Shumak 2018

Habarcs Shumak.

Szörnyű repülőtéren, mint például, hogy a javítások és próbál megfelelnek a nemzetközi szabványoknak (próbálja - kulcsszó). Nos, az egyik azt gondolhatja, és nem határozta meg a recepción, így közel a bejárathoz - valamennyi járat nyugszik pontosan a bejáratnál, a végén nem tud belépni, hogy kényelmetlen. A nemzetközi járatok még mindig tisztességes, de a belső - szörnyű. Bár a menyasszony egy esküvői ruha a regisztrációs sorban - a „inspirálja” :)

Vnukovo repülőtéren, a check-in teremben a belföldi járatokat.

Meglepően jó étel UTair. Lenyűgöző kilátás nyílik egy ablakban volt egyrészt a naplemente - lemegy a nap, bíbor tónus, kék ég. A másik - már éjszaka - hold a fekete égen. És mindez látható egy ablakban. Kipróbált dokrichatsya Romka a következő sorban, így ő vette, de ő viselt füldugót és nem hallott semmit, mint a szépség hiányzott.

Drivers minibuszok megdöbbentette egyáltalán - nem vennénk a hátizsákos, akkor is, ha meg kell fizetni értük, mint egy ember, mondjuk, „Reggel, mi lesz most dolgozik vezetni.” Melyik dolgozók szombaton 06:30. "Gyerünk, - mondják - egy taxi a közelben, a 500R dovezut". Igen, akkor még Moszkva szabványoknak nagyon. Ennek eredményeként merült ugyanazon a buszon, a teljes útvonalat a repülőtérről a vonat \ állomás 3 másik ember rajtunk kívül. Időjárás csúnya - eső szitál, minden szürke. Kávé normális nem tudom, hogyan kell főzni :(

Az étterem Szljugyanka akart ebéd - fele nem volt menü. Leves nem volt, keszeg, lazac és a hal általában - nem. Pos, a helyi leves - nem volt. Sör - és az a tény, hogy nem volt. De tegnap az étteremben járt esküvő, így minden logikus. Úgy döntöttünk, hogy egy pohár bor - a pincérnő megsértődött „Nem iszunk poharak, palackok iszunk.” És ne adja ugyanazt a pohár bort. Rendezett zagyvalék és a hús - minden nagyon finom, és nagyon sok :) Különös Olga kopott, tárgyalt összes téma a nap :)

Egy régi anekdota:
A napirendet az ülés Női Bizottság:
1. Guys kecske
2. rajta semmi
3. Egyéb

Shumak 2008

Múzeum Ásvány, Szljugyanka. A kiállítás a szabadban, és ott is a teremben.

Visszafelé (az ásványi anyagok múzeumban járt, mint ő) eltévedt, bekapcsolta a rossz utcán (én általában született Susanin, ha valaki szükség - kérjük, forduljon hozzánk). Jött eredményeként a végső autóbuszvezetők a kérdést: „Hogyan lehet a könyvtárba?” „Hogyan lehet ásványi anyagokban múzeumban?” teljesen komolyan azt állította, hogy ez nagyon messze van, nem találunk, és csak ők tudnak segíteni és vezetni áron (500 rubelt), és még a zene. Nos Figl? A „turista” egy erős fény a mi homlokukon, és a bűn nem csalnak a turisták. Ennek eredményeként ezek pimaszul és durvaság (itt nem szeretem, ha beszél a bolond, mint én) nélkül maradt pénzbeli kártérítést.

Tourist anekdota: „Apa, apa, nézd, a turisták nyitotta meg a kártyát, most az út, amit mondanak.”

Sok apró nevek: Listvyanka Szljugyanka, Medlyanka. Vajon miért?

Megérkeztek a Dry Creek, jött gyalog a tó.

Elpusztult híd a folyó felett

Az út a Nil sivatagban

Mély gyermekek alvás

Wade keresztül Dry Creek

Otthon, édes otthon. Glade erdei tavak

És egy másik erdei tó :)

Elkezdtünk feküdt ki a sátrat, és foglalkozik azzal, aki egy sátorban aludni fog. Őszintén csak azt - Roma, Olya, én ugyanabban a sátorban. És Dima, Nastia, Marina - a másik. Figyelj, én gyakorlatilag márkás, mint egy szajha! Roma azt mondta, hogy nem olyan, mint ez nem lesz, hogy a fiúk aludni egy sátorban, a lányok külön egymástól. Nos, a tulajdonos - egy úriember, van egy négy négy sátor, és közülük kettő hármas. Azt fagyasztva egyértelműen nem fenyegeti. Reggel Romijn ítélet egyértelmű volt - most a fiú helyezünk az egyes sátor közepén, és terítette a lányok, hogy elkerüljék fagyasztás. Srácok együtt feküdt úri távolság, és természetesen, a hideg :)

Olga általában minden, mint a lepkék

Fogunk egy utazás az első éjszaka után

Itt nem is rögzített semmit. Elindultak, és elindult, ment, ment. Hátizsák könnyebb, hegy nem túl meredek, katicabogarak fut. Fordok sokkal feltárása fáradt lábakat. De este a parkolóban egy jó kilátás nyílik.

„Jó szórakozást, a log mosolyogva.”

Mintegy pillérei, csak éppen ellenkezőleg, van egy hely, ahol van 2 női fej fa. Lengyelek általában nőies hely, hogy jöjjön, és a gyerekek. Minden fel van töltve gyermekjátékok (babák, autók, repülőgépek), fák teljesen kötve szalaggal, egy csomó érmét a különböző országokban, és nem sok fej natsepleno gyöngyök és más női dísztárgyak. Megértem, hogy a burját (és vannak helyiek burját) kötött különleges módon a szalagok a fák a helyeken szenteltek, amivel egy mély értelme ebben az akcióban. De a turisták ostobán másolt és kötött őket sehova. Nos, a játék érthető -, aki szeretne egy fiút - elhagyja az autót a lány - baba. Aki nem vesz semmit - kötött ruha

A szent hely ajándékok

Amikor megérkeztünk, volt már három nő, akik kötőfonal férfiak. És ez a hely körül ugrott 2 mókusok, arra senki sem szemérmetlenül.

Egyszer egy vadász-án benyújtott Shumak két lánya - és dolzhon Molzhon gyógyítani őket. De volt egy tragédia, és a lányok megölték. Szellemek nővérek vált szeretői a terep. Mérges, amikor az emberek veszekedés, szennyezik a „hazai”, és megsemmisíti az erdőbe, és nézze meg, hogy a vendégek énekét, jól érzik magukat. Az egész ösvény van istentiszteletre nővérek. Adj nekik hódolatát must: kötve egy fa fényes darab karton, a pénz és édességek. És ezt kell tenni nem „a show”, és tiszta szívvel. Csak ezután lehet a nehéz és veszélyes útra, hogy biztonságos legyen.

Mi emelkedik a Marble Falls

Marina, Sasha, Anastasia

Vízesések (ún Radialka, de ez csak egy séta 20 percre a táborban). Ez gyönyörű volt! Különösen, ha figyelembe vesszük, hogy rábeszéltem Dima menni magasabb volt általában egy lépcsőzetes három vízesés, 25, 10 és 2 méter. Nézd meg őket, lehet végtelen. Azt szórakoztat egy optikai csalódás - ha egy hosszú pillantást a vízesés követés egy bizonyos csepp víz az elejétől a végéig, és csak ezután fordítsuk meg a rock, rock felúszik. Az első alkalommal féltem, gondoltam, lehet fújni a nap :)

Elég kész elhagyni onnan, eszébe jutott, hogy van egy fél órát, mielőtt a napfogyatkozás, ezért úgy döntöttünk, hogy várjon, különösen azért, mert nagy volt a kilátás. Később újra és nagyapja belépett egy okos, fut, fényképek, mondja. A helyszínen jött egy új módját nézte a napfogyatkozás :) Pont azt nem szívtak üveg nem raktározzuk, így a nagyapa használatát javasolták Nastya blúzát, majd bemutatta, hogyan lehetséges, hogy nézzen át rajta. Zinger! Már nem is tudom, hány éves is van, hogy nézd meg 65-70, de könnyen kiderülhet, hogy 80. akarok kinézni és kiadós ő korában. Mi valahogy eclipse nem jött, balra, és ez visz minket a következő napon, egy tisztáson, és megállapította azt mondta részletesen, hogy milyen dosidel, látta nagyon. Megígértem a Nastia fotó labdát :)

Bízunk benne, hogy a napfogyatkozás.

A kilátás a szurdok Graphite

A csúcs a két (vagy három) kapta a kapitányok a velünk nem. Tehát egy jó kezdet - fun mosollyal az ágyon a patak, felmászott a sziklákon és sypuhe fel, és akkor kezdődött. Tulajdonképpen már késik 40 percet, de másztak. Ennek eredményeként, ha a pass, körülbelül 200 méterre a bal Dima parancsolta fordulni, és mentünk vissza élvezi az első mennydörgés és villámlás, ők ásni a szemközti dombon. És akkor nekünk. Lightning kiütötte következő, de a mennydörgés, eső és jégeső sújtotta jobb nekünk. Mi voltunk igazi turisták voltak, mint a nap és az eső, és a jégeső. Hó nem csak fogott, azt mondják, ő esett követő napon a távozása Shumak, de erősen a kérdésben nem zavarja :)

Feltérképezzük grafitból szurdok

Sasha, Olga Marina

Általában vicces, amikor jött Shumakov és akár a Marin, azt gondoltam, hagyja, hogy a kövek swing, bár alig illik, de legalább száraz! Visszatérve őket az esőben. Sétáltunk a pálya mentén, gondoltam, micsoda áldás, hogy száraz -, így kényelmes, hogy menjen. A megközelítés Shumakov mi borította eső - a nyomvonal volt térdig sárban kása. Felmászott a szárított patak, örültem, hogy nincs eső, illetve nem eveztek a patak. Ez így van - a visszaúton voltak ugyanazon a helyen, miután két nappal az eső a patak. Ja, és hogy teljes legyen a kép, a mocsár a múlt - ez nem tetszett a szívó hangok fáradt lábak, hogy húzza ki a ingoványba. És a többi, gyönyörű Marquise, minden rendben van, minden rendben van :) Különösen tetszett, amikor visszatértek a csúcs kapitányok - volt vissza sypuhe, annyira cool. Hogyan síelni - egy lépéssel és fél méterrel mögötte :)

Miután visszatért a táborba úgy döntöttünk, hogy egy italt 50g megelőzésként. Előtte állt vállalkozás számára, hogy a kezelést Shumak alkohol nem tud beavatkozni. De amikor a fal mögül Dima megkérdezte: „Miért olyan keveset?” Egyszer minden kétséget eltűnt. Ennek eredményeként, ittunk 0,5 liter Fernet, 0,5 liter brandy, 300 gramm vodka. Általában szinte minden goyachitelnoe. Hogyan sajnálni róla a következő napon. Nem ma reggel, azaz a nap. Miután felrobbant minden felkelni reggel 7 órától 9 menni, és minden bizonnyal ezen a napon pontosan valamit elkapni az eső. Aha! Schaz!

Már egy értesítést, hogy Dima nem viselt nadrág mezítláb, mint máskor, és cipők és nagy vízhatlan kabát MOE-ing. Világossá vált, - a szaga kerozin. "Előérzet nem becsapta őt, pam-pam".

10 perc múlva, miután elhagyta a tábor elkezdett esni az eső, és sétáltunk végig alatta. És a lába alatt volt az első nedves erdő csúszós gyökereit, majd a nedves moha, ami annyira szórakoztató, hogy esik térdre. És ő tarka - piros, sárga, zöld. Moss nő a szikla, és hallani lehetett, ahogy a víz fut alattuk. Beauty! És sok törpe nyír - érzem Gulliver. Lilo, úgy, hogy senki fotik fedetlen. És hogyan is megdermedt! Amíg arany tó az úton, még soha nem érte el. Feet áztatott voltam (és később menekült melegebb volt), és cuppogott a túrázók. Milyen szerencse, hogy Alex sejtette fény a tűz, és Nastia ittunk előtti napon nem minden brandy - volt horoshooooo.

több legenda kapcsolódó Shumakov C. Az egyik ezek közül a „aranyat a vízesés.” Jobb mellékfolyója a Kitoi - Shumak folyó származik a fő vízválasztó az Alpok Tunka. A múltban ez volt az úgynevezett Dmitrievka nevében diffúz elítélt Dmitry Demin, amely megtalálható valahol ebben a térségben gazdag 400 méteres érc aranybánya „arany a szikla közelében a vízesés”. Az ösvény a mező Demin jött Irkutszk aranybányák Kuznyecov, aki meghalt rejtélyes körülmények között rövidesen. A harmadik alkalommal egy aranybánya találtak Novikova expedíció „egy szűk, meredek tömény cirkusz nevű Novikov tálba, ami lejött egy kötélen, ahol a aranybánya a vízesés alatt.” Az extrakció után több mint két tonna aranyat Novikov és a két asszisztens az alsó folyásánál a folyó. Shumak testvérek lőttek Leonova is részt vesz, hogy expedíciót. Későbbi hosszú távú törekvés arany Deminskaya hiába, és hollétét még mindig nem talált.

nagy vízesés

Shumak 2008

De amikor megtaláltuk a vízesés -, hogy ez a szépség! Ahhoz, hogy közel van, felmászott a meredek ösvény, így hozzám valamikor elfárad, és én csak „csillag” felmászott a tetején az utolsó néhány métert, a mászás nagyon jó volt - csak felkelni és szembenézni a moha :)

Roma Nastya aznap freebie ismét kezeljük magukat egy üdülőhely iszappakolás :) És mi ebben az időben Aki a méhek, mind a művek, mind a művek - összegyűjtött fekete áfonya és a gomba.

Az utolsó este Shumakov édességek - julienne gomba, áfonya lekvárral és cukrászati ​​kolbász - mindannyian nagy fiúk! Ezután a szobába, és alvás reggel felkelni, és menj vissza.