Jelentési Orosz üdülési hotspot

Az igazság rejlik, hogy várni a turisták számára a központban, tanultunk az online napló otpusknitsy Irene, elment a tengerre férjével és fiával. Reméljük, hogy a részleteket a kinyilatkoztatások pihenő segít azoknak, akik csak tervez nyaralást az egész család számára.

Által biztosított képek JSC „Polisorb”.

Fiaim nagyon élveztem, de úgy gondolom, az első teljes nap ünnep kényeztetve. De szerzett felbecsülhetetlen tapasztalat. De kiderült, ezen a módon. Kihasználva a fia és a férje elhagyta, vettem gyümölcs és dió a strandtól kereskedők. Természetesen annak százszor azt mondta, hogy nem tudod. És ők nem, de én vagyok a nő pontosan - amellett, most vettem gyümölcs héja és dió tengeri só. Gyümölcs is meg kell tisztítani, és tengeri só megöli kórokozóit, így nem is tévesszen meg, hogy hány helyi kereskedők hiányzott a gyümölcs és dió azok piszkos kézzel. Zsebkés volt vele, én csiszolt narancs és boldogan evett. Nem volt hová mossa meg a kezét, és azt dörzsölni egy nedves ruhával. Ezután szempilla a szemébe kerül, és elkezdtem húzni belőle. Aztán a szeme duzzadt annyira, hogy nézett ki, mint egy kínai nő! Szerencsére én minden nem volt még. Mi ez? Még soha életemben nem volt allergiás a Citrus! Úgy döntöttem, hogy menjen úszni, és megússza. De ha egyszer ez volt az ő szeretett tengervíz egész testem azt kíméletlenül csípte! És felugrott a parton, láttam a rémület, hogy a kéz és a láb borították valami furcsa, hasonló csalánkiütés, bőrkiütés. Látható az arcomra volt írva egy horror, hogy az idősebb honfitársa szomszédos nyugágyakkal nem várja meg, amíg elkezdem segítséget hívni.

Nyaralás barátja lehet mérgezni

- Drágám, hogy sajnálod, hogy zavarja. De néztem az orvos és hogyan élvezte a helyi narancsot. Szeretném megnyugtatni - te nem semmi rendkívüli, ez allergiás gyümölcsöt evett.

- De egész életemben ettem narancsot és elveszett.

- Mert citrusfélék termesztett különböző éghajlati zónában, mindannyian egy napon felfedi hirtelen allergia. Különösen a háttérben a stressz és egyéb allergéneket.

- Mi több, a stressz és az allergéneket? - Meg vagyok lepve.

- Te, amennyire én látom, jött a meleg éghajlat a mérsékelt - ez az Ön számára, hogy elhagyja, és hangsúlyozni a szervezetben. Ez tölti erőforrásait a akklimatizáció - vagyis, hogy alkalmazkodjanak annak jellemzői az új igényeket. Továbbá, dió és tengeri só - az egyik legerősebb allergén, minden ellen, és csak együtt, és még inkább. Egy szinten kedvező hátteret, akkor nem működik. De még súlyosbította a külföldi citrus dió és tengeri só, majd egy másik jött, és lehuppant a tengervíz! Szóval elment a kiütés. A duzzadt szemek van, mert követően mosatlan kézzel narancs érintse a nyálkahártyát.

- De mit csináljak.

- Megmutatom egy titkos - rejtélyes mosolygott rám egy jó orvos, és odahajolt a fülembe, ami most kezd duzzadni is.

Négy nap. A harmadik napon a nyaralás nyugodt volt, a negyedik is, először nem megjósolni semmit. Férje és fia úszott, majd várat építettek a homokban, majd Ilja hirtelen elsötétült. Többször berohant a szobába egy könyvet, több mint a kupakot, amíg rájöttem, hogy ez egy kifogás, és a fiú valahogy végtelenül futás a WC-vel. De az ember - soha nem mondja! De a végén a nap elrejteni használhatatlanná válik: a mi Ilya, a szavai apja Péter, a végtelenségig fut „megijeszteni fehér barát” - tette hozzá a frusztráció hányás. Elkezdtük, hogy megtudja az okát, és emlékezni arra, hogy mindannyian ettek. A reggeli, hárman evett ugyanaz a dolog, de a férjem és én jól érzem magam.

Nyaralás barátja lehet mérgezni

- Mi lesz mindegy a biztosítási hogy hívja az orvost! - Festés sóhajtott férjemmel. A trükk az volt eredményes. A Ilyushka sírva fakadt, és bevallotta:

- Amíg aludtál, én nagyon akartam inni! És ki a hűtőszekrényből, anya nem engedi, hogy. És én érintse ivott!

Amikor világossá válik oknál fogva fizikailag nem könnyebb, de morálisan - egy csomó! Do orvosok és a biztosítás, a másnap reggel Ilya miénk volt, mint az új.

A hetedik napon. Túl korán, örültem, hogy a sürgősségi ellátás után, és előadássorozatot az elfogadhatatlansági ivóvíz a csapból, fogunk élni a tenger nyugodt. Két nappal azután, hogy a mérgezés Ilyushkina nyugodtan telt és kellemesen, de aztán szerzett apánk. Kora reggel a vállalat hasonló gondolkodású, ment egy búvár kirándulás a hajón: Peter nagy rajongója a búvárkodás. És este tért vissza lángoló, mint egy akkumulátor! Eleinte azt hittem, égett vagy éppen ellenkezőleg, megragadta a vírus és a láz. De ha közelebb, azt tapasztaltam, hogy a férje vörös szeme és duzzadt ajkak és a nyelv alig tudott mozogni. Szerencsére, ellentétben Ilya férje tudta az oka, hogy a szenvedést, szinte azonnal bevallotta. Az a tény, hogy Péter egy allergia bizonyos fajta friss hal, de nem tudja, mi az. És megérteni, hogy csak teszt üzemmódban - bár sikertelen bor mindig kiderül, hogy az orrdugulás, könnyező szem, és néha egy kiütés a szervezetben. Ezúttal Peter megint volt valami hasonló, csak rosszabb.

- Ebédre a hajó kopott hal salátával és kenyérrel. És éhes vagyok merülés után el lehet képzelni! Nos, éreztem a hal, a szaga, mint finom. Megkérdeztem egy helyi milyen a minőség. Azt mondták, a saját szellemét - mondják, a halak is csecsemők enni, és senki nem hajlam. Ezért úgy döntöttem, hogy próbálja ki a nyelv. Vettem egy falatot, és a torok zárva azonnal - tehát allergia. És én viszket ez a sör mossuk le, több keze alatt nem volt semmi.

-. Felkelt szinte anafilaxiás sokk! - fejeztem be a férje. - Az allergén kombinálva alkohol okozhat allergiát a következményeket, vagy halál! Megtakarítás csak annyit evett egy kis darabot, és a sör túl erős volt!

- Hogyan tudok aludni? - kiáltott fel a szerencsétlen Peter. És ez érthető is: megvakarta szeme és keze, nem lélegzik duzzadt orr, égő a bőrt az egész testet és duzzadt hólyagok az ajkakon.

- Majd újra életre kelt - magabiztosan megígérte nekem - aludni, mint egy csecsemő, soha nem próbáltam a halakat! De csak egy feltétellel ..

- Kérdezd, amit akarsz, drágám!

- Mindkét adsz nekem pihenni, amíg a végén a túra! Ne igyon a csapból, és mossuk le alkohollal, hogy nem lehet!

A tizedik napon. A nagy iróniája a nyaralás a tényt, hogy az elején, és a függöny esett, a legkiválóbb anya. Annak ellenére, hogy valójában én vagyok nagyon óvatos, művelt és intelligens. És vittem velem egy elsősegély-készlet, amire szüksége van. Bár talán hiába. Legközelebb, hanem a bőrönd gyógyszerek, mint Dr. Dolittle, csak Sunu smink egyetlen palack. Annak érdekében azonban,.

Fotó: Gennagyij Cherkasov

Ilya és Petya este elment egy kirándulásra az etnikai falu, vacsora beléptek a programot. És én úgy döntöttünk, hogy lazítson és vacsora helyett a bárpulthoz ment a szállodában. Azt gondoltam, hogy építek magamnak egy kisülési este - gyümölcsöket, gyümölcsleveket és dió. De amikor leülök ahogy elkezdtem keresni a csapos. Próbáltam rábeszélni, hogy próbálja meg az aláírás koktélok, amelyet ő maga feltalálja. És, azt mondják, még nyert valamilyen bajnoki barmen. Eleinte nem volt hajlandó - a terv „mentesítési pm” alkoholt nem szolgálnak fel. De a csapos így meghatóan hivatkozott kifejezetten hivatkoztak arra, hogy úgy döntöttem, hogy nem sérti. Különösen furcsa egzotikus italokat divatos szemüveg igazán vonzza a tekintetet: a fényes színes koktélok a bárban, észrevettem még az első este, elhaladva az intézmény. És most, amikor a szabadság véget ér, itt az ideje, hogy ne keress és elkezd próbál! - Gondolkodtam rajta, és beleegyezett. Boldog én hozzájárulásával csapos ügyesen és szépen, mint egy bűvész, kevert koktélt nekem gazdag azúrkék és díszített, fényes papír esernyő és egy szelet lime. Az íze kellemesen savanykás és édes forrázás - és miután a második kortyot a cső én kellemesen szédül. És miután a harmadik szédül szemét, és elkezdtem megfojtani. Ezt megelőzően, szerencsére, hogy kitaláljuk, mi volt a baj. Megijedt a váratlan árulása helyi narancsot is, de még mindig várta őket, hogy egyenek több alkalommal, mielőtt „kirakodás vacsora” egy bárban csak abban az esetben vettem allergiaellenes szerként. De alkohollal kombinálva képes felfogni a legkiszámíthatatlanabb akció! De azt már tudjuk, mit kell tenni - köszönhetően a szomszéd a parton egy orvosi háttérrel! Megkérdeztem a csapost, hogy a szobámba -, de nem ugyanabban az időben, hogy mire gondol. Az ajtóban Megköszöntem az étkezési és a gondozási, azt mondta, fáradt volt, és becsapta az ajtót láttára ő csalódott arcát. De a zárt ajtók mögött, hogy sürgősségi intézkedéseket. És a visszatérését a férfiak a túra már, mint egy uborka.

Ezt követően, elmegyek mindent szeretek (és aki el akarja kerülni értékesítési események, mint a miénk, és ez valószínűleg minden normális ember) ismételje meg a varázsszó a fülembe súgta a tengerparton néni doktor - „Polisorb”. Ez a gyógyszer képes helyettesíteni oroszlánrészt kiterjedt idegenforgalmi és készletek egyedül holidayer megoldja az összes problémát kapcsolódó sújtotta testét irritáló, mérgező, vagy egyszerűen kombinálhatók egymással anyagokkal. Polisorb gyorsan visszavonja toxinok és enyhíti holidaymaker hatása alól a mérgezés és az allergia, nem számít, milyen hívták őket - mosatlan kézzel és gyümölcs allergia vagy állott étel, drogok vagy alkohol. A legfontosabb dolog -, hogy mindig kéznél, és amint azt az érzést, hogy valami baj van. És te nyugodt nyaralás!