Egy napos kirándulás a Prága Drezda

Drezda akartam sokáig. Erről a város, hallottam és olvastam sokat, ezért jöttem és kényszerképzet - természetesen ez megy a lehető leghamarabb. Mi sokat utazik, és sokáig feleségével Európába, de látni Drezda valahogy nem volt lehetséges.

És csak ebben az évben az utazás alatt a Cseh Köztársaság, az álmom vált valóra. Drezda, úgy döntöttünk, hogy Prágába menni egy napra. Sajnos már csak egy nap, de ennek ellenére már sokat látott. Prágából Drezda egy pár órát, reggel jött vissza, hogy Prága este, így sok turista van. Ami a jövőt illeti, azt fogja mondani, hogy Dresden elvárásainknak, a város nagyon egyedi és gyönyörű.

Mielőtt az út, azt alaposan tanulmányozta a vezetők, hogy a talált, plusz egy csomó véleménye az interneten olvasható, azzal az eredménnyel, hogy mi volt kifejlesztett egy speciális útvonal Dresden és ütemezett terv egy kis látogatás a fő látnivalók. Ezt nevezzük ismerős a városban. Drezda legkényelmesebben Prágából busszal, menetidő nem haladja meg a két órát, és mintegy 150 km-re található. A busz elhagyja a buszpályaudvar Florenc és érkeznek Drezdában a vasúti / vasútállomástól.

Érkezve Drezda, először szerzett egy térképet a város a legközelebbi trafikban vele sétálni, és fedezze fel az épületek sokkal kényelmesebb. Ceychas sok turista helyett kártya használható GPS-navigátorok. Valószínűleg, ez nagyon kényelmes, meg kell próbálnod. Persze, egy nap Drezdában nagyon kicsi, de mit kell tenni, megpróbál eleget tenni.

Megismerkedett a város kezdett a főbb látnivalók, a Zwinger. Mellesleg megjegyzendő, hogy Drezda alatt a második világháború után teljesen elpusztult, azaz a kő nem volt. Séta a város körül, nehéz elképzelni, mert semmit az idők, és a pusztítás hasonlít, ha ilyesmi történt volna. És nem hiszem, ha azt mondják, hogy Drezda szilárd remake, ha azok nem tudnak semmit, és nem veszi észre.

Egy napos kirándulás a Prága Drezda

Zwinger palota, Drezda szívében, itt jönnek a turisták, így bármikor az év sok ember van. Mi volt reggel, és még mindig úgy érezte, a népszerűsége a drezdai épületek.

Miután vándorolt ​​át a Zwinger, és hogy egy pár kép, elindultunk a drezdai művészeti galériában. Célunk -, hogy a híres „Sixtusi Madonna” és a „Csokoládé”. A fő kiállítás galéria képet Raffaello „Sixtusi Madonna”. Jegyek ára 10 euró galériában. De nem lehet szerencsés a jegyek, a legtöbbjük a pénztáros is, ha nem előre lefoglalni. A Galériában akkor egy audio guide, amit meg is tettünk. Az emberek, persze, nagyon sok, de ha tudja, hová menjen, és az, hogy meg kell kihasználni a galéria, majd keresse meg a kiállítás nem nehéz. Ez csak egy audio guide nem kerül azonnal megértette, vagy inkább, csak zavart. Keressen és vizsgálat elvégzése remekművek vette csak egy óra és fél. Nem vagyunk éppen siet, csak amit akartak, láttuk, és mi volt ideje, hogy sokkal több Drezdában.

Itt az ideje az ebéd, meg kellett enni. A vízparton sok hangulatos étterem, majdnem egy egész utca. A hely nagyon turista és itt vacsorázik bűncselekmény egy turista, de nem érvényesül, nagyon akart enni, és úgy döntöttünk, hogy nem vesztegeti az idejét a keresést. Hosszú nem választhat, és bement az egyik közülük. Rendeltük a híres csülök sörrel. Ezek szolgáltak minket, gyorsan és hatékonyan. Az étterem a németek több volt, mint a turisták. És nem a németek. Miért gondolja így? Mivel mögött három asztal látogatók iszik sört hatalmas bögrét és az éneklés a felhalmozódását a német nyelvet. Ebéd kerül nekünk körülbelül 40 euró. Drezda, az ár valamivel magasabb, mint Prágában. Nagyon biztatóak, hogy látogasson el egy kávézó úgynevezett „Odessa”, benne, azt mondták, az üzleti ebéd csak a költségek 15 euró, de ez, ha menteni, és azt a fajta belegondolt, úgy vélem, hogy a megtakarítások Drezda nem szükséges, csak akkor lesz sajnálom.

Egy napos kirándulás a Prága Drezda

Miután egy ilyen kiadós ebéd a város környékén nem könnyű, ezért választottuk szokatlan módon utazni, felvettünk egy lovas kocsi, ami sok. A „bass-Touristik» mentünk nem is egyszer, hanem lovas szekerek, nem szükséges. Egy nagyon eredeti kiutat. Öröm 30 euró óránként.

A mai Dresden, sétáltunk körülbelül három órán át, többet evett a fagylaltkehely, vándorol át a parkok és sétányok és vissza a régi része a város. Ez a része a Dresden nagyon zöld és jól felszerelt, van sok zöld, gyönyörű utakat és parkok, ahol pihenhet egy padon, az árnyékban.

Apropó Dresden parkok. Nagyon szép hely, ez a park «Großer Garten »(Nagy kert), ahol pávák és sok érdekes szobrok. Ha van gyerek, akkor hozza ide őket anélkül, hogy nem, és magad öröm. Itt látható a drezdai állatkert. És a kert, akkor a takarmány a szelíd mókusokat, lásd a vadon élő madarak és tegyen egy kört egy csónakban egy kis tó.

Így tartott Drezda majdnem egy könnyű nap. A téli, kezd sötétedni korán, így a varázsát az architektúra már nem látható, hogy a szépség a napon. És mégis, mentünk Dresden. Bár nem minden vizsgált, de az ötlet a város kapott, amit csak akartak - látni. Ezzel is jött vissza a busz.