Vologda - Verkhovazhye - hogyan juthatunk el oda autóval, vonattal vagy busszal, távolság és idő

City of St. Petersburg - szülővárosomban. Gyakran jön vissza, hogy látogassa meg a család és a barátok. Nyár a város nagyon fülledt, így ha jönnek a hétvégén, megyünk vele barátok együtt, és megy pihenni. Van egy csomó ülőhely. De egyre gyakrabban megyünk a falu Verkhovazhye - csodálatos hely. Nem lehet posobirat gombák, bogyók, hal, és csak egy kis szünetet a város zajától, egy kis friss, tiszta levegőt. Az alábbiakban fogok beszélni mindenféle módon, hogyan lehet Vologda a Verkhovazhye. És ha lesz, hogy, azt hiszem, a történet érdekes lesz az Ön számára.

Autóval mennénk

Ha úgy dönt, hogy megy Verkhovazhye autóval, enni, és töltse fel a tartályt autó Vologda, mert az út nem benzinkutak vagy kávézókban. Elhagyjuk Vologda felé és Chekshino. A közlekedés kiváló, mész, és pihenni. De amint átadjuk a jel, ami azt jelenti, hogy a város Vologda maradt hátra, az út egy pillanat lesz rosszabb, vannak lyukak, néha rázza annyira jó. Tól Chekshino megyünk Syamzha, és onnan Verkhovazhye. Miután Chekshino út zsákmányt, aszfalt beton járda váltakozik, és néha hasonlít egy washboard. Egész úton haladunk átlagosan 3-3,5 órát, így mennyit nem lesz szétszórt úton. De vannak még plusz jelet. Az egész út nem kamerák és a közlekedési rendőrség, nem találkoztunk. Kevés autó van az úton, a hely körül a csodálatos szépség - mezők, erdők.

Megy a vonat

Vonattal Verkhovazhye mentünk csak egyszer. De őszintén, megkapjuk hosszabb idővel. És még inkább a Verkhovazhye vonatok nem futnak. A legközelebbi állomás - ez Velsk. Onnan, minden órában gyalogos busz és a buszok. Az átlagos utazási idő állomásról Velsk Verkhovazhye 40 percig. Mielőtt Velsk állomás vonattal, azaz napi moszkvai Vorkuta. Ez eltér a vasúti Vologda-1 állomás 22:20 és megérkezik Velsk állomás 4:33. Akkor is kap a másik elhaladó vonatok: Moszkva és Labytnangy Syktyvkar. De a menetrend mozgásuk meg kell határozni az állomáson jegyirodákban. Mivel az állam az autó, akkor ez normális, azt állítja, hogy a munka vezetékek merültek fel.

Amennyiben a jegyet

Vettünk jegyet a hivatalos honlapján az orosz vasút. de lehet vásárolni, és a box office w / állomáson.

viteldíj

Az ára attól függ, hogy milyen típusú autót, amely úgy dönt, hogy megy. Az ár a hely - 300 rubel, másodosztályú jegy - 700 rubel, rekesz - 1300 rubel.

Mi repült egy repülőgép

Mivel a távolság a város és a falu Vologda Verkhovazhye kicsi, így a repülőgépek útközben nem repülnek.

Megyünk busszal

Amennyiben a jegyet

Veszünk fel a hivatalos honlapján a buszpályaudvar, illetve vasútállomás jegyirodákban. Igyekszünk jegyet előre, mint járat egy kicsit, főleg a hétvégén az emberek mozognak elég.

jegyár

Az ára egy útra szóló jegy Vologda hogy Verkhovazhye 512 rubel.