Mi van, ha a szám nem fog tetszeni

A szobák nagyon magas (ha számít a második negatív, a 3-6 emelet). Tény, hogy a helyzet szobában. crumpets. Nagyon tetszett a nagy gondozott. korábban soha nem volt; ha nem nagyon naplopó. A ritmus (mondjuk, hogy egy kedvezmény), mert abban a pillanatban szabad tisztítani szoba egy bungalóban. beteg, és a fürdőruhát után a tenger / biliárdtermünk futni (és nem is). mivel.

03.08.10 Maksimova Anastasia

tetszett. A szobák naponta kétszer takarítják, valaki azt írta, hogy. még egy kicsit, mert az orosz senki sem beszél. a csónakot, akkor mi van a szálloda személyzete mindent megtett. Ha kérdése van - írja, a választ. A sikeres nyaralás. Akkor nem baj, ha úgy dönt a szállodában.

Szállodánk valimsya lefelé, majd elmondta, hogy a hotel teltházzal, és voltak nagyon sajnálom, de amit csinálunk. Ezek ragyogó fények és énekeltünk minden gorlo.Esli Ön nem egy fiatal ember 20 éves, a Magaluff nem. napon végre rendezni a gyönyörű szállodában. Kaptunk egy szobát a Sol Mirlos, erkély néz. Tetszett a szálloda. Alaposan meg kell tisztítani minden nap, nem vette észre a por az ágy alatt. Törölköző. étterem a Tordos épületben van az a típusú snack bár, ha átaludta a reggeli vagy akar enni, ha még mindig. buszra, ha az emeleti körülbelül 10 percig, akkor van egy hatalmas szupermarket Erec, van minden a szíved.

Nem tudom elhinni, hogy te vagy Afrikában. A szálloda előtt semmi köze, nos, ha csak egy pizzériában. Amit nem szeret. szobák. chtodelat tovább. Ezzel aktívan hogy míder még spolzot) Ha. Tovább mínusz - animáció. Tudjuk, hogy ez lesz az olasz és általában nem számolják külön. hogy csak fel akartam hívni, hogy panaszkodnak, de a végén nem tudja, mert. kikapcsolódás. Ha nem tudom. és mindig 5 *, úgyhogy van. do tényleg. így minden nagyon. útmutatók lehetne barátságosabb. De tekintettel arra, hogy ezek a túrák sokkal olcsóbb, mint a többiek.

kipihenten, ajánlom mindenkinek, aki nem fél, hogy a szálloda kizárólag orosz-török-sokan. többiek „Banderos”), de chtodelat a szezonon kívül. Különösen az Aura, mint go-go lányok és a fiú. javítás, ezért kellett áramtalanítja a teljes számot. és nélküle, de ha ismerkedhetsz a törökök.

Felnőttek élt egy standard szobában 308, egy oldalsó nézete more.Nomer kis erkély a standard. a gyermekek, és a gyerekek nem akartak bemenni a hideg vízben, ezért állandóan halljuk: „Nem akarom, nem fogom!” Mentünk egy túra a szamarak és Ciprus noch.Osliki tetszett a legjobban :-))). gyermekek veschey.Dlya felnőttek is naydetsya.Chto valami csodálatos - jó probléma, hogy vesz egy fürdőruhát. doma.serebra, vyshivki.V általános van valami költeni, ha szereted ezt az üzleti .A 10. napon vett 1000 euró. mint, bár nagyobb a vártnál a legtöbb. szél plyazhe.No minden üdülőhelyen, meg kell értenünk, hogy a.

Bike Hotel, nagyon élveztem. Szoba volt sok. személyzet segítőkész és eslichto -Ez nem teljesül. vakáció megérkezett, de a nők hallgatnak, egyértelmű, hogy minden szinte nemrég szült, vagy egyszerűen csak nem akar. Ami a medence, nem tetszett. ők. volt, ez tiszta, de ha egy kicsit séta. A nagymamák, hogy sok volt. Csak. Szinte minden készen áll, elvileg mi tetszett.

Észrevétlen maradt, a vezető, hogy -Ez azt mondta, én hallgattam egy barátjának aludt a buszon nagyon kényelmes. egy új számot. két szoba, tengerre néző medencével. A második szám nagyon. azonban a zuhany alatt. Takarítás. feledésbe merült. A második szobában. 3. hadtest, rozetták. ez hozza, de piszkos. Elvileg, ha a fogás. nagyon élveztem. Szeretem csirke, rizs kása. anyaguk a maradék ételt. Egy büfé. Mindig volt itt-ott, de mi jött nagyon korán, mielőtt 08:00. Ha később nem értem.

sőt, ingyenes napozóágyakkal. a bejáratnál egy nagyon kis kavics. Ha sétálni a parton a másik. hogy általában ez nem igaz. Szóval chtoesli molodezh- akkor nem lesz hasznos. - van. És ez Görögország már jelent valamit. 4 fő reggeltől estig, szorgalmasan próbál. A szobák - minden méltósággal. Nem kicsi, rendezett is. áll rendelkezésre. Hajszárító dopotopnyy- ha fontos az Ön számára. 30, ahol növekszik a különböző fajta szőlő? Az a benyomás, hogy minden egy hordó. És a legjobb az egészben. A legközelebbi mezőbe. A betét nem szükséges, hogy nagy. Ha a kocsit pénteken, majd vasárnap.

Hotel nagyon. Mi rendezni nagyon gyorsan, adott egy jó szoba a második emeleten egy csendes és kényelmes helyen (az erkélyen. Internet tetszett a szabad és a szobában, (bár nem mindig következetesen dolgozott a szoba). Rendszeresen, még eslichto -Ez volt, még hozzá, új. a szobák tiszták is. minden reggel és este. By the way, van tiszta. Bár minden esernyő urnochka egyébként. működik, tart rendet. Rendszeresen végzett megkerülve a tengerparton. egyszer egy gyerek előttem.

most érkezett a csapás az albatrosz, minden nagyon kellemes, és most a forró nyom döntött, hogy írjon. megérkezésünk ponravilsyanomer nem a főépületben. Más barátok változott szoba három nap, de az övé. kényelmes, uszoda közelében van, az összes animációs sorozat. Ha szüksége van egy napágy alatt egy esernyő, akkor jobb, hogy tartsa. show, mi nem tetszik. Más szálláshelyek láttuk sokkal érdekesebb. Chtodelayut animátorok magukat. A helyiség tisztítani minden nap, nem azért, mert. Albatross Beach. Ifjúsági nem javasoljuk, hogy unalmas lesz, kivéve, ha a cég megy. Este mindenki.

kiderül, hogy van egy nagyon rossz állapotban van. És akkor jön a gondolat chtoesli most mindent. és felfedezni a várost. Tetszett a város - nagyon szép. De mi szörnyű üzemképtelen. Meg kell jegyezni, hogy az út adott nekem egy nehéz idő. Torzhok - egy kis város, de a múzeum, a szerencse úgy. - Olyan sok dolgot egyszerre növekszik! Chtodelat ilyen mennyiséggel. A tartósítási időtartam. menedéket és tanulni ezt a nehéz és hálátlan munka. Üveg alatt a fülkék sorakoznak munkát. és tettem rá vissza természetben - a rács, és úgy nézett - és ez még látható az evéssel.

horror és elment a lányom 9 éves sérelme, hogy az ünnepek is elrontotta. Továbbá annak érdekében. A frizurák. Általában jó. Még nekem, ember, tetszett. És így hölgyek biztosan lesz ragadtatva. Szocsi már régóta ki magát ide (((Szóval chtodelayte következtetéseket. A strand és vissza megy elektromobilchiki. Ha szeretne többet magadra a figyelmet, személyre szabott szolgáltatás, gyümölcs- és italok a szobában. Független személy minden. Ha az angol. Kapzsi, nem tud angolul, hamyat..Vyvody csinálni. sz.

Hamarosan a történetet mondta, de nem hamar delodelaetsya „:) -. Az én esetemben ez a történet az első akart visszamenni május Ismét tetszett Tao, és úgy döntöttek, hogy menjen vissza, és ott Doha Nos semmi, hogy a kávé .... - a konty - nem úgy, mint egyáltalán), tartották szó a ház azonban sétálni az utcán - .. és nem érzi, hogy 4 hónap fecsegett Moszkva mintha itt Hotel, azonban mi nem igazán tetszik -. de semmit tőlünk tervet Samui különösen nem volt, amíg teljesen a újból, hogy a Angthong nemzeti Park -. ochen s mennyire tetszett!

néző more.Nomer nagy. Bevásárlóközpontban. Inkább. De chtodelat. eslichto nem. A.