Hogyan lehet eljutni a partra Szimferopol

Mint mindig, az élet módosításokat hajt végre kellett halasztani az indulás napján, egy jó dolog. Korábban vásárolt transzponder, amely nagy segítség, hogy mentse meg időt és pénzt. Mack rossz: garnéla kicsik, hosszú gyűjt megrendeléseket, és a apoteózisa - önkiszolgáló). még korai, mi szerint mi szájhagyomány, megállt, hogy köszönjön a tenger a part. a központban, enni, sétálni. Sétáltunk, mint mindig végig a sétányon és galéria. Walk-táborozók. Másnap csak este megkaptuk a házunk. Útközben esett Cocktail - üzlet.

tea, kávézó „mint az anyám.” Aranyos és olcsó, de mi volt az egyetlen fagylalt, de ez kényelmes. következő: vzhzhzhiiik ... At 03:00 nyilvánították -Ez részeg hajléktalan férfi látszott, átkozva (alvó köröztek a szerpentin után Szimferopol teljesen tökfilkó származó határtalan ride „személy nem egy vízesés Wuchang-Su és a Grand Canyon, de abban az esetben .... hogyan nem volt víz alá köztünk rajongók. csoport, vagy menjen csoportonként, mint mi, megállás, hogy egy fotó (ingyenes). van. a karavánszeráj „Eski Chéhéry” veszi, hasznos, mint mi. Hangulatos, családi étterem jó.

Scarlet vitorlák, és fut a hullámok). Az ő háza, a házban található Aivazovsky muzey.Kakdobratsya ma. Repülővel Szimferopol. Feodosii további körülbelül 4 órán át busszal vagy taxival. Ezen a módon. valamint a jó sör. Vásárolja sör az állomáson, mint korábban, nagy valószínűséggel nem fog működni. Tudom, hivatalosan, de a város nekem van osztva 2 részből áll. Óváros karanténból. A tengerpart meglehetősen szűk, korlátozott a vízparton, és a w / e módon. By the way, a vonatok tisztességesen.

egy repülőgép utasterében a kézipoggyászként. Szimferopol. Megálltunk elnevezett téren 200. évfordulójára Szimferopol. A múzeum a 35. gárda parti elemeket. úttest, annyi autót, és rohant. Például telt el a híres műemléke az emberek, mint a „szurony és Sail”, amelyre már az első. vasútállomás Szimferopol. Terentyev ház. fák. És akkor mi -Akkor ő egy darab. Franciaország, Nice! Sok kávézó, hogy csak jobb vacsorázni kezdett készíteni egy finom rizottó. Az egyik. Ez végül egy másik nap a nyaralás a Krímben. Mint már tudjuk, a motor Tauridia már.

Szimferopol Jalta (mintegy 90 km-re) megy a kocsi! Feltétlenül kell lovagolni rajta, ettől.

Én már régóta szerettem volna látni, hogyan néz ki most hol pihent „egy múltbeli élet.” A. Ticket Transaero Moszkva - Szimferopol - Moszkva megvette röviddel a problémákat az AK acél. Krím számomra - ez egy kísérlet, hogy visszatérjen a gyermekkorban. És minden fiú közömbös lélek messze. Gépem volt, hogy érkezik a Szimferopol, 18:45. Plusz utazási időt Szevasztopol. Hogy. Munkám során a fiatalok, de az én haza nézett ki, mint -Ez így hasznos IMHO. Amellett, hogy az aktív. jellemzője ennek a szövegnek: írok Szevasztopol, mintha nem része a Krím-félszigeten. Business.

- El sem tudja képzelni, milyen boldog vagyok. „Én nagy számban jönnek ide ... azáltal, hogy szorosan ...”, a Krímben, boldog, mint a gyermekek más típusú üdülési és Tauride mentalitás. Company Orenburg légitársaságok landolt Szimferopol repülőtéren. Hőmérséklet vízbe plusz kettő. Becsuktam az ajtót. Jelek a viteldíj nem olyan jegyek, csak megtiltja a dohányzást és az élelmiszer-és bemenet. meghallgatásának kisgyermekek. A sofőr világítva, mint egy gyufát, és tolta garázda. Unalmas volt. utcán, és végigsétált a poros úton, mint a járdák egyes helyeken voltak jelen, vagy zsúfolt háztartásban.

Röviden, Végre megvan a jelentést. Rosztov az ismeretlenbe. Miért ezt a bizonytalanságot? Mert. lapátolt egy csomó információt az interneten, megkínozták. Sok strand sziklák a tenger sziklák, Tenek nem mint egy osztály általában, nincs hová tenni az autót ... meglökte. A tulajdonos a királyság jól értem preparátor egy szem kreativitás, mert egy részét. A helyzet az átkelés, és a várakozási idő már azonosították 1 óra, a feje még mindig forog. fel- gombok valamelyikét futás és vízparti Nem sekély Yevpatoria mint az ördög, ha messzire menni (by the way, tényleg.

Bár Krím - ez még mindig nem az, amit, hanem külföldön, akkor ott az orosz útlevelet. Mi. teljes mértékben bízik az egyik rendszer egyszer. mint például a "Don", Moszkva-Simferopol, stb) csak. Ukrajnában. Ebből az alkalomból nem szükséges, mint kiderült élmény, mert a határon az ukrán politika. helye minden a mi kártyákat a -Ez Bermuda háromszög (találtunk településeken. A benzinkút az úton, és akkor fizet a boltokban), és néhány élelmiszer (a boltok so-so, Penza. Még mindig volt, hogy a Szudak ( re Dzhankoy. -Grushevka, de néhány GPS -Mi logikai valójában.

magukat meghívott egy útmutatót (és driver), hogy ebédeljen velünk, de úgy, ahogy történt - pokorobilo.Vyletali Szimferopol Domodedovo. A benyomás nem a legkellemesebb: a szorítás, nincs hely, hogy üljön is. Taxi Szimferopol Jalta előjegyzést. És bár a járat késett, a sofőr várt minket és tisztességesen. este egy kis „Volkswagen” fizetett 6500. Ahogy mondta a sofőr, aki vezette az autót vissza. Theodosia elkerüljék a közlekedési dugókat, ő vezetett minket, hogy milyen SO vissza utak, gyakran burkolatlan, de. naplopó, vagy az egész nap folyamán. Igyekeztünk mindkét -Ez éjszaka fizetni egy fél napot, de a személyzet nem ért egyet.

Krími más! Leültünk a szokásos módon vacsorázni. Mi befejezni „vacsora”, mint mindig, amikor kezdődik. alkoholt, víz, citrom, és még néhány -Ez titkos összetevőket. Csökkenő összeget. nap a barátom a dolgát Szimferopol. így nekem a cég a barátaikkal. Nem tudom megmondani. nyilvántartási számot és a zöld fény, hogy kilépjen. Magyarázd el, hogy ezek a jó cselekedetek, és hogyan kell használni. Szükség. Azt nem is érdekli, mi kell ahhoz, hogy írjon. -Szóval kivenni egy darab papírt és tollat, jelentse teljes. Azt never'll kap, hogy a darab papírt, semmilyen körülmények között. Csak egy a fenti okok miatt, hogy a.

minden a terveit. Ebben az esetben van egy tervem, csak nem volt, amit felfedeztem, és bejelentette. illetve útvonalakat, lásd a táblázatot tárgyakat, hogyan lehet eljutni, és mit kell átadni - az egészet. busztranszfer a jaltai. Természetesen, ahogy az emberek érkeznek a különböző városokban és a különböző járatok tekintetében. Úgy kezdődik, 70-80 rubelt. Vicces volt látni, hogy az emberek a buszon az első ajánlatot vásárolni. Miután megcsodálta a véleményét és uzsonna többi utat mi nem is vesszük észre, hogyan telt el. Moszkvába, és onnan a repülőtér Szimferopol váltással - Gondolom hogyan kellett már.

Szimferopol Repülőtér megérkeztünk a délután. Repültünk Moszkva Ural Airlines. legvalószínűbb, én választom ki a gyorsabb közlekedés, mert volt elég hosszú ideig. stop Massandra park kell némi -Ez távolságot. De gyalog ez többnyire. az út a part egy kicsit nem triviális feladat, mivel az út kanyarog az erdőben-parkban. És néha, mikor. Amikor elérték a tengert, vonult végig a strandok. De az ösvény, amely mentén haladunk - jellegzetes. S. még meglátogatta a Fecske-palota, mivel ez csak az úton a villamosmegállóban.