Velence és Gardaland

Villa Ducale

Velence maga feleslegesen drága, ezért úgy döntöttünk, hogy ott töltsük az éjszakát. Azért választottuk a helyet, amely körül a vezető van írva, hogy ez a terület villák gazdag velenceiek. Sőt, az egész út épül fel luxusvillák a múlt században. A szálloda csak egy tipikus képviselője. A kétszintes villa megőrizte nyomait egykori nagyságát. Luxus üvegből készült csillárokkal, festett mennyezet, nagy kert szobrok, mindezt, bár nem tökéletes állapotban van, de általában lenyűgöző. Én kellemesen meglepett egy ízletes és bőséges, sok süteményeket. Az összes szálloda ezen az úton Olaszországba, ez volt a legfinomabb reggeli. Este meg lehet enni az étteremben, megpróbáltuk a húst, nagyon finom volt. villaducale.it

hotel Gardaland

Mint minden nagy vidámpark Gardaland saját szállodában. Maradjon ez ad egy bónusz, egy ingyenes jegyet a gyermek a parkban is. Mi maradt 2 éjszakára. A szobák a szálloda szabott gyermekek elhelyezésére. Vettünk egy nagyon rendes DBL vásárlóknak, de van még egy családi szoba 4 fő, vannak tematikus szobák a stílus „Ice Age” vagy kalózhajó. Területén természetes játszótér, körhinta, játékgépek. A reggeli és vacsora - svédasztalos egy nagy választéka ételek a gyermekek számára. Park mintegy 2 km-re, ingyenes shuttle buszok. Este, a vacsora alatt van szórakozást nyújt a gyermekeknek. Sok olasz családok jönnek ide, hogy megünnepeljék a gyermekek születésnapja. A szoba ára 140 € éjszakánként három reggelit kínálunk. www.gardalandhotel.it

Kezdtük utazás Velencébe. Érkezéskor Verona, azonnal elment a szálloda Velence. A következő napon, mentünk, hogy Velence. Áthajtott a hídon a port, van egy többszintes parkoló, megéri, persze, nem a költségvetés, 20 € naponta, az autók a szigeten, hogy nem csinál semmit. A parkolási vasút egyenesen a római területre.

A következő napirendi pont a kötelező idegenforgalmi programot Velence gondola út szerepel. Ismét néhány évvel ezelőtt, a város vezetői úgy döntöttek, hogy helyreállítsa a rendet, minden gondoliers köteles roll turisták szokásos úton rögzített áron. 40 perc úszás mindenhol most a 80 eurót. Egyes részei a város kioszkok a jegyárusítás a gondola és a turisták sorban, akik szeretnék, hogy egy séta a csatornák között. Mi fogott egy lelkes fiatalember, aki folyamán navigációs, ügyelve, hogy a történelmi épületben, a magunk módján. Olvastam valahol, hogy gondolás Velencében csak egy ember született a városban. Mielőtt a működtetési jogát a gondola úgy tanítják, hogy a 6 hónapos, majd meg kell várni egy állásra, mert gondoliers Velencében, egy fix szám, nem több, mint 450 ember.

A Szent Márk tér a város hajóval hajóztunk a Murano szigetén, kiment az első stop Novagero voltak Barkers és felkérték, hogy egy ingyenes előadást a üveggyár. Sin elvetették. Természetesen értelmében ez az esemény minden a fogalmak mutatják 5 percig, majd mind a boltban, de még az 5 perc alatt láttunk egy üvegfúvó art teljes pompájában. Soha nem gondoltam volna lehetséges, ha a formátlan darab üveg ollóval 5 percig, hogy nem elég egy szép szobor egy ló! Ahogy a mondás tartja: „A képesség nem költ italra.” A gyerek nagyon örült, követelte, hogy továbbra is, meg kellett várni fél órát követően a show, de ez egy egyszerűbb, a másik üveg fúvó előtt a megdöbbent közönség fújt a vázában színes üveg. Ez nem vagyunk annyira lenyűgözte.

Végül mentünk Verona, az időjárás ezen a napon rossz volt, szemerkélt az eső, így sokan nem lehetett látni. Természetesen mi sétáltak át a középső, látta, hogy egy római amfiteátrum, elérte a híres erkély Júlia, de úgy érzi, ez a város, mint a sikertelen. Már visszatért Moszkvába, voltam egy fél barátjára, aki szereti Verona, már ott többször, séta éjjel, találkozott a helyiek, ami talán ezért is köze van a város néhány ideges.

Ami a gasztronómiai élvezetek ezt az utat valahogy lehet megkülönböztetni nem sikerült. Úgy látszik, akkor valóban egy nagyon idegenforgalmi helyeken, ahol nincs igazi házi olasz ételeket, és csak keressen szükséges volt a vendégek számára előre.

Velence, ebédidőben fogtunk szigetén Murano. Körülnézett az oldalán, láttunk egy kis bár «Osteria al Canton» egy csendes téren a templom melletti San Donato, ahol minden asztalnál ültek az olaszok. Számomra ez annak a jele, ahol a nappali, kell, hogy legyen finom és olcsó. Meg kellett várni, körülbelül 10 percig, amíg a tábla ingyenes, majd további 10 percet, hogy minket észre, és vezette a rendet. Általában minden olyan lassan. Menü, az egyik oldalon, de ízletes tészták és sült hal is.

Területén „Gardaland” sok tematikus étterem, kávézó és gyorsétterem. Ebben az esetben, ez még mindig az élelmiszer sokféleséget nem ragyog: hamburger, sült krumpli, pizza, tészta, fagylalt. Az árak nem sokkal magasabb, mint az árakat azonos élelmiszer kívül a parkban.

Mivel Velencében, természetesen, a bűn, hogy nem vásárol ékszer Murano üveg. De mint kiderült, a szigeten a boltban a gyárban, ezek az ajándékok drágább, mint az üzletekben található 100m. tőlük. Az egész sziget tele üveg üzletek, ahol megtalálható vázák és díszítések minden ízlésnek.