Island Rodsher 2018

Island Rodsher 2003

Tizenkét óra elteltével az utazási voltunk a szigeten Högland, lábazat ez a déli, és vágyakozva nézett rá, ebben az évben, a sziget Högland volt dolgozni egy csapat rádióamatőrök Moszkva Domodedovo. De, sajnos ... ez már egy másik történet.

Két órával később, miután megy 11 mérföld, jöttünk be. Rodsher. Ez egy kis sziklás szigeten mintegy 150h80 méter, legnagyobb magassága négy méter tengerszint feletti magasságban, a legtávolabbi és az utolsó darab orosz föld a Finn-öböl. A 80 éves világítótorony sziget Rodsher még kiszolgált folyamatosan az emberek, majd a világítótorony került át az offline módot. Két jó minőségű házak és számos műszaki épületek, egy magas világítótorony, de tart az idő, és nyomot hagyott. Néhány meghívott vitorlázó akartam kezdeni egy szikla az ablakon keresztül, és ő tette. De ne beszéljünk szomorú dolog, a mai valóság az idő jól ismertek.

Az este véget ért az éjféli nap, és mi volt még, hogy sikeresen eltávolítani. Rocky alsó nem tette lehetővé a hajót, hogy a part közelében, és le kellett számolnunk 70 métert dvuhvoselnogo Yala, két-két tonna rakomány tenger hullámai a labdát (tudja, aki már az ilyen utakra megerősíti, hogy nem lehet összehasonlítani a vezetés hajó a parkban a kultúra és a rekreáció). 4-5 méterre a parttól kétevezős csónak temették el a csúszós sziklás alján. Az utolsó méterek voltak a legsúlyosabb. Térdig a vízben instabil járás és folytatta kirakodás rakomány. Ezt hatszor. De itt van a hajón tartott búcsú sípot a sötétben, és mi maradt a szigeten egyedül, nedves és fáradt, de boldog. Következő az egész napot szentelt a javulás táborunk. Söpört törmeléket több helyiséget a saját otthonukban, ez volt a bűn, hogy hagyjon fel az ilyen „Shekov”, bár a sátor vele volt a biztonság kedvéért esetén. Kezdtek telepíteni két munkahely. Benzin döntött, hogy elhagyja a sziklás parton, a földkábelt a tengerbe dobták, azt gondolva, hogy a probléma a kölcsönös interferencia.

Island Rodsher 2003

A szigeten, hogy nem vagyunk egyedül, van egy egész kolónia különböző madarak, ez sirályok, csér, kacsa, kormoránok, hattyúk és más madarak, amelyek nem lehetett meghatározni. Spit Island Warren kiterjedésű csibék és madarak. De miután két nap pihenés és az öröm a mi marad a szigeten váltotta óvatosság. A nyugati, az észt közeledik egy hatalmas vihar előtt. Fehér fátyol a víz a levegő rohamosan közeledik a szigeten. Volt, hogy gyorsan kapcsolja ki az összes berendezések, számítógépek, és várja a fejleményeket. Nem, a magam és a berendezés voltunk csendes (szép „Shaki” valószínűleg látott vagy az is), de az antenna? Erős vihar villám, a nagy mennyiségű eső, ami annak köszönhető, hogy az erős szél sodródott vízszintesen a földön, lenyűgözött. A szigetet belevetette magát a vadvízi köd. Az arcok olvastuk az egyik fog állni, ha a természetes nyomása az antenna, vagy nem? Thunderhead telt amilyen gyorsan jött. Kiugrott az épület, azt találtuk, hogy Yagi 20 m szankció boom telepített reflektor, de a nagy vibrátor szerelt tető az épület „elrendelte, hogy éljen.” Tartományok 18-24 méter, és abba kellett hagyni.

Továbbá, a mindennapi munkát váltogatni horgászat, amelyekre külön köszönöm is, Alexander (RX1AW). voltunk látva egy hal. Időszakos forgalom álló csapat RA3AUM, UA3DX, RN3AZ, RL3AA akik a rálátás a szigetek Virginia, nézve távcsővel (mi rendszeresen csinálni), akkor cseréltek információkat. Az egyik a forgalmak szomszédok moszkoviták is felajánlotta csere-benzin a hal, de már csak egy kis ízelítőt.

Ami a bácsi Murphy, ő nem alszik az ő joga. Miután 666 QSO első (felfüggesztett) munkahely megtagadva. További kísérleteket újraéleszteni őt Robinzonovyh feltételek sem, hogy hiába. További munka, valamint IOTA Sontest kellett tölteni egy munkahelyen. Miután IOTA Sontest vártunk csodálatos szauna, beépített gránit kövek a jó. Fürdőzés után ő kis face-lift (Tnx Basil -RA1ANP) mi igazán élveztem ezt az eseményt. Jó időben mindig repül gyorsan. Ez nekünk, itt az ideje, hogy kikapcsolja a készüléket, tábor, csomagolási tulajdonsággal rendelkezik.

A hajó jött tegyük a nap 23.00 órakor. Amikor az erős fény az időszakos beacon kezdődött az utolsó fázisban betöltés ismétlődő és leküzdve minden nehézséget kirakodás. Végül, miután a hatodik utolsó járat Yala elbúcsúztunk a sötétben ezzel a kicsi, de hangulatos sziget, hogy pislogó jeladó búcsút.