Ahol élt a faluban Ilja Muromets Karacharovo, Moore

15.20. Szóval, vissza a Szent-tó. található Dedovo vissza Moore. A terveket -, hogy látogassa meg a legendás falu Karacharovo, hogy az Moore. Ez a híres, mert itt találhatóak a 1143-ben született, a híres körül ősi legendák és nagyon is valóságos földi karakter tiszteletes Ilya Muromets.

Most ezen a helyen van egy forrás tiszteletére a szent, ami nagyon szeretném megnézni. De az úton, hogy azt kellett sok nehézségen.

Hol van ez az utca? Hol van ez a ház?

Miután elolvasta az interneten arról a nehéz utat, hogy a falu Karacharovo úgy döntünk, hogy próbálja meg újra használni a navigátor, hogy gyorsan jöjjön a cél. Az a tény, hogy magatartását minket a szent tó, mi nem megy a bolt. Ez nagyon bizakodó voltunk ... 🙁

Így találunk a navigátor az úgynevezett „Karacharovo, Muromskaya régió”, megnyitva az utat, megyünk. Navigator, valamilyen oknál fogva, ad nekünk a távolság 40 km. Ez furcsa, mert amíg muromák nekünk nagyon közel van, és a falu Karacharovo most egy városrésze.

De míg egy kis aggodalomra ad okot. Az égen a nap süt, a jó út, kevés autó, sok benzint. Ismét át a lenyűgöző szépségét ferdekábeles híd az Oka folyó. Azért jöttünk, hogy egy villát, amely felújított. A mutató a bal oldalon van, azt mondja Moore (valóban ott ma, és mentünk ki a városból).

Szemléletesen, szeretnék visszafordulni. De a navigátor ragaszkodik Karacharovo jobb! Az út másik oldalán is vannak jó, de nincs mutató. Tisztelettel gondolunk navigátor, hogy ő okosabb és jobb, mint mi kell navigálni az utakon. Talán ő választotta ki a legjobb útvonalat a számunkra, hogy a kerületben. Tehát jobbra és menj előre bizalommal. Navigator tetszett: több mint 4 ember egyetért vele! És boldogan vezet minket ezen az úton még 20 km-re.

Vezetünk lassan előre, hirtelen valaki találkozik. Szerencsére nekünk, szinte azonnal látni a az út szélén állt a kocsi. Pilóta örömmel jelenti be, hogy az út, amit olyan magabiztosan ment vezet Moszkvában! Wow!

Köszönöm a sofőr megfordult az ellenkező irányba, és vissza Moore. Wow! Több mint 40 kilométerre a horog volt, úgy vélte, a technika! Persze, egy kicsit ideges, de ő visszatért Moore, örömmel látja, néhány jele a neve a kívánt célt, mi: Karacharovo. Köszönet nekik, haladunk elég gyorsan a helyes irányba.

Tehát vezetni újjáépíteni a templomot a hegyen. Van egy hagyomány, hogy az első fénysugár egy fatemplomot építettek ezen a helyen, laza Ilya Muromets!

Ahol élt a faluban Ilja Muromets Karacharovo, Moore

Nagyon szép lefelé vezető út meredeken lefelé a folyón. És miután zengé a hegyen vagyunk a helység szélén. Bár ezen a területen már régóta lakónegyedében Murom, ott vannak a szokásos faházak a folyó mentén. Úgy véljük, hogy az utcán a Priokskaya №279 élt epikus hős

És éppen előttünk egy szép kápolna, a forrás és a fürdő!

Helyezzük herkulesi erejét

17.10. Mentünk 166 km naponta. Hurrá! Annak ellenére, hogy minden nehézség és akadály az úton érkeztünk Karacharovo, a forrás Illés Murom. Találjuk magunkat nizinke két nagy hegyek.

A bal Trinity Church egy csodálatos kupola, ez nagyon emlékeztet egy régi orosz sisak, és a jog - a tetején az istentisztelet kereszt. Neki, akkor is mászni. Nem próbáltuk, túl magas ez tűnt számunkra, de egy pár fiatal férfiak szemünk előtt felmászott ott elég gyors.

Ahol élt a faluban Ilja Muromets Karacharovo, Moore

És bemegy egy gyönyörű, fából készült kápolna Szent Illés Murom, toborozni a forrásvíz, és idd meg az öröm. Finom!

Szerint az írott források, a falu Karacharovo ismert, mivel a 17. században. Ez az, ahol a legenda született epikus hős, Ilya Muromets, és töltötte első 30 éve nem mozog. Itt meggyógyult a szent vének.

Miután megkapta a hős hatalom, ez a Karacharovo híres lett az első csodát. Segítve apám művelni a pályán, Illés Muromets puszta kézzel vágják a hatalmas tuskók és kidobta őket a magas hegyek Karacharovskiy a folyóba. Voltak olyan sok, hogy a folyó alakult egy nagy sziget, ami látható, hogy ezen a napon a Szentháromság-templom.

A tavaszi Illés Muromets is hagyománya van. Úgy tartják, hogy a forrás jött létre, amikor a ló hős a földre a patáját. Sok hasonló forrás a közelben, amelyek az úgynevezett „Lope”. Azt is megjelenik, ha Ilya Muromets-BOGATYRSKY lován vágtató mentén az Oka folyó.

Persze, mer egyet a medencében. Ez mind fából, nagyon kellemes ereszkedést a víz, a csodálatos gyógyító vizek. Kopasztás herkulesi erejét fürdés után a forrás Illés Muromets próbál érezni az epikus hős. 🙂

Ahol élt a faluban Ilja Muromets Karacharovo, Moore

Erre a célra ott vannak feltételei: a hősi kardok, pajzsok, és a klubok.

17.40. Figyelemre méltó kipihent és felfrissült után egy nehéz út, úgy döntünk, hogy menjen haza ebédelni.

18.40. Az utolsó napon a 172 km. Természetesen a jelenlegi terv az volt, hogy is látogasson el más kolostorok Murom, de ez a program volt elviselhetetlen. De ... még nincs vége! Kiderült, hogy a mai napon a város Moore ünnepli születésnapját. Tehát megvan a lehetőség, hogy csatlakozzon egy kis nyaralás, séta az esti város és útvonaltervezést és a helyét a jövő kategóriájú.

Tehát, este. Mi megy a töltésen a folyó Oka ...

Látnivalók a város Murom és a környező területet, ahol tudtam, hogy ott ezen a térképen. A részletes leírást az egyes ide őket.

Ahhoz, hogy legnagyobb mértékben, hogy a város és vonzáskörzete javasoljuk foglaljon apartmant, szobát vagy hotelt egy vagy több éjszakára. Napi szállás könnyen eltávolíthatók a Murom az Airbnb szolgáltatási. vagy foglaljon szállást a foglalás.

Ha úgy találja magát Murom, ügyeljen arra, hogy a szokatlan kirándulások a kreatív emberek ebben a városban. Meg lehet tanulni egy csomó érdekes dolgot!