A kirándulás Anapa (Dzhemete) 2018

Azt akartam, hogy megosszák a benyomásokat az utazás és nyaralás Dzhemete. Pihentünk ott másodszor, mert az első volt kellemes.

A kirándulás Anapa (Dzhemete) 2016

Érkezéskor, én természetesen úgy döntött, hogy pihenjen egy sör és vodka reggel felhős volt ((

Aztán lett több móka

Aztán lett több móka))

Nos, elég szórakoztató

És akkor nagyon szórakoztató

Ő építette a várat. Nos, hol nélküle)))

Még tudták építeni a vár

Anapskoe tenger, mint mindig mi találkoztak virágzás. Minden zöld és csúnya. Aztán egy pár nap, és a csapadékvíz tiszta volt. Ez egy öröm, hogy úszni.

Élményfürdő „Golden Bay” Gelendzhik és a felvonó „Olympus”

Golden Bay Élményfürdő

Miután a víz park ment a sikló „Olympus”. Ott fagyott még, bár, és magukkal vitték a meleg kabát. De még mindig naplemente fényképezett óriáskerék tetején))) Mellesleg négy évvel ezelőtt, nem kaptak szabad dob, ha hideg. Most eladják 300 rubelt. Dolgozók azt mondják, hogy ők mindig értékesítik, de nekem úgy tűnik, hogy minden szabad volt, visszatértek az alján a személyzet. Tud valaki emlékszik? Fizettek, vagy szabadok?

Naplemente Gelendzhik

Másnap elment a iszapvulkán a falu A Hazáért. Ott voltam az első alkalommal. Dirt tetszett, de a szervezet ez a vonzás nem. Igen, vannak raktárak, de nem hagyja el a fényképezőgép és a kamera ott, illetve húzással mindent magával, és hagyja a felső felügyelet nélkül. Úgy döntöttünk, hogy mászni a földbe egy időben, hogy ne szennyezze a technikát. Elértem az első felesége vette a képeket. Aztán volt, hogy menjen vissza az emeletre, mossa meg a kezét, és ereszkednek újra. És annak ellenére, hogy nagyon csúszós, állandóan megragadta a korlátok, amelyek természetesen mind a terápiás sárban. Röviden, míg ő jött vissza, hogy a felesége, a keze piszkos újra, illetve és a kamera le volt minden piszkos.

A kirándulás Anapa (Dzhemete) 2016

Aztán elment fürödni a Azovi-tenger. A szél ismét holodnyuchy, törölköző önmagában nem nakinesh mert koszos, és vánszorgott le a tenger 300 méter vacogva. A tenger nem rossz vihar, és bár a víz meleg, de a hideg szél hajtott minden semmivé. Röviden gyors lezuhanyozott, felöltözött és elment, hogy mi mást is van arra, razvlekalovok. Feleség akarta húzza a bor és persze a 500 rubelt, de sajnáltam, hogy az elveszett 180 gramm bor, amit meg kell kóstolja ülve egy hordó bort, én vezetek. Röviden benyomások semleges.

Víz alatti éjszakai vadászat

A tulajdonos a privát vendégházban amelyhez bérelt szobát, felajánlotta, hogy menjen egy éjszakai víz alatti vadászatra 18 km-re Anapa. Örömmel elfogadtam, mert soha nem csinálta. Ő nadybal rám a garázsban egy sor két különböző ig, maszk, légzőcső, lándzsa, és ki is ment. Őszintén szólva, bár én nem értettem semmit, de azt a benyomást borul. Az első alkalommal bejártam a maszk egy cső, így még egy zseblámpa éjjel. Most beteg ebben a témában. 4. A tulajdonos rákásztak és egy pár közepes méretű álsügér. Otthon minden a levest, és az első alkalommal próbáltam a rák. De itt van a hús volt, hogy vegye ki nagy nehezen, nem tudtam, hogy a rák kellett vágja dió))) És igen, én csodálom a víz alatti világ az éjszaka, beverte a fejét a dokkoló műanyag pontonok.

Vityazevo. vad strandon

Nos, egy nap úgy döntöttek, hogy a vad strandok Vityazevo. Kompashki összegyűjtött és elhajtott. Az első akadály volt akadálya, hogy bizonyos személy, aki feltette a 200 rubelt viteldíjat. Így a kezében tartott egy darab papírra, hogy valószínűleg programm egy leírást minden zsemle, amit kap pénzt az utazáshoz. Hát ott felhajtani, a tenger úszni van ugyanaz. Elmondtuk neki sürgősen, azt akarjuk, hogy minden szabad, és a gát előttünk felállt. Aztán mentünk már a homokos úton a dűnék között. A legközelebbi strand döntött, hogy nem hívja, azt mondják, van egy csomó ember, és ment tovább. Egy idő után, már futott egy ellenőrzőpont. Ezek azok az idők. Megfordult, és úgy döntött, hogy megy körbe a másik út, csak a jobb oldalon az ellenőrzőpont. Ott látta kerítés háló, és ott, ahol a kerítés végekkel ásott árok. Mozgás irreális, a kerekek csak lógnak a levegőben. Aztán láttunk egy kicsit balra a kerítés töltésen látszólag jó emberek. Mi ebben a halom átugrott az árkon, és hajtott tovább. Úgy jött ki, hogy a tengerbe, és nem egy, hanem velünk. Balról 500 méterre van egy csomó autó, ejtőernyő indít rövidebb civilizáció. 800 méterre a jobb oldalon ugyanazt az autót költség. Mint kiderült, megálltunk egy katonai képzési földre. Azt mondják a többi civilizáció, amikor a lányok mentek egy sörre. Tehát megállt és megállt. Mellesleg már az idő voltunk három katona, de nincs egyetlen szó, amit mondott.