A kirándulás a Nagy Ustyug

„Oroszországban nincsenek utak - csak irányokat”

Úgy tűnik, hogy minden évben találkoznak a dobozok minden évben ott nem fog esni, ez lesz a gonosz hagyomány. És ha tavaly nem tudtam ott a saját hibájából - leestem a sebességváltó első tengely, de ebben az évben a vis maior volt természetes jellegét. Azonban az első dolog az első.

Ellentétben a tavalyi, Kulacsok akartam kapni a Nagy Ustyug, nem Vologda. És mielőtt a Nagy Ustyug hozzáférési útvonal Kosztroma - Manturovo - Nikolsk. Kezdet vették a kora reggel Kosztroma állomástól. Folytatás a következő hat száz kilométerre, amit én, a tapasztalat a több korábbi utak, fel nyolc és fél órán keresztül. És az első, ki a város, fenntartani a sebessége körülbelül száz kilométer per órában. Mielőtt ezt az utat a következő autó, ami történt, helyébe egyes részei, ezért a vis maior, nem is vártam. És az út Manturovo ez nagyon biztató.

Azonban a Manturovo én optimizmus kezdett kiszáradni. Az ilyen rossz utak nem láttam sokáig. Először csak váltakozó szakaszai kátyúk és javításokat. Kátyúk kell menni körül, és olyan területeken, ahol folt gép rázás rosszul. Aztán jött a többi, erősebb „csodákat”. Bár a „mellek” - közlekedési jelzőtáblák „rögös út” elég volt, és sokan közülük kijelölt, és a távolság, az első találkozó a „sündisznó” meglepetés volt.

A kirándulás a Nagy Ustyug

Általános szabály, hogy a lyuk és a befutó soraiban található közvetlenül mögötte, vagy zárt elforgatásával vagy a hegy tetején, hogy van, nem fogja látni őket előre. Ez lenne itt, és egy táblát, de nem! Így aztán el kellett menni nagy körültekintéssel és lassabb ütemben, annak ellenére, ami elég hosszú szakaszokon a rendes aszfaltút.

A legrosszabb az egészben az volt az út a határ menti terület Kosztroma és Vologda régiók. És valahol a régióban Nikolsk estem éber felügyelete alatt a kamera, amely meghatározta, hogy a bírság háromszáz rubelt. Vajon hol lehet szétszórt?

Egy-két helyen, hogy megfeleljen és a tőke az utak. Véleményem szerint ezeken a helyeken lehet az időjárás, az első, hogy javítási területek „sün”. Bár, ki tudja, hogy ott várjon egy kicsit a javítás - és ezek a területek már kevésbé látható, ha nem járhatatlan.

A kirándulás a Nagy Ustyug

Az egyik a lakott területeken „sün” Hallottam a nyitott ablakon keresztül zörgő hangot - mintha valaki remegett egy vödör csavart. Egyenlő módon a hang elveszett, de a gödrök lehetett hallani elég világosan. Még megállt, hogy megnézze - nem az, hogy a védelem esett le. Védelem a helyén volt, a látható hibákat nem érzékeli, és úgy döntöttem, hogy hívja a következő napon a szolgáltatásra. Csak abban az esetben.

De az összes rossz dolog, előbb-utóbb véget ér. Ahogy közeledünk a Nagy Ustyug módja annak, hogy jobb, és a városban találkoztunk a tizenegy plusz óra után. Leültek a szállodában, és elment egy rövid séta a sétányon. Továbbra sem tisztázott -, hogy a töltésen lesz befejezni, hogy ez marad, mint például - tele éles durva kavics. Séta ez veszélyes, ha nem az élet, akkor minden bizonnyal a cipő.

Ez csak akkor fog a vízparton, hallottunk kóruséneklés. A lépcső vezet a víz alján is található a cég az idősebb nők. Ők énekeltek is, de túl félénk voltam lefényképezni őket. Hamarosan megjelentek a lányok elismerő hallgatót. Az összetett pályája ért a lépcsőn, menj le, ahol csak tudott pár lépést. Ezután a gravitáció tette leülni élesen. És hogy mindig hallgatni „sziréna” egy átgondolt póz.

De mentünk tovább végig a vízparton, az árral Sukhona, megcsodálta a templomok és a régi házak vízparton. És találtam egy pár szokatlan építészeti emlékek. Első képes pontosan meghatározni - napóra adományozott a város szobrászművész által Victor Kahi vissza a 70-es.

A kirándulás a Nagy Ustyug

Másodszor, miután sok vita van definiálva, mint egy karácsonyfa, ami lusta tisztíthatók

tartalékosok. Úgy döntött, hogy menjen a másik vége a töltésen, akkor visszafordult. A kórus már elfogyott. Elmentem, és az egyetlen hallgató. De néztük a furcsa fejleményei egy kis csónakot, aki éppen a Dvina. Először is, a hajó ment végig Sukhona, majd hirtelen megfordult, és leszállt a parton alattunk.

Partra több utas és a hajó lassan elment a túlsó partra, ragadt rá, és csak halogatni az utasok, ment tovább. Csak vízitaxi, megállás igény szerint!

Ezen, a szórakozás még nem fejeződött be. Először megállt a templom Procopius a Righteous, nézd meg a fekete kő kő felhők. És akkor jött a trike. Ő jött a beállítás V Abból az alkalomból, a pilótaülésbe egy kötéllel lógott zászlókkal. Trike tett egy kört melletti Dome a templom és repült vissza a nyugati.

A kirándulás a Nagy Ustyug

Mi integetett neki. A pilóta integetett vissza. Elővettem a kamerát, és vett egy képet. És akkor kezdődött. Trike vágja körök körül a templomot. Mi integetett neki, és intett vissza hozzánk. Vettem egy pár képet. De kibír latnis lehajtja fejét az ég felé, és hamarosan belefáradt a kamera már eltávolították. A pilóta tett néhány kört, és látva a meredeken esett aktivitás, dönthető, és eltűnt a bazilika kupolája. És mentünk a szállodába, hogy felkészüljenek a jövő útja. Tervek holnap törtek. Akartam kezdeni a lehető leghamarabb, de úgy érezte, hogy meg kell hívni a szolgáltatások, és kinyitotta csak reggel kilenc óra.

Reggel reggeli a szállodában, és mentünk a szolgáltatás - hogy megtudja, mi virágzik az autóban. Kiderült - új féknyereg. Nivsky jellemző, nem hiba szerint mechanika. De benzint találtak szivárog alatt kissé elfordult egy anya PIF. És csak köszönhetően annak a ténynek, hogy a gép megbillent a keresést a forrása a fecsegést. Ez a hiba megszűnt, és hamarosan mentünk abba az irányba, Opoku. És akkor, amikor a vágyott balra legalább egy tucat kilométerre, remélem, hogy ezt az időt a formázó doboz elolvadt.

Először felkeltette olajos iszap száradni az aszfalt. Ezután - állni az alján a híd és az út jobb oldalán a gép. Jobb is, lement kátyús primer szennyeződést, amit most láttam, és az úton. Strelnya híd a folyón, nyilván elmosta az árvíz csak felújított, tátongó üres span között két ökör, mint fogatlan

A kirándulás a Nagy Ustyug

mosoly. Néz ki, mint egy traktor húzta az autó a folyón, és fel a dombra elmosódott fantáziaelemként csúszda, kombiné és dobta a sáros földúton terepjáróval a teljes meghajtás, úgy döntöttünk, hogy nem megy a dobozok ebben az időben. A döntés nehéz volt - ez volt túl értékes ebben az időben vált „díj”. Lehet, hogy valaki, és nevetni, és megfenyegette az ujjával a halántékához, de döntő volt az a tény, hogy a sorsa, hogy a szerencse vagy a sors tartósan elrejtette minket ezen az úton - ez dübörgő kerék, és a szolgáltatás késés, és Capa talán félúton Ustiug benzin . És az utolsó csepp a pohárban az volt a törött híd. Miután lettem figyelmes, hogy ezeket a jeleket. Valaki vagy valami nem sürgős tanácsolja, hogy menjek be a négyzeteket. Nos, figyelj. Vagy talán csak nem az idő.

És ami meglepte tovább. Miután a híd helyreállítása késett, akkor miért nem fordulnak a katonai: egy pár pontonok, gőz osztályosok, néhány homok és kavics - és a bypass kész. Híd a gyalogosok képesek voltak, hogy nem ugyanaz! És így. Megfordult, és mentünk a Trinity-Gleden kolostor. Mivel az idő is maradt egy szilárd állomány, adtam egy kis kormányzott navigátor, már két éve jogosult, de nem rendelkező autó. Szerencsére az út sima volt, durva és szinte teljesen kihalt. Vagy machineless.

A poros és kanyargós falusi utcák, megvan a kolostor állt a dombon, nem messze a torkolatánál a dél Sukhona. Ebből a fúziós kezdődik és az Északi-Dvina.

A kirándulás a Nagy Ustyug

Belül a kolostor falai egy könnyű szellő fújt, és kihalt volt. A fő templom zárva a zárat. Olyanok voltunk, mint egy kis kolostor, megvizsgálta a falak és a tornyok, elment a hegyre a falakon túl, ahonnan hamarosan kizárták és holodnyuschim erős szél. Felment a lépcsőn a templom zárt ajtók -, hogy megcsókolja a zárat, és menjen vissza.

De abban az időben ki a szomszéd ház jött két - nő és férfi formájában egy biztonsági őr. Kiderült, az összes felnőtt - egy jegypénztár, vannak idegenvezetést. Kaptunk jegyet a felvétel felbontása és múzeum hölgy elkezdte a történetet. Csak nekünk. Sok a történet volt a meglepetés - és egy szót összeesett kiterjesztése a szomszédos templom a templom, ahol a végén az idő a szovjetek egy bentlakásos iskola szellemileg visszamaradott, fuvarozás, felállított év kollektivizálás a sétányon, amelyet specifikusan blokkolja a tetején a túlélő egyedi ikonosztáz, ikonok amely soha nem felújított, csak fedezi évek óta nem galamb ürülék. A ikonosztáz tényleg úgy nézett nagyon szép, élénk színek, ikonok - nem hiszem, hogy mindez megmarad a XVIII században, és ez nem volt nagy veszteség év ateizmus és a lázadás.

A kolostor, mentünk vissza a Ustyug. A szálloda étterme késő, hogy ebéd vagy korai vacsora, ízletes és viszonylag olcsó. És elmentünk sétálni a városban, most az ellenkező töltésen. Meglátogatta a parkban található, mintegy a Szent színeváltozása templom vonult végig az utcákon, hogy a már lezárt Company Store „Észak-fekete” és onnan a kis utcák és sétányok újra az utcán Piros, ahol a szálloda volt. És ezeken az utcákon megkülönböztetett találkoztunk egy nagyon szokatlan látvány, és vicces, megható kép. Először is, a figyelmet vonzott a kerítés és a fák levelei, bebugyolálva, mivel úgy tűnt, hogy nekünk, néhány áttetsző fehér film, amelyen keresztül a dobogó sugarai a beállítás V

A kirándulás a Nagy Ustyug

Közelebb kerültünk, és nézte a jelenséget - a kerítés, bokrok és fák sűrűn borított áttetsző interneten. Egy pillanatig még lett ijesztő - bemutatkozott ül valahol egy hatalmas pók horror filmeket. Azonban ha jobban tanulmány, az alkotók a jelenség azt találtuk. Ők voltak a szokásos kis hernyók szokatlanul nagy számban.

És mi módon további találkoztam egy pár helyen, ahol bezlistye bokrok és fák az utcán voltak öltözve a gyökerektől a koronát, fehér fátyol.

Nos, vicces, megható képet - ez nyugvó falánál bolt szürke macska a karok egy plüss baba.

A kirándulás a Nagy Ustyug

És milyen édes ásított, felébredt a kattintás egy kamera exponáló!

De nem volt ideje befejezni a séta - másnap vártunk a visszatérő hajtás Kosztromához, az út, tele van meglepetésekkel. Mégis! Előretekintve mondani - kap egy finom meghaladó ezer rubel, az úton, ahol az átlagos sebesség csak 60 km / h, és egyes területeken mozogni nem lehetne több, mint 40, és azután, ha az első nem húzta kocsi-dlinnomerov vagy lassan mászik , bejárta a boxba nizkosidyaschy nedoprivod. Kezdetben akartam ezt a napot, hogy a Ples és este, hogy járni ranneutrennemu város. De néztem az ára szállodák, ahol maradt a rendelkezésre álló - Ples változott a máglyán. Nos, nem milliomos, soha!

Nos, egyszer Ples nem megy - van egy extra óra. Így mentünk, hogy nézd meg a tartózkodási Mikulás. Azt találta, hogy nagyon egyszerűen - mint kiderült vizsgálatok által tapasztalt vezetők, sem a két vezető utak. De mások nincsenek ott. Amikor elérte a kaput a tartózkodási mi prikidochno értékelik a méret a látható részét, majd nézte a diagram a kapunál, és úgy döntött, hogy nem fog bemenni.

A kirándulás a Nagy Ustyug

Bár messze már nem gyerek, hanem futni galopp Európában fogni egy óra, akkor nem kell. Tényleg nem látni, és nem emlékszik. És visszafordult - Kosztromához. A visszaút emlékeztek gyakori megállások - ez túl sok volt az út mentén érdekes és hangzatos, és

és néha csak furcsa nevek a folyók és városok. Néhány ezek közül a színfalak mögött - nem ok arra, hogy lovagolni ismét ezen az úton irányban. És mi jött Kosztromához több mint tíz órán keresztül, a gróf, hogy elkezdte a híd Sukhona a Ustyug.

Kostroma ebben az időben csak a tranzit pont - jött az éjszaka és reggel ismét úton. A Ples. És Ples volt az utolsó előtti napon a „Mirror” fesztivál. Ezért hagyja a gépet csak egy pass, esztergálás egyszerű sharomyzhnikov egy hatalmas ingyenes parkoló a küszöbön a város. Ingyenes, bár egy plakát a bejáratnál olvasható :. „10 rubel / óra 120 rubel / nap tettük az autót a szabad hely, és már kezd hővel vándorolt ​​a városba.

A kirándulás a Nagy Ustyug

Hagyományosan először mentünk a parkban a Cathedral Hill - kilátás nyílik a buja növényzet, a város és a fenséges Volga.

Aztán egy keskeny macskaköves utcán földszinti, ahol egy kicsit rövid a terület

Láttunk egy kis kiállítás a festmények, mint először gondolták. Ez volt az úgynevezett, úgy tűnik, "The Mists of Ples". Vagy valami hasonló - nem emlékszem. És valóban - minden tájképfotózás (melyek csak nagy fotó) már testet öltött, különös tekintettel a város a ködben. A művész felesége azt mondta, hogy ezeket a fényképeket készítettünk egy nap. De más kép - fekete-fehér portrékat eltávolították során követett semmilyen „hivatal” retro fotózásra. Ezeket a fotókat készített az emberek a végén XIX jelmezek.

Ezután a terület fordultak a partra, és magabiztosan a jobb - az irányt Levitán és művészeti múzeum. Az utóbbi még javítás alatt. Nos, a vízparton bélelt standokon különböző füstölt hal, természetesen a híres plosskim füstölt dévérkeszeg. „Beszéltem” egy kicsit egy bronz Nyári Resident. Hosszú ideig nem lehetett kommunikálni - az emberek akarnak csinálni ugyanezt nem szárad ki.

A kirándulás a Nagy Ustyug

És mentek vissza, megjegyezve, az utat, amely végigfut a város nyitott utánfutó, nagyon népszerű a vendégek. Fut a parkoló. És leültünk ebédelni a kávézó nyílik a kikötőre, amelyre csak megközelítette a hajó, és a lebegő platform a fesztivál, amely azonban nem lát életet. Ebéd nem volt túl gyors, de nagyon finom.

És, sajnos, itt az ideje, hogy menjen haza. Bár úgy tűnt, hogy a korai távozása, de a forgalmi dugók a Gorkij autópálya közelében Kuznyecov Bunkovo ​​majd Balasiha, eltérően ítélik meg - hazaértem a késedelem a becsült ideje egy óra reklámok, három. És ami érdekes - nyilvánvaló oka a kialakulásának a forgalmi dugók nem voltak - ők sokkal előbb kezdődik a közlekedési lámpák, közlekedési lámpák, folyamatos és véget hirtelen egy sima, tiszta, nyoma sincs a közúti javítás vagy baleset.

És biztos vagyok benne, akkor bemegy dobozokat!