Születésnapi Sea

Az út érdekes volt. Ahhoz, hogy a cél és vissza, vonattal, ami szintén az első alkalom számomra. Annak a ténynek köszönhetően, hogy nem volt elegendő idő a tengeren kellett pihenni nem hosszú, csak három nap, ez kapott egy hétvégi tartózkodást. A hotel „ünnep”. De ez a három nap volt, megéri! A Lazarevskoye megérkeztünk este, a nap, mielőtt a nyaralás, csak aludni. Reggel reggeli és azonnal elment a tengerbe, azt nem tudták megvalósítani, hogy fürödni a tengerben és Max, az úton is, mert ő volt a tengeren először. Este elmentünk sétálni a városban ment az akváriumba. ült egy hangulatos kávézó élőzenével, vettek egy csomó képet a háttérben a gyönyörű természet.

Másnap volt egy nagyon forgalmas, sok volt fogni. A reggeli után mentünk a központba, kapott jegyet jeeping vízesések. majd a móka kezdődött! Ezek az érzelmek én még nem tapasztaltam máshol, az autó mozog hatalmas kövek a folyón, az út mentén, a hegyek akadály nélkül. Mi voltunk az autó volt 6 fő, az emberek nem ismerik, de beszélt együtt, nagyon hangos zenét játszott, szerencsénk volt - kaptunk a kóstoló bor és méz, ahol először kóstoltam alkoholos ital „chacha”, ízlés szerint különböző fajta méz - általában jó móka volt! Ebéd után mentünk haza, volt egy falatot, és elment úszni a tengerben. napozás, majd elment ünnepelni a születésnapját. Vettünk egy barbecue, bor, gyümölcs, gyertya és egy romantikus estét.

Nos, itt jött a harmadik napon a nyaralás. Felébred reggel, ettünk, és elment a kis ajándékokat rokonok és barátok, akik vásároltak különböző mágnesek, brelochkov, gyönyörű képkeret készült kagyló. Aztán megint kiment a tengerre, élvezve a meleg napsütés és tiszta meleg vízzel. Mi búvárkodni a víz alatt, ez egy kicsit ijesztő, de még mindig nagyon érdekes.

Születésnapi Sea

Mindannyian nagyon élveztem, én szívesen megáll ott újra! Azt lehet mondani, hogy nagyon örülök, hogy az én ünnep éppen úgy szerette a tenger!