Tula régió

Tula régióban. Romantsevskie hegyek. Pike városban.

A kirándulás a Tula régió állt ki nem a legkönnyebb. Őszintén szólva, én fogott el a vágy, hogy az egészet, fordulj meg és menj haza. Megállt égető vágy, hogy a hegyek Romantsevskih és megértése, hogy mi nagyon messze otthonától. Ache rossz egyáltalán, nemhogy ha nem tervez egy utazást ... Szóval én forgatás szórványosan valami nem túl szervesen. Ragasztottam, ahogy csak tudtam. Anyaga általában nehéz beszerezni, mert lehetetlen, hogy távolítsa el az állam a normális, ha megy valami alig 🙂

De, remélem tetszik.

És most, a hagyomány szerint, ad nekik a koordinátákat a helyeken jártunk. Kezdjük a kőbánya, ahol fel a sátrat, és egész éjjel nyugodtan, amíg reggel arra ébredt egy halász.

Tula régió

Ezután mentünk a faluba, ahol Podmoklovo hoztunk geocaching. Nagyon szép a templom, most már szinte teljesen helyreállt.

Környező utakat is nagyon szerettem a terület dombos, és az út nagyon festői: kanyargós, a magassági változásokat, a szendvics mindkét oldalon sűrű erdők, a szélfútta, amikor áthalad a gördülő mezőket. És ezen utakon haladtunk a falu felé Behovo. A falu található, nagyon közel a Múzeum Polenov, a híres orosz festő. Helyek vannak nagyon szép, és javasoljuk, hogy látogassa meg a múzeum is - megéri, hidd el. Már voltunk ott, ezért elment a templomba, közvetlenül a meredek parton a Oka.

Ezután vártunk és Tula szállodában. Még mindig nappal, és én úgy döntöttünk, hogy néhány hulladék kupac, javára sok közülük a város körül. És akkor az összes gyermekkori elhajtott őket, és szinte soha nem látott. Általában kalapált véletlenszerűen a Navigator, egy kis gondolkodás és rohant. Hogy őszinte legyek, én nem találtam olyan helyzetbe, hogy a szemétben. Emlékszem, hogy ő volt a dél-keletre Tula, de. Ezek halmokat a pályán egy hatalmas száma, kis távolság közöttük, így nyugodtan lehet futtatni a másikra. Vagy menj egy kicsit a másik irányba, és használja a „fotó” Ya.kartah.

Tula régió

Másnap vártuk a gyöngy az út, és a hely, amit látogat több mint hat hónapig - Romantsevskie hegyekben. És nem bántam meg! Az út nincs sok, de akkor át semmit. Áthaladás Romantsevo majd át Kondukov. Az út - eleinte nagyon betonka elromlott, akkor - csak egy nagyon göröngyös pálya végig a területen. És igen: Van egy fotó a hegy tetején, ahol Shnivasik áll a Splendid Isolation, mint egy igazi SUV, sőt a győztes az élet. És semmi ez a fotó nem azt mondják, hogy néhány perccel a felvétel után három méterre Shnivasa parkolt Solaris ...

Tény, hogy a vonzás nem veszi nagyon nagy területen, egy óra és fél, csendben lehet megkerülni mindent és mindenhol forgatták.

Ezután az utolsó pont a mi útvonal volt traktus csuka város a Sturgeon River. Nagyon régi és nagyon érdekes hely, a történelem. Mielőtt az invázió Batu kán ezeken a helyeken volt a városban. Azokban a napokban a folyó hajózható Sturgeon és része az út „a vikingek a görögök”, így a városban még virágzott. Sajnos, ő nem élte túl, miután a razziák, de még mindig vannak látható nyomai erődítmények. Azonban, még ha nem ragaszkodunk hozzá, persze, történelmi helyek, lesz valami látni. Hills, meredek emelkedő párkányokon 15-20 méter a folyó fölött, a mezők elérte a horizontot, a festői szépségű folyó ... magában foglal minden szinten a zene a The Witcher és meditálni.

Tula régió

Látogatás mindezen helyeken elvitt minket két nap alatt. A kőbánya érkeztünk korán, mint az éjszaka, majd Polenovo Tula egy éjszakát, és az utolsó napon - Romantsevo csuka. Nem sietünk sehova, már minden gond nélkül.

Ez minden, és sok sikert a go! Szerintem kívül!