Esküvői Dina és Gayaz férfi tekintet nyaralás, hozzám, Rustem!

A MarryMe, Rustem! Ma egy nagyon különleges jelentést az esküvő. Sőt, ez egy szép és átgondolt ünnep, mert neki, mi is azt mondta ... a vőlegény. Igen, az első alkalommal fogunk tanulni minden árnyalatok előállításához erős felében párok! Gayaz kipróbált és azt mondta nekünk az esküvő részleteit, izgalmas és érzelmileg.

„Miután az esküvői designer Olesya Hromyleva (cég” FotoDEKOR „) írta a” Vkontakte „oldal:” Ők felvette a legjobb. A tervezés, a szervezet az édes asztal, a szórakozás és a helyszín. A szerencsések a saját. "

Azt hiszem, szerencsénk volt, az összes és minden! Szerencsénk volt egymással, és szerencsénk volt, az emberek, akik valamilyen módon részt a szervezetére és működésére, az esküvőnk. Ahhoz, hogy mindegyikük vagyunk hihetetlenül hálás!

Hogy a szív maximalisták, megpróbáltuk présel ki mindent, mi volt elérhető számunkra. Továbbá, mi nem mondjuk, „nem” a mi csapatunk a szakemberek által támogatott minden a gondolatok és ötletek (kivéve a nagyon kis kivétellel).

A legnagyobb kihívást a meghívást számunkra. Keresse bizonyult rendkívül nehéz Ufa jó tervező és a jó tipográfia. Mi szerettük más városokban, hogy drága volt, és ijesztő volt, hogy nem a rend, nem látta a modell él. De az eredmény nem okozott csalódást nekünk. Kiadások sok időt és az idegeket, azt találtuk, hogy mit keres.

Az anyakönyvvezető a szovjet kerület Ufa

Esküvői séta és fotózást

Fotózásra került sor a Park Erdészek Baskíria. tető ENEA. az étteremben „Új Lido”, és a komplex „Lel”. Az útvonal volt a fotós - úgy döntöttünk, hogy megbízik a szakemberek!

Esküvői Dina és Gayaz férfi tekintet nyaralás, hozzám, Rustem!

Házasság regisztrációs került sor egy étteremben NaturaProject öko-komplex „Lel”. Eredetileg tervezett az utcán, de az időjárás úgy döntött, hogy rámutasson a gazdagság jövőnk család (az eső), és úgy döntöttek, hogy tartsa meg a bankett terem.

Én még soha nem és soha nem álom, mi a házasság regisztrációs tele van olyan sok finom árnyalatokat. Nem figyel rájuk, könnyen lehet, hogy ez nem így van, a tervek szerint! De, ismétlem, szerencsések vagyunk! Volt Mária, aki a felkészülés adott egy csomó gyakorlati tanácsot, és örömmel tárgyalt és begyakorolt ​​velünk ebben a döntő pillanatban rendezvényünk.

Férfi vagyok a természet nem szentimentális, de a szertartás átkerült a mélybe.

Esküvői Dina és Gayaz férfi tekintet nyaralás, hozzám, Rustem!

Complex "Lel". A helyszín a lakoma, úgy döntöttünk, jóval azelőtt, elhatároztuk, hogy összeházasodunk. Az első látogatás a mesés helyen már mind járt a gondolat, hogy itt és pártunk kerül sor.

Az egyetlen dolog, aggódtunk - az, hogy a becslések szerint a látogatók száma sokkal nagyobb volt, mint a maximálisan lehetséges itt. De mi volt a kockázat (ha szeretném, ha tudna helyet vendég szigorúbban).

Jelentős mértékben dönt a helyszín a lakoma segítséget éttermi személyzet hozzáállása. Leggyakrabban azt közölte a menedzsment Tatiana Anatolievna. Megkerülte a találkozó, segített megoldani a problémákat, hogy részvétele szükséges irányítási, végrehajtásában támogatott valamennyi serpenyők a tervezők, és ami a legfontosabb, irányítása alatt a lakoma került sor. Voltunk elégedve mindennel: minőségi élelmiszer, takarmány, hozzáállása a személyzet. Az étterem valóban 5 az 5! Mi biztosan jön vissza hozzád!

A szerepe szervezők barátunk, a legjobb és legfigyelmesebb Lily Hanmurzina. Úgy kezdődött neki képzés, ő kezdte a lazításra a kusza rendezvény, ő segített megszervezni az első ülések szakemberek.

Mert mindent, ami történt, mielőtt a lakoma és a lakoma (legfeljebb a készítmény a menü), mondta. És Lily ment önként, mint felemelt egy hatalmas halom problémát vállunkról ezen a fontos nap a számunkra.

Lily, tudom, hogy ezt olvasod. Teljes szívemből és mélyen meghajolva, köszönöm a nagy segítség megszervezése és lebonyolítása tevékenységünket! Remélhetőleg soha visszafizetni a természetbeni :)

Alex Matrenin. Találkoztam vele egy a sok esküvői mutatja. Láttuk őt fotobudku PicsBox. Azért jöttünk, hogy ismerem a részleteket, és azonnal úgy döntött, hogy ő is valami biztosan a mi esemény. Az ötlet úgy tűnt, hogy nekünk nagyon érdekes, szórakoztató és nem elcsépelt.

Esküvői Dina és Gayaz férfi tekintet nyaralás, hozzám, Rustem!

Később, nézte a munkáját Alexei, meghívta őt a fotós. És, ahogy akkor valószínűleg már rájött, szerencsések vagyunk elég! Alex megakrut. Kapunk fényképeit barátaival, barátnők (ahelyett, hogy szerelmi történet csináltunk egy lövés barátok előtt tyúk és legénybúcsúk), és abban a pillanatban rájött, hogy minden munkája a legmagasabb szinten. Azt hiszem használni! Alex - egy ember, aki szereti a munkáját, aki keresi a ihletet a részleteket, amelyek célja annak biztosítása, hogy minden tökéletes volt.

Fényképek kész volt egy hónap, és az eljárás ezek előállítására kellemes meglepetés volt számunkra! Azt nem mutatják meg a részleteket, de az érzések hasonló volt a nyitás a doboz az új eszközök jól ismert almás márka. Minden szép, gondosan, egyfajta stílus, a vágy, hogy ebben a pillanatban különleges ... Sok-sok váratlan kényelem!

Nonpareil Peter Spitcin (WedDayPro stúdió).

Mi eredetileg nem szeretné befejezni a filmet, ezért úgy döntöttünk, hogy korlátozzuk a film akár 20 percig és egy klip (squeeze a film egy kis különbség). A film volt a legérdekesebb pillanatait ünneplés, gratulálok a szüleitől, és elvileg ez tükrözi a hangulatot a nap, és lehetővé teszi a tapasztalatok mind az érzelmek újra.

„Nem esznek húst - teszik a húst.” Energikus, pozitív, fiatal és sikeres bemutató csoport „Megadens” belül Szaniszló Kalimullina. Alexander Ilikbaeva. Vagiz Miniahmetova. Dicsérik őket, akkor végtelenül beszélni róluk nem hagyja abba!

Amit nem lenyűgözni minden vendégünk számára - a gyerekek a nagyszülők. A fiúk fel szívüket, teljes egészében szerepelnek, a banketten uralkodik kifejezhetetlen hangulat és úgy érezte, a hatalom őrült!

A vendégek is egy kérdés: „Hogyan van rájuk kiásták? Ez egy csoda! „És szolidárisak vagyunk velük. "Megadens" - a csodák csodája! A fiúk maguk énekelni, táncolni, meg különböző elemeit, a show, ragyogóan (és ami a legfontosabb, teljesen neposhlye) vicc. Sok a vicceket és viccek ment a cég barátunk, és a mai napig lehet hallani, emlékezni és nevetni! Mi még kész a saját események a díjat, csak hogy újra tapasztalja meg!

Stas szakaszában, amely egy csomó gyakorlati tanácsot. A lényeg az volt, hogy megértettük, hogy hívja mutat-sáv és ugyanakkor hallgatni gratulálok polvechera vendégeket, mi nem akarjuk. Ezután Stas és felajánlotta gratulálok, hogy nem az „európai formátum”, és támogattuk az ötletet. Csak ment, hogy gratuláljak a szülők és a család testvér, a többiek köszöntötte azonnal nyilvántartásba vétel vagy a szünetekben. Amikor a vendégek megtudta, hogy nem lenne „toast”, a reakció nagyrészt pozitív volt.

Esküvői Dina és Gayaz férfi tekintet nyaralás, hozzám, Rustem!

A nagyterem - "Holiday Market" (Louise Kolesnikov).

Látva minket először, Louise bevezette és színösszeállítás az esküvő, melyen a „Látom az esküvő így!”. Ezen a ponton, az volt az érzésem, hogy szeretnénk ugyanaz, és csak arra vár, egy szakértői vélemény! Azonnal nyilvánvaló az ötlet, és teljes mértékben hatja át azt. Igyekszünk ragaszkodni a teljes tervezési koncepció minden részletében. Aztán ott voltak a végtelen találkozók és levelezés Louise de mindez könnyű és szórakoztató, mindig szívesen kommunikál vele, és hallgatta a tanácsát.

Édes szoba - "FotoDEKOR" (Olesya Hromyleva).

By Olesya által megcélzott Louise ajánlásokat. Az első találkozón. Scrooge Bar. Finom gyümölcsös tea. 10 perc beszélgetés ... Olesya fél órán belül mondták a fő gondolatok a mi ünnep, firkált vázlatok, adott tippeket regisztrációs milliárd másik milliárd választék édes terület ... Röviden, egy személy, egy ötlet! Csak nem volt ideje, hogy írjon, a fej nem kerül az egész kút ötletek! Nagyon meredek szakember a saját területén!

Esküvői Dina és Gayaz férfi tekintet nyaralás, hozzám, Rustem!

Olesya is javasolta, hogy a párnák esküvői logó, ami a vendégek fényképezett.

Menyasszonyi csokor és boutonniere készült Svetlana Gumerova (FlorettaDesign).

Láttuk munkáját a Wedding Weekend 2 nap, hogy kitaláljam, akinek a csokrot. Szervezők voltak könyörtelen és figyeljük meg a feltétele az anonimitás. Sok köszönet Maria Kulagina, amit ő nevezett a verseny után, és megosztott velünk Svetlana kapcsolatokat.

Esküvői Dina és Gayaz férfi tekintet nyaralás, hozzám, Rustem!

Csokor és boutonniere, és kap egy nagy öröm számunkra sokáig. Mint egy ajándék Svetlana boutonniere készült biztonsági mentést, de nem is jöhet, jól tart, és az alap.

Smink vőlegény: Serdar Kambarov

Kiderült, úgy vélem, jól, és nem kap. Serdar elrejti a hibákat a bőröm, hogy még én nagyon szokatlan volt látni magát, hogy így.

Smink menyasszony: Venus Bulatov

Bride Frizura: Elena Khairullina

Frizura vőlegény Ruslan Tarasevich

Esküvői Dina és Gayaz férfi tekintet nyaralás, hozzám, Rustem!

Az emberek, mint Sofia, találkozik egy nagy siker! A felelős személy munkáját, és kínáljon minden műveik, és mégis ő nagyon kedves és figyelmes :)

Remélhetőleg, akkor mozog a kategóriába a családi cukrászdát.

A ruha az esküvői szalon „Ellie”. Cipő - cipőbolt Mascotte.

Esküvői Dina és Gayaz férfi tekintet nyaralás, hozzám, Rustem!

Öltöny, ing, nyakkendő varrták rendelni. Cipő Mascotte. Butterfly WorldWood.

A menyasszony esküvői gyűrűt „Yuvelirtsentr”

Az esküvő Style

Esküvői Dina és Gayaz férfi tekintet nyaralás, hozzám, Rustem!

Ebből pedig taszítja. Gránátalma - jelképe a család, és jelen volt mindenütt: a meghívók, pihenő a terv és a csíkokat fotobudki a vendég asztalok, a díszítés az édesipari termékek. Ennek megfelelően, a szín egy érett gránátalma választották az esküvő színösszeállítás

A fejlesztés az esküvő logó, ülésrend, a nyomtatási párnák gyorsan, hatékonyan és időben megbirkózott nagyon tehetséges művész Lily Mustafina. Az egyetlen dolog, amit megbántam - ez az, amit nem találtam meg hamarabb. Ez lenne rajtunk rengeteg időt és az idegeket, de talán nem minden tökéletes.

Book of Wishes: A papír sík

Feliratok Photo: Ohmythings.ru

meghívás tervezés össze az interneten, és hirtelen csak nem találtak semmit. Sajnos, nem tudtunk kapcsolatot egy szervizzel Moszkvában, ahol készültek, ezért úgy döntöttek, hogy keressen az Ufa, aki megtestesíti a képet az élet. Olesia segített Androshchuk a Pion design stúdió.

4. tipp azoknak, akiknek esküvő még hátravan

1. Terv. Persze, ezzel esküvők egy hónap, és egy hétig, de azt hiszem, a minőség az esemény időpontjától függ költött a szervezet. Lehet bízni a szakemberek, és persze, hogy mindent meg fog tenni, és tökéletesen időben, de ha mersz, hogy a dolgokat a saját - csináld előre.

2. Részt. Mivel a határozatot, hogy egy esküvői részt venni a tevékenységet a téma. Szerencsére, most már végre a sok! Ez takarít meg sok időt, és lehetővé teszi, hogy kommunikálni minden szakértő személyesen látni és értékelni a munkájukat. És ami a legfontosabb, nem kell senkinek, hogy vizsgálja meg „az interneten”, ők mind összegyűltek egy helyen - ez nagyon kényelmes.

3. Itt és most. Oldja meg a kérdést egyszerre, és ne késlekedj. Így elkerülhető az a probléma előtt az esküvő napján. Ezt a tanácsot kaptam, és azt hiszem, meg kell osztanom veletek.

5. Friends. Közel kell felelős elvtársak, akik képesek segíteni a problémák különböző kérdések merülnek fel a nap. "