Châteaux a Loire

Annak ellenére, hogy a tegnapi késői visszatérés, korán keltünk. Már 09:30 voltunk Blois városa, mely egy öt perces autóútra található a szállodától. Parkolás könnyű megtalálni, mint az emberek nagyon kevés volt, a legtöbb turista jön csak ebéd után. Azonban pervosti nem értik, és nem fizetett. Csak később értettem meg, hogy szükség van, hogy önállóan megközelíteni a parkolási gépek és vesz egy jegyet egy bizonyos ideig. Az ellenőrök annyira minden alkalommal az utunk, nem találkoztunk, ezért fizetnek vagy sem, mindenki maga dönti el. Mi folyósítják, ahol ott volt parkoló. Érdemes ez nem túl drága, attól függően, hogy a városban. Körülbelül 1-3 euró 1-4 órán keresztül. Éjszakai olcsóbb.

A város Blois mi tetszett. Ez a csendes vidéki város, kis régi utcák és mért az élet. Tudja mondani a hatását a reggel érvénytelen, de a benyomás a város maga hagyott egy nagyon jó.

A mutató a várat találtunk könnyen minden kicsit is látogatják a turisták a város meg fogja találni a barna jelek, hogy a fő látnivalók. Mi, hogy látogassa meg, és nem szükséges a jobb, hogy megtudja, az interneten, vagy fennáll a veszélye, hogy elveszítik a sok időt elvesztegetett.
Castle francia lesz Chateau, így látva ezt a feliratot mentünk, ahol a jel jelzi.
Blois kastély látható messziről köszönhetően fenséges méretét.

Châteaux a Loire

1856-ban küldték a francia kormány Algériában, ahol a lázadók bizonyította, hogy csodákat nem rosszabb, mint a vallási vezetők. Különösen csapott algériaiak trükk lejátszó egy speciális jelzéssel golyó égetés után, feltéve, szendvics fogát. Néhány trükk sikeresen használják a hálózati képességek.

Bár a művészi álnév Harry Houdini Összhangban a nevét a híres elődje, az amerikai illuzionista írta a könyv feltárja néhány trükköt Robert-Houdin. Blois, akkor látogasson el a ház-múzeum az „első modern varázslók.”
A múzeum mellett egy emlékmű, hogy a nagy varázsló.

Bent a múzeumban, ez áll a sok gyönyörű kialakítású szoba egy csomó különböző eszközök trükköket.

Châteaux a Loire

Szintén ott megtalálható egy csomó trükköt, például egy lyukat a falon, akik az akkor láthatjuk, hogy a feje közvetlenül a kés alá a guillotine. Felejthetetlen élmény :)
a légkör uralkodik rejtély a múzeumban.

Emberek gyenge mentalitás van szüksége minden alkalommal, hogy nézzen körül, különben fennáll a szívroham, például kilóg a falból kezek :)
Châteaux a Loire

Az emberek a gazdag képzelet is legyen óvatos. )

Tovább tetszett a terem illúziók, ahol fel a fejét egy speciális tükrös szemüveget, majd elkészítettük a látszólagos útját az óceán fenekén.
11:10 mentünk a szobába bemutatása varázslók. Egy pár bűvészek megmutatta nekünk egy remek ötlet, végre formájában mini zenei teljesítményt.
Amikor elhagyta a múzeumot, néztük az órát, és 12 maradt 5 percig. És a kérdés az, hogy óránként megnyitása után a múzeum, annak windows feltérképezi mágikus öt fejű sárkány :)
Châteaux a Loire

Ebben az esetben az összes intézkedés kíséri titokzatos hangok és ordít egy szörnyeteg, Max különösen tetszett :)
Mint később megtudtam, a feje valójában hat, de a hatodik aznap valamiért nem működött.

Benyújtása kitöltött és keresünk Blois városa a kilátó elbúcsúztam tőle, és folytatta.

Châteaux a Loire

Az adott útvonalon a kastély megtekintése, mi nem. Ez volt a vágy, hogy nézze Chambord (már megtettük), Chenonceau (hiszen ő az egyetlen a maga nemében) és USSE (nagyon sok a kép). De ahogy az idő óta, úgy döntöttünk, mozog a Loire-völgy, állítsa le az utat a vending zárak. Chaumont volt egy ilyen zár.

Chaumont ámokfutó a „Mont Chauve” (a Kopasz-hegy), ami lett, majd a „Mont Chaud” vagy „Chaud Mont” (hot hegy), áll egy sziklás nyúlványon a Loire közepén ősi erdők. A középkorban, ez a hely egy erőd. Az első tulajdonos a vár Chaumont volt Zhelden. Ő megmenekült attól, hogy elhagyja a várat az öröklési lánya Claire, mint az időskori volt egy fia Geoffrey, megkülönböztetni szokatlanul nőies megjelenést. Annak ellenére, hogy a legendás fizikai erejét Geoffroy soha nem volt házas, és már régóta tekintik hermafrodita.

Az eredeti, fából készült vár szerkezetét lebontották, átépítették, és elpusztult újra 1465-ben Louis XI megtorlásként Pierre d'Amboise, a tulajdonos a vár lépett emberek jólétét bajnokságban. Röviddel azután, hogy a pusztítás Pierre d'Amboise kezdett dolgozni az építőiparban az új vár, amit még ma, de amelynek célja eredetileg védelmi célokra.

1938-ban a várat megszerezte az állam, amely megszervezte a helyreállítás, dekoratív munkák, amelyek adott lehetőséget, hogy felfedezzék Chaumont kastély látogatói.
Castle Chaumont Tetszett az egyszerűség. Ez az, ahogy én elképzeltem, és a középkori vár.

Belül sok szép épületek szeretném megemlíteni a kápolnába.

Châteaux a Loire

Azt is felhívta a figyelmet, hogy az impozáns mellkas komplex mechanizmusokat.

és egy nagyon furcsa medence, ami teljesen hiányzott zsebek.

És ez a vár udvarán.
Châteaux a Loire

Nos mellett található a vár, stilizált antik padok utazók :)