Értékelte egy utat Kotka

Minél gyakrabban mentünk Imatra-Lappeenranta, annál akar elszakadni a határon, és valami új is. Hosszú ideig nem volt lehetséges, mivel megyünk általában 1-2 napig, és mássz túl messze a határ nem elég idő. Kotka bizonyult lenyűgöző alternatívát! Mindössze 60 km-re a Torfyanovka. A finn utakon, ahol a sebességkorlátozás átlagosan körülbelül 100 km / h, az út Kotka - egy kellemes nyaralás állás után átnyúló sorok. Most körülbelül benyomások részletesen.

Kotka Cumulus Hotel

Az első hiba tettünk indulás előtt a St. Petersburg. Emlékezés a tavalyi finnországi utazást május 1-jén, amikor a határ nem volt egyetlen élő lélek, és a finn határőrség csavart a halántékához, és azt mondta: „Ez nem működik, nem megy, ne!”, Mi nyugodt vagyunk délelőtt ivott 7 csésze kávé, lassan gyűlt táskák és elindult a régióban 14,00 naivan abban a reményben, hogy Kotka 4-5 óra múlva. Ha-ha! Az elmúlt évben van valami elhagyta kora reggel, és most 14.00, és úgy érezte, a különbség a teljes, kiszállok a városban egy pár órát Ochumelov kertészek, majd állás után az orosz határon 02:00. Összesen Kotka voltunk a közelben 22.00.

Értékelte egy utat Kotka
Az első nehézség kiderült -, hogy a szálloda Cumulus. Azért választottam ezt véletlenül, elcsépelt mutat a legolcsóbb megoldás a intermedius. Ahhoz, hogy megtudja, hol van a Kotka Cumulus, azt sem tudta képzelni, hogy, amint azt már a szálloda Lappeenranta, és mindannyian elrendezve. Kiderült, hogy a Cumulus Kotka található 7 km-re a város. jobb ugyanezen az úton, amelyen utaztunk. De a furcsa dolog az, hogy ellenőrizze, a pálya nem volt neki. Csavarozó néhány kört a körforgalomban, így a pálya különböző pontjain, még mindig talált a hotel bejárata a párhuzamos utcában, úgymond „a hátsó”. A szálloda új és modern volt. Szobaméret sokkolta - 10 méter egyáltalán! Ebben a térben zsúfolódott 2 ágy alján, az egyik a második emeleten, egy szekrény, egy asztal, egy TV, szerény mikrohullámú / hűtőszekrény és egy fürdőszoba. Internet wi Faya mi lendítette ingyenes, bár egyes oldalakat mondani, hogy „felelős”. Szauna ingyenes ott, de csak kora reggel. Nos, jaj, nagyon kényelmetlen. Mi van benne, és nem kapott.

Amit látni Kotka?

Park Sapokka (Sapokan Vesipuisto)

Park láttuk még messziről! A lenyűgöző szépsége, a hegyvidéki erdei vízesések, tavak, patakok. Néhány fák megvilágított színes fények alján. Vízesés folyik közvetlenül a szikla. Ha lehet elvenni, akkor láthatjuk a múzeum ásvány. Mi vagyunk a sötétben, nem rögtön megérti, mi az. Úgy nézett ki, mint egy temető :) - magas gránit tábla jelek, és a lemezeket - darab, különböző kövek. A park nem túl nagy, talán egy lélegzetelállítóan szép napon, de másnap állunk hozzá, és még nem érte el. Ebben az órában nem volt egy lélek, a gyerek rohant az őrület és szórakoztató mászni a számtalan kövek, megpróbálta feltérképezni közelről esik. Elvileg ez nagyon is lehetséges, azt abba csak a félelem fut be a kemény finn rendőrség :)

Értékelte egy utat Kotka

Langinkoski (Langinkoski Imperial Fishing Lodge). Imperial halászati ​​benyújtani.

Másnap reggel mentünk Langinkoski (Langinkoski Imperial Fishing Lodge) - a király nyári rezidenciája sándori III. Furcsa úgy tűnt, hogy ez sándori III, mert ez nem az utolsó orosz cár! Kiderült, hogy Nicholas II volt itt is, de csak egyszer. Nem voltam nagy rajongója a halászat, illetve a politikai helyzet nem kedvez a pihenni? Nem tudom, nem vagyok erős a történelemben. A ház elvetették a forradalom után, de a helyi lakosok már helyreállították, és alakították múzeummá 1933.

Vezetői irányban Kotka Cumulus kiderült nem nehéz, ez is elég volt, hogy kövesse a jelzéseket. Amikor az út véget ért, és az erdő kezdődött, kiszálltunk a kocsiból. A jelenléte volt egy tó, a sárga épület a múzeum tartózkodási Gorushko kifejezetten parkoló övezetben. de a királyi nyári rezidenciája nem vonzott. Férj kezdte, hogy konzultáljon a navigátor, és mi a gyermek bement az erdőbe, hogy megkeresse legalább néhány említik azt a tényt, hogy valóban Langinkoski. Pointer találtak, itt van - ahogy a múltban.

Aviamuzey (repülés múzeum)

Miután a király kertje, úgy döntöttünk, a legtávolabbi pont az érdeklődés, hogy a gyermek képes volt aludni az úton. Mivel az utazás volt a gyerekek, mentünk aviamuzey. Az útmutató írta Kotka hogy működik május 1-től, ezért azt reméltük, hogy egy ünnep, hogy megjelölje a nyílást. Ide még meg messze van, 15-20 perc alatt végig erdei út. Keresés a tényleges múzeum nincs értelme, lehetetlen lesz megtalálni. Nem található egy zöld hangár a repülőtéren Kymi. A repülőtéren az út is nem látható. Így segít, hacsak a navigátor. Nagyon közel az úton épített egy hatalmas platform versenyzést. Ha idő előtt abbahagyja előtte, a repülőteret az ellenkező oldalon az út az erdő mélyén. A csend nem volt halott, vagy inkább nem csendet és a magányt. Kérjen útbaigazítást nem rendelkezik ilyennel. hangár maga szorosan lezárjuk. Először is, úgy döntöttünk, hogy nem nyílt ellenére a május 1, de aztán hangokat hallottam belül, kinyitotta a súlyos ajtót. Nem mondom, hogy benne nagyon érdekes volt, hogy nekem személyesen. Természetes junk korai és a 20. század közepén, de a férje és fia voltak ragadtatva. Repülők, repülőgépek és repülőgépek álló és lóg minden talpalatnyi helyet. Ahhoz, hogy át egyik a másik része jön a szárnyai alá a gépet, kétrét görnyedt. De az érdekes dolog volt, hogy mászni a széken, lehetséges volt, hogy vizsgálja meg a pilótafülkében legtöbb repülőgépen, és néhány közülük még mászni.