Utazás Bangkokba és a szafari park - érdekes Thaiföld

El kellett menni a buszmegálló, én tárgyalni motosaem 70 baht, sisakban és megy. Mint mindig, az étel a szél, hogy megfeleljen neki kaland. Elvitt gyorsan, már fütyült a füle. Fizető motosayu, mentem a buszmegálló. Fizetéskor, vettem egy jegyet a 113 baht. A jegy az összes jelzett időben, az ülés száma, busz és az indulás ideje. Érkeztem az állomásra 10.00, a jegy 10.30.

Meg kellett várni egy kicsit. Az állomás kiderült, hogy elég tisztességes, vannak büfék, üzletek ételek és italok. Minden tiszta és civilizált. Amíg vártam a buszra, én pedig egy kicsit a buszpályaudvar, tett egy pár lövést, és a helyi autóbusz-állomás motosaev, akik már várták a zsákmányt. Végül jött a busz, mind felsorakoztak, titokban tépte gyökerei jegyek és elindította a buszon.

Bangkok, van poezzhali a avtobamu: gyorsforgalmi költségszámítás 40 baht. Thaiföldön sok fizetős utak, hogy az ilyen elszigetelten fizeti ki gyorsan és jó állapotban. Utakon Thaiföld tetszett vissza Pattaya, de mit csinálnak Bangkok elegáns. Amikor felhajtja az állomásra, már volt egy cselekvési tervet, én jár. Konkrétan azt akartam menni Bangkokban, menjen Buddha temploma, és látogasson el a szafari parkban.

Megérkezett az állomáson, az emberek kezdték elhagyni a buszt. Utazási mint a kényelem, és úgy döntöttem, hogy egy taxi az állomáson sok taxisofőrök, akik kínálják szolgáltatásaikat. Általában egy foglalkozik a taxis, hogy ő adta nekem egy kört öt órán át, majd elviszi vissza az állomásra. Forgalmazott hosszú zaprosilil első 800 baht, de alkudott a 600. taxis nevezett Vong, állapodjanak meg egy árat, elment kocsijához. A gép normális, nem egy limuzin, persze, de semmi utazni az időben. Vesz ki a kártyát, azt mondtam neki, hogy menjen a Buddha temploma.

Utazás Bangkokba és a szafari park - érdekes Thaiföld

Vong igazi Schumacher, mentünk elég gyors a szél. Amikor utazik, lefényképeztem a felhőkarcolók és magas emelkedik kedveltek. Amikor utazik, akkor kezdett egy nagy eső, de ebben az időben a nap Pattaya. Végül megérkeztünk a Buddha temploma, az autó szinte nincs hely az, a tömeges volt kínai, thai és japán. Mondtam Wong, hogy ő keres egy parkolóhelyet, és elment a templomba, a házak mellett eladott kolostori kellékek, értékesítési már mindenféle függők, a árcédula indul 350 baht. Temple, azonnal köteles alamizsnát, minden imádkozott, gyertyát gyújtott.

Elmentem a főépület a templomot, és mászni kezdett a lépcsőn a csúcsra. Mielőtt belépett, azt levette a cipőjét, és tette a flip-flop papucsok a piros táska. Amikor megláttam az Arany Buddha, én fújva ilyen szépséget.

Mindenki ült a térdén, és imádkozott, a szerzetesek ültek. Én is letérdelt, és imádkozott, hogy szeretteik. Aztán elment a szerzetesek, akik megszórt víz minden legfürgébb. Bementem a szerzetesek, lehajolt, megszórva rám vízzel és adott egy üveg szentelt víz. Megvizsgáltam minden sarkából a templom, vett egy képet, és ment az úton. Közben az utcán volt szakadó esőben, rohantam futott az autó, ahol vártunk Wong, a templomban, én körülbelül egy óra. Volt idő, amikor már megtelt a harmadik, és szükség volt rá, hogy sikerül egy szafari parkban, szintén ott volt, és egy állatkert.

Miután megkapta egy csomó öröm a templomban, mentünk az állatkertbe. Mi vezetett a park harminc percig, amikor Wong énekel Thai dal, általában a taxis kapott szórakoztató. Amikor elvitt a park nem voltak sokan. Zoo Safari Park plus, mindezt szórakoztató költsége 930 és olcsóbb lehet, mint 700 baht, de anélkül, hogy a szafari parkban. Kifizettem az egész komplexum, és bement az állatkert, kaptam egy kártyát. Az állatkert tényleg hatalmas, vannak mindenféle állatok, ragadozók, hüllők, madarak. Az elsőt én találkozott a papagáj Aro.

Utazás Bangkokba és a szafari park - érdekes Thaiföld

mindannyian kiáltotta áldozatok. Egyikük sem repül el, nos, ismét, valószínűleg ez a thai trükk. A taxis azt mondta, hogy várjon rám egy órát. ezért kellett nézni minden keringő tempóban lehetett, természetesen a hosszabb séta. Aztán jött a makik, gyönyörű állatok akárcsak a film Madagaszkár, sőt még a kézzel táplált édességeket.

Aztán ott voltak a család főemlősök nevüket meg kell nézni a könyvtárban. Inkább az agresszív és shebutnoy, közelebb került a ketrecbe, így mindketten válnak harsány nekem. Fényképezett, majd folytatta voltak leopárdok, fehér tigris és vadmacska. Megközelítette a ketrec a fehér tigris egy ketrecben volt az egész család, és a többi szomszéd valószínűleg egy hím. Minden megkerülték a ketrecben, és morgott, mint közelebb fotográfia, így ő lesz ugatni, mint én.

Aztán van, hogy látogassa meg a krokodilok, krokodil lustán savas ő tó, egy részük mozdulatlanul fekvő homokban. Általában, lásd az aktív krokodila- nagy siker.

Utazás Bangkokba és a szafari park - érdekes Thaiföld

Aztán elmentem a jegesmedvét, medve bujkál előlem a barlangban, és még csak nem is kap belőle. De a tömítéseket én fogadták örömmel. Általában, mint én egy óra, az öröm és a pozitív érzelmek kapott a tenger volt, a szafari parkban, minden ember ült egy kis busz és mentünk egy szafari területén. Voltak orrszarvúk, tigrisek, oroszlánok, bivalyok, szarvasok és sok különböző madarak pelikánok a gémek.

Ez volt számunkra negyven perc. Aztán, amikor vége lett, mentem taxis. Úgy tűnt nekem, abban az időben, hogy ő csak várt rám. Az állomáson elvitt elég gyorsan. Vettem egy buszjegyet, és ez volt az én kis út véget ért. Jöttem haza késő este. Örültem, hogy ilyen aktívan pihent, és kapott egy csomó pozitív.