad elszámolási és felállított sátrak - mint később kiderült, nem túl sikeresen))

Várjon tovább, az eső sátor sem volt kedve, így mentünk a fürdőbe. Magukat Malkinskie hőforrások voltak nagyon szép, és egy hétköznap ezen a helyen teljes mértékben ajánlom, de a kimenet van - amit valaha!

Elérhető több kisebb tavak, amelyek felett gomolyog. Az első tó a víz forró, kis emberek. A második tó víz meleg és a sok gyerek. Van egy pár kis tavak, de volt az első két, aztán jött egy gyors hegyi folyó áramló forró tavak, talált mellé meleg pocsolya, és megállapítja benne, beállítja, hogy a szeretet hőmérséklet csöpögő kis csatornák a hegyi folyó forró rendetlenség. Ez volt az igazi boldogságot - rejlik a nagyon meleg vizet, a hátsó dobogó eső és a hegyi folyó folyik a szeme előtt. És senki sem körül!

Miután elment, hogy élvezze a rugók és Serge. És akkor öntjük özön. 17-től 21 órán ültünk egy sátor alatt az eső, a zene és ugatás watchdog tompa Khan, aki egy sátorban lakott a környéken, és valamilyen oknál fogva, a kezdetben nem tetszett. És ha az eső és a zene valahogy túléli, hogy a folytonos ugató kutya jobb kívül a sátor fala 20 hüvelyk a füle - nehéz.

Amellett, hogy minden 21 óra alatt világossá vált, hogy mi vagyunk a közepén egy hatalmas tócsa a sátor elkezdenek áramlani a víz, és még hajnal előtt mindannyian megfulladni.

Míg én az épület egy sátor tutajt, és megmentette a maradék száraz dolog, mind Szergej ment, hogy vizsgálja. A következő tábor minden házat elfoglalták, de az őrök megígérte, hogy minket a táborba, ahol rendezni rögzített vízálló sátor.

Ennek eredménye, hogy betöltésre került egy hátizsákban maradék száraz dolgokat más hátizsák megállapított két bőrig ázott sátor és lebegett a sötétben keresztül a gőz felől a folyó, részeg kiáltások, a zene és tapsol durrogtatás az úton ki területéről Malkinsky meleg források.

Az őr hozott nekünk egy bekerített területen, ahol nem tudták félni medve, gyakori vendég a Malkinsky meleg források. Úgy tűnik, hogy azért jöttek, hogy valaki ház - két hatalmas rönkházak, szauna, 4 nagy fix sátor összecsukható ágy, szék és egy asztal. Ez kényelmes és meleg, kényelmi üzletek, nyitott konyha és grill barbecue. És aranyos kutya. Lehetséges lenne, hogy élni, ez csak az ára 3500 rubel álló sátor nélkül ágyneműt és törölközőt - valahogy krutovato, mint gondoltuk. És mi sérülhet, kértük útlevél, kénytelen töltse ki az egyes országokban, a regisztrációs űrlapot, és vettünk egy 5000 ígéretet, bár elrontani a sátor volt semmi különös. A következő napon a háziasszony a csodálatos lakás Petropavloszk-Kamchatsky egy friss, modern felújítása és minden szükséges egy kényelmes életet nem kér semmilyen biztosíték vagy útlevél ...

Malkinskie Kamcsatka hőforrások, egyedül utazik egy álom

A 2 éjszakás kimerült az elmúlt órában a zaj és a tömeg részeg szakadó esőben, végül elaludt.

Day 10. Malki. Transzfer a Petropavloszk-Kamchatsky.

Másnap reggel az eső nem volt, akkor újra kell indítani. Élni ebben a „ház” volt a vágy, hogy ne térjen vissza a meleg tavasz és élni egy csuromvizes sátrak is, így nagyon kellemes reggeli és 13,30 került előtérbe az irányt a város. Közel a végén egy földút láttára az autópálya mellett nekünk megállt két autó, és felvette a hárman, hogy Elizovo. A hagyományos stop Sokoch sütemények.

És akkor kezdődött a civilizált része itt Kamcsatka - egy hangulatos, meleg és olcsó bérelt lakás, finom és bőséges ételek, kényelmes városnézés és radiális bevetés az Ohotszki-tenger.