Page 1 of 10

Kolostorok Meteora Görögországban. Hogyan lehet, hogy meg Meteora. Autóval Görögországba. Hová menjünk Görögországban.

Ott a földön szokatlan helyeken, ahol Isten kegyelme kiválóan kombinálható a szépség, a világegyetem és az emberi lelkierő erős, mint valaha. Ez egy olyan hely, és Meteora. amely egy szerzetesi komplex hosszú története van, területén található a több ezer hatalmas sziklák vozvyshayushihsya büszkén a város felett, és a kis város Kalambaka Kastraki. A kolostorban részt vett több száz szerzetes érdekében, hogy elérje Istent a veszélyeket és nehézségeket. Meteora szerzetesi hegyvidéki ország, amely a második csak az Athosz központjában az ortodox szerzetesség Görögországban.

Út a Meteora Korfu autó magad.

Azt javaslom, hogy egy jó fotó jelentést az út autóval a sziget Korfu a kolostorok Meteora Görögországban. Ez az út meggyőzött, hogy egy feleség. Nekem úgy tűnt, hogy nehéz elérni. Lásd magad, meg kell találni a komp, vesz neki jegyet a maga és az autó, drive körülbelül 250 km az ismeretlen Görögország és találják meg ezeket a kis meteorok. És mindez, nem világos, hogy a görög. Ha a turisztikai területeken, a legtöbb görögök beszél Elfogadható angol és ott, ahol nincsenek turisták, sokkal nehezebb megmagyarázni. De sokkal könnyebb volt, mint gondoltam. Csak azt akarom, hogy összefoglalni ezt az utat - a must-go. Tól Meteora, amit nagyon élveztem. El kell menni két napig, mert az utazás nagyon fárasztó, és legyen a sok gyaloglás, sokat. Meteor sztrájk is, nem olyan, mint én magam sem tudta képzelni, hogy néha úgy tűnt nekem, hogy én vagyok egy másik bolygón. Nos az első dolog az első.

Meteora Görögország autóval

Az autó vettünk egy pár nappal korábban, és lovagolt Korfu szigetén, hogy megszokja az autót, és ellenőrizze az állapotát a jármű mozgásban van. És nem is csoda. A három autó, hogy mi volt a box office - kettő nem működik megfelelően. Ezen túlmenően, az útviszonyok működő autót Görögországban meglehetősen intenzív - meleg és sok hosszú mászik.

A kocsi motorja volt 1 liter, ez néha nem elég.

Felébred reggel, reggeli után úsztunk a tengerben, és elment a Korfu kikötője. komp menetrend már előre meghatározza.

Meteora Görögország autóval

Elmúlt a várat, mi vezetett az új kikötő. New Port Korfu kompok. Lehet hajózni a Görögország szárazföldi vagy például Olaszországban. Részletes térkép lóg a box office.

Meg kell, hogy a Igoumenitsával, a kikötő nyugati partján Görögország. Távolsága Igoumenitsa 38 km. komp menetidő 1 óra 15 perc. Még soha nem hajózott a komp egy autó és egy kicsit aggódtam, hogy hogyan kerül sor.

Ha rákattint a fenti képen látható a menetrend kompok és a jegyeket nálunk, és az autónk.

Meteora Görögország autóval

Vettünk jegyet a maga és az autó oda-vissza. Ott ma, holnap. Összességében ez a költségek mintegy 80 euró.

Apropó a pénzügyi rész - az egész utat az élelmiszer, benzin, szállás és ajándéktárgyak kerül nekünk körülbelül 250 euró kettő. Egy napos kirándulás busszal a vezetőnk volt ér valamit mintegy 220 euró.

Megközelítette a komp, Először jön a kirakodás. Arra számítunk, a pálya szélén. Amint az utolsó autó elhagyta a komp kezdett betölteni.

Meteora Görögország autóval

Bementünk az egyik első gép vannak elhelyezve, az alsó fedélzeten a komp.

Ezt tekintik a görög munkás azt mondja, hogy hajtsa a tükröt, és tegye be a kéziféket. Az emeleten vannak a hurok rögzítő autók, de az időjárás volt, szélcsendes, és ez a beállítás nem szükséges.

Folytatódik betöltése, amellett, hogy sok autó betöltött kocsikon.

Meteora Görögország autóval

Végére a raktér, az alsó fedélzeten szinte eltűnt.

A bejáratnál minden ellenőrzés jegyeket. Az utasok kell ültetni a bejegyzést megelőzően a fedélzetre.

Feltöltés hulladékot. Útközben, akkor lehet egy nagy kanapékkal és légkondicionáló vagy üljön a fedélzeten.

Meteora Görögország autóval

A csarnok egy bár és meg lehet vásárolni üdítőitalok, sör vagy jégkrém.

Ültünk ott egy kicsit, de meguntam, és úgy döntött, hogy menjen ki a fedélzeten.

Indulunk Korfu.

Meteora Görögország autóval

erődítmény nyílik a tengerre. Ezt látta az orosz tengerészek Admiral Ushakov, mielőtt a vihar néhány száz évvel ezelőtt.

A sziget egyre kisebb.

A másik oldalon már jól látható kontinensen.

Meteora Görögország autóval

Az alsó szinten vannak gépek, a szabad tér szinte eltűnt.

A felső fedélzeten egy csomó ember, nincs szabad szoba.

Annak ellenére, hogy a fényes nap - nem túl meleg, blúz vagy kardigán nem fáj sem.

Meteora Görögország autóval

Mi úszik elmúlt néhány komp forgalom meglehetősen elfoglalt. Néhány kompok, mint mi, és néhány sokszor nagyobb valószínűséggel - az óceán.

Elöl látható az a hely, ahol a vitorlázás - Igoumenitsa.

Mi hajózott már a kis szigeteket. A Dumb romjaihoz emberi tartózkodásra.

Sirályok elfoglalt bója.

Már látott részletességgel Igoumenitsa port.

Mi kirándulni. Az emberek kezdik felhajtás. Nem kell nagy felhajtás, mert a kocsi végén a komp. Elhagyja a gép segítségével a szemközti kilépést, hogy hajtott.

Meteora Görögország autóval

Igoumenitsa - egy kis kikötő város. Elég piszkos és unalmas, legalábbis az a része, amely szomszédos a port. Do nincs semmi.

Közelíthető meg. szervezett autó maradt. Ferry kirakott öt percig.

Vettünk egy térkép Görögország, az első sátor egy bélyeg és kérte Meteory.Osnovnaya irányban részben az út került sor a nagy autópálya épült az utóbbi időben. Azt mondhatjuk, hogy nagyon szerencsések vagyunk, mert megnyitotta csaknem egy néhány héttel ezelőtt.