Éjszakai élet Ibiza

Számomra az éjszakai élet Ibiza la b valami különleges, szerettem őt, mint strandok és természet a szigeten. Mellesleg én még soha nem láttam ilyen embersűrűségű egy helyen. Az embernek az az érzése, hogy mindenki felébredt, és kiment, hogy fél éjszaka. Az emberek nem csak a klubok, hanem az utcákon. Orosz, nem találkoztunk, a barátom és én valószínűleg az egyetlen ember a szigeten, aki tudta, hogy az orosz, de még így is szerette.

És a zene éjjel lehetett hallani mindenhol. Többször mentünk a zsúfolt párt. Tetszett Amnézia, ott egyszerűen Lélek Plane, mindazok, akik gyűjtik csak

Azt javaslom a látogatás Ibiza egy hely, akkor nem fogja megbánni!

De hosszú ideig én nem állhatom, a hét elég volt ahhoz, hogy natantsevatsya sok évre előre. De az éjszaka Ibiza örökre maradt meg az emlékezetemben, mint a legjobb pillanat az élet.

Jurij Kuznyecov

Folyamatosan közlekedő Ibiza elektronikus zenei fesztiválok. Úgy tartják őket, túlzás nélkül az egyik legjobb a világon. A szervezet csúcsán DJ varázslatossá a lemezjátszók mögött, erőteljes, tiszta hangzás, egy gyönyörű lány és a tenger alkoholt. Mindez együtt lehetővé teszi, hogy nekem le teljes egészében az unalmas és létfontosságú a városi életet. Azok, akik még mindig nem volt - nem látott ez a fesztivál.

Rina Ray

Ami engem illet, így jó, hogy vannak orosz, akkor rip a legteljesebb és ugyanakkor biztos, hogy senki nem hallja semmi több. Még egyszer az volt, hogy Ibiza, de találkozott a régi barátok. Most megyek, hogy menjen vissza, de remélem, hogy ez alkalommal viszi. Mi tetszett a legjobban az ünnepek alatt Ibiza, a szervezeti szint szórakoztató és sokféle koktélt.

Irina radon

Személy szerint úgy gondolom, enni Ibiza azt jelenti, hogy készen áll a párt és lejön reggelig. Kérsz ​​egy pihentető nyaralás nem azt jelenti, hogy gyalog. A barátaim és én ott voltunk nyaralni, amikor kizárólag éjszakai, aludt napközben, majd ismét reggelig! Tanterem idő.

Ibiza - egy órát. Fél nem állnak meg itt egy pillanatra, nappal vagy éjszaka. By the way, azt kell mondanom, hogy a nap nem sokkal rosszabb, mint az éjszaka. Különösen, fél a strandon, csak repülni. És azt akarom mondani, Vic, ez csak úgy tűnik, hogy egy hét is elég. Sőt, amint jön vissza a megszokott világunkból, akkor van nosztalgia egy szuper, tetszik ez az élet.

Amit szeretek Ibiza, mert ez egy egyedi hangulatot, mintha a világ nem tesz szörnyű dolgokat, mintha a világ már él a teljes megállapodást és szerződést, és mi mindig marad fiatal. Ott tényleg felejtsd el a problémákat, hogy az én házamban vannak, azokról a nyugtalanság és pihent test és lélek. Boldog Company, érdekes emberek, fantasztikus zene, egyedi strandok és teljes szabadság! Ezúttal én valószínűleg soha nem fog elfelejteni a csapat nagyon tetszett Privilege és természetesen Pacha, bár mind egyedi klubok.

Victoria Bogolyubov

Svetlana, nosztalgia fáj most. De. Amikor pihenünk, csak nem tudom, de amikor alszunk. És egy délután szórakoztató és szórakoztató esti és éjszakai szórakozás, nem akarnak lemaradni egy percet a móka. És a végén úgy tűnt, fáradt és csak azt akartam, hogy egy kis szünetet a felfokozott élet tele van érzelmekkel. Ezért azt mondom, hogy egy hét is elég volt.

És most azt szeretné, ha valahol a tengerparton, vagy a klub, kivéve, hogy a szezon vége, mi vár a tavaszi visszatérni a mesés helyen.

Éjszakai élet Ibiza

Sergey Petrov

Természetesen ez a legszebb hely, amely szórakoztató, nem hiszem, hogy a Las Vegas. Ez csak logikus, minden jön a hülye pihenni és nem gondolni semmi, nincs olyan, hogy az egyik a többit, mások elfoglalva valamit, minden mindig egy jó ideje, hogy ez hozza létre a legtöbb esetben, mert mi valóban úgy tűnik, ezen az emlékezetes légkörben. Emlékszem magam abban az időben nem akar odamenni, de rohadt kénytelen munkát. Tervezés a jövő nyári biztos, hogy menjen és pihenjen 100%.