Maral on ordít - túlélés a vad és extrém helyzetekben

Ez a történet két évvel ezelőtt megkezdődött, vadászat közben szarvas egy héten, azt nem sikerült soha nem látni egy tisztességes trófeát férfi a parttól egy magabiztos lövés, és a trófea nem bányásznak, de a vadászat teljes birtokában - szarvas üvöltő, láttam őket, hallottam, de az esélyt, hogy készítsen, és nem képzelte.

Akkor megállapodtunk a szervezők, hogy én is kap egy esélyt, hogy újra vadászni ebben a szezonban, illetve más alkalmas számomra.

A terv már az, hogy egy olyan helyre, ahol nem lesz a tábor, akkor megközelíthető autóval, azon a helyen, a vadászat, a lejtőkön navigálni, és vadászni gyalog és lóháton. Néhány óra elteltével „rezgő szállítószalag”, a gép megy keresztül az ágyon egy kis hegyi patak, megálltunk, hogy elkapjon egy vacsora friss hal. Tudja, hogy mi a legnehezebb halászati ​​hegyi pisztráng? - Catch egy szöcske.

Maral on ordít - túlélés a vad és extrém helyzetekben

Miután a leválasztás Továbbá, nincs szükség különleges szaktudásra, vizuálisan meghatározott lyuk-vymoenu, tipikusan az alábbiakban egy kis vízesés bombázott kissé meghaladja pryav patak és 2-3 másodpercig vyvazhivaesh, megfogó csali pisztráng.

Trout fogott nem egy nagy „szem” körülbelül 300g, de a hal nagyon erős, és bontsa ki a víz nem olyan könnyű, de ez egy nagy öröm a folyamatot.
20-30 percig, a oroszlánrészét idő, amely ment fogni szöcskék, elkaptam 11 halak.

Maral on ordít - túlélés a vad és extrém helyzetekben

Ebédre mi volt a hal menü:
sült pisztráng

pisztráng és a friss és sózott (pyatnadtsatiminutka)

Maral on ordít - túlélés a vad és extrém helyzetekben

Kiadós és ízletes vacsora, felmentünk a szorosban, ahol már várt szarvas.

Aznap éjjel, az első nap volt az első, ki a vadászat.
Mi egy útmutatót gyalog, nem messze a tábortól fel a hegyre egy kicsit, és figyeli távcsővel egyedülállók és párok kitalálni nőstények és ivadékok a szemközti lejtőn, ott maradt estig.
Azt időközönként Dudel egy csali, de a hegyekben csönd volt, csak egyszer hallottuk a zúgó szarvas, de ez nagyon messze van, és ordít volt elég meggyőző.

Maral on ordít - túlélés a vad és extrém helyzetekben

Másnap reggel úgy döntött, hogy vadászni újra, nem messze a tábor, mint az üvöltés nem volt intenzív, és a reggeli vadászat, általában meglehetősen rövid ideig tart, és csak addig tart, a reggeli félhomályban napkelte előtt.
Fontossága reggel kimenetek nagyon magas. Reggel állat meglehetősen aktív, és ez lehet egy jó nézőpont nézni mozdulatait, akik és hol, és milyen területeken lucfenyves, megy a nap. Megtalálása, ahol dnyuet, ígéretes vadászni egyén esti tevékenységek, stratégiailag elhelyezett, mint a nap a szarvas ritkán mozog.
Reggel. a sötétben, az emelkedés kapott elég nehéz, a test még nem teljesen beszívódik a megemelt testmozgás rezsimek és a magasság, bár még mindig nem magas hegyek, de még mindig hatással van.
Felkapaszkodott a padlón a lejtőn, amely található egy kis területen. Többször „énekelte” PO- Maral várta hajnalban. Mountain néma.

Maral on ordít - túlélés a vad és extrém helyzetekben

Ha fényes nappal, messze az azonos lejtőn, amelyen mi voltunk, látta, hogy egy hatalmas bika, aki lassan felmászott a gerincre.
Ezt elég Bug megerősítést nyert, nemcsak a hatalmas méretű, de nagyon világos színe a bőr és szarv, ami vitte a fején, igen magas volt, és elágazó.
Járása volt méltóságteljes és büszke, s lassan megrázta a csodálatos koronát. Ez egy figyelemre méltó látvány, de a távolság mintegy két kilométerre, és nyilvánvaló volt, hogy nem értettem őt.
Bug eltűnt a gerinc, és a kalauz azt javasolta, hová ment, és ahol feküdni pihenni.
Egy kicsit több leült a Mount, Oraltay (a neve a kiadvány) azt mondta, hogy mi megy arra a helyre, ahol állítólag ment Bug, hogy ő ismeri a helyet, és tudja, hogyan kell odamenni, hogy egy másik helyre az esti vadászat.
Ezzel, és lement a táborban, a napsugarak nem melegedett.

Maral on ordít - túlélés a vad és extrém helyzetekben

Miután kivette a pihenés és vacsorázni, majd egy esti vadászat.
Hagyjuk már, mert meg kell mászni a gerincén a lejtő, a tervezett helyre. Ehhez néhány kilométerre fel a kanyon, majd mászni az egyik Glens, és azért jöttek, hogy a megfelelő helyre, feltételezve Oraltaya tetején a fennsík, ponadoditsya 3-3,5 óra, de jobb, ha időnk, akkor jobb várni tetején. Haladunk lóháton.
Miután emelkedő tetejére, megyünk egy fennsíkon, mindenhol vannak jelei az elején aktív szakaszának üzekedés bikák in - iszappakolás, rosszul szagú vizelet szarvas, letört ágak bokrok és fák, amelyek látszólag tompán szarvas.

Mi már majdnem jött a hely, ahol a feltételezés Oraltaya tudta megállítani a nap, láttam reggel Bug, csak egy kis emelkedés a gerinc, ahol meg kell verni béklyó, és hagyja a lovakat, és le magukat egy kis dombon, és hogy egy városnéző helyzetben kényelmes szikla .
Explorer lovagolt ló előtt, én egy kicsit hátra, aztán hirtelen leugrott a nyeregből, és gyorsan visszatér a néhány tíz méter vissza.
Azt leszállt, futott Oraltay suttogva kiabál:
- Gyerünk, Bug ott, az üreges, legeltetés, ez az!
Úgy érzem, meg kell élesen megemelheti a vérnyomást, és játszott az adrenalin.
- Messze? - kérdezem.
- Nem igazán, de van, hogy legyen nyugodt!
Ellenőrizze puska kétlábú állvány lefektetett maximális hossza, megértem, hogy kell lőni felülről - lefelé, és valószínűleg ül, mert a fű a lejtőn nagyon magas, abban a helyzetben fekvő, nem látok semmit.
Kúszik fel, nézd meg, látok egy izmos szarvas agancs nem lát, azt súrolja a fejét, az első a rózsabokrok.
Csendesen, amennyire csak lehetséges, hogy egy ülő helyzetben, húzza osztott távolságmérő, mérem - 325m. szög 32gr.
Megfeszíti puska tselyus, de elfojtani a kétség, nem látom a szarvak előre.
Egy ponton gímszarvas felemeli a fejét, amely bemutatja a szarvak, és egy másodperccel később le újra.
- Ez nem ő. Nem vagyunk nagy szarvak - mondja a karmester.
- Mit értesz. Ő, nézd, milyen nagy bychara, gyerünk, hajtás megy! - kitartóan suttogó Oraltay.
Azt tartja a bika elől, és várt.
Néhány másodperc múlva a kis fát ki két női szarvas finomított
és úgy néz ki a „barátai”, azt láthatjuk, hogy egyértelműen a 16-szeres optikai, egy jó bika, de nem ez a hiba, ez nem az, amit szükség.
Explorer néz távcsővel és egyetért velem, de ragaszkodik ahhoz, hogy a trófea nem rossz, de úgy gondolom, hogy ez elég nagy, van egy hiba, és több - kerül keresnek többet.
Hagyja a puskát néhány perc Nézze meg ezt a kecses cég.
Csendben kimászni szem elől a vadak, én sietek a kamera, ami maradt a hátizsákjában, közel a ló, mikor megy vissza önként csinálni fotovystrel, szarvas a helyen eltűnt, ők elmentek, és szeretnék jó felvételeket lehetett.
Este láttuk több csoport maraluh és kis bikák, ami még volt esélye, hogy menjen a távolság benne lövés, de a nagy hiba nem tűnik számunkra, hogy a szemét.

Maral on ordít - túlélés a vad és extrém helyzetekben

A reggel a vadászat nem megy, úgy döntöttünk, hogy sokáig aludni, és vissza egy kicsit.
Oraltay reggeli elmondta, hogy ismeri egy jó hely évről évre, találkozott egy nagy bika, és felajánlotta, hogy megy az esti vadászni.
Nagyon szeretnek mozogni vadászat közben a ló, különösen, ha ez folytatódik kényelmes átlépésére van ideje elgondolkodni körül van a hegyek szépsége egyesül a természettel egy darabban, ez valóban egy izgalom.
A másik dolog az, hogy közben a hullámvölgyön annál, nincs helye kayfuesh, nagyon szélsőséges, sőt néha ijesztő, és itt meg kell dolgozni minden izomcsoport, hogy marad a lovon.
Nélkülük (ló), a vadászat, a hegyek, nekem személy szerint, nem lenne ilyen szép, jól voskolko szor nehezebb, akkor nehéz elképzelni.

Maral on ordít - túlélés a vad és extrém helyzetekben

Mi fel az alján a szurdok mintegy 4 kilométerre. (Minden adat, amely a GPS-vevő), akkor egy kicsit több telt be raspadku és megállt. Ekkor a ló nem fog menni, de nem kell.
Séta pályák MARAL mászni erdőben, majd végig a benőtt tövisek lejtőn kicsit több, és menjen egy „Grivko” az erdő, gyönyörű kilátással.

Áttekintés szép, látott ígéretes „csésze” két csík között lucfenyves is jól látható minden ráncait terep alattunk a lejtőn, egy szó hűvös helyzetbe.
Megérkeztünk elején, a nap verte le elég sok, és mi kerestek menedéket a fák árnyékában, bemegy az erdőbe, ahol volt, nedves és hűvös.
Amikor a nap lenyugodott, és a nyugati lejtőn kezdte meg az árnyék, ez az árnyék kezdtek megjelenni szarvas, és egy kicsit később hallottam az első harsogó hangot, hogy minden pillanatban Stavan mindent fokozódik.
Mi voltunk a keleti lejtőjén, amely minden természetes fényben fürdő, volt elég meleg, és a mi oldalunkon a lejtőn, nem történt semmi.
Én egy kicsit bosszús, és azt mondta, így Oraltayu, azt mondják, tudod, hogy az állat jön ki korábban árnyékos oldalán, de fogunk ülni, és „fürdik” a nap, majdnem sötétedésig.
A szemközti lejtőn kezdtek egy igazi látványosság, bikák átfedik egymást, még azt is látta, hogy az egyik férfi mellett, melyet legeltetés néhány nőstény hajtotta közeledett minden szarvas, ez az egész móka nézni.
Néha megpróbált párbeszédet folytatni marals által a szarvai, ezek válaszolni nekem, és ez így ment sokáig.
Amikor a nap megérintette a gerincen, és már a mi lejtőn aljáról a szurdok feltérképezett árnyék, miután az egyik „sípolás” alján, a következő, a völgyek és facsíkok mondta Mara.
Gyorsan megkerülte a tetején a fa, úgy, hogy volt egy ismertetőt otscholok, amely szomszédos erdőben, ahol feltételezhetően hallottunk ordít, és én produdel újra.
Néhány másodperc múlva az erdőben ismét azt mondta, a bika, ítélve az a hang, ahogy közeledett.
Ezután Oraltay uvil, mikor jött ki az erdőből.
- Ott van!
- Hol? Nagy? - kérdezem.
- Nos, ott - mutatja a kezét - a az erdő szélén áll, közel a száraz lucfenyő.
Abban a pillanatban, amikor megláttam, ő volt I. felriadt, és elindult felénk, ugyanakkor megy le raspadok, láttam csak a tetején az ő szarva.
- Nézd, nem olyan, mint egy trófeát, megy az utunkat, most, valahol jön ide.
Meg kell adni hitelt a karmester, a tapasztalat és tudás a terep.
Ő egyértelműen számítani a következő lépéseket a vadállat.
- Itt nem fog menni, elmegy az erdőbe, hogy alattunk, szükség van a másik oldalon az erdő, hogy menjen gyorsan, és onnan hívja - Oraltay suttogta.
Gyorsan obbegat korona, a Oraltay mezítláb eltávolítása után csizmát.
I am looking for a helyzetben, ami egy jó áttekintés, vettem egy divatos kis sodrófa, mászni rajta -, hogy kényelmesen, de lőni. Oraltay a közelben található.
Rangefinder kopog az összes pontot, melyek meghatározása a referencia pont. Minden dolgozó távolság 150 350m.
„Reba” a csőbe válaszként - csend, csak a szemközti lejtőn én válaszolt néhány bikák.
- Pályázati több! - mondja a karmester.
Hívom. Csend. Növekvő izgalom.
Bár minden csendes próbálja umostit puska. Kétlábú állvány megállapított teljes hosszában, az egyik ütközött egy követ, és a többi akasztás helyette az ő kinyújtott lába -, mint a normál, stabil.
-Call - suttogja Oraltay.
- Nem, én nem. Valószínűleg semmi mi volna a helyzetben szükség volt, hogy ott!
- Nevezzük itt az erdőben!
- Nem, ha ő is ott volt, hallotta a hamis, nem vagyok egy gímszarvas!
Megyünk, úgy tűnt nekem egy örökkévalóságnak ennek az elvárásnak.
Vegyünk egy csali, azt eljuttatja a másik oldalán a fa, és nem teszik hangok hangos.
Néhány másodperc múlva a „mi” erdő egy piercing üvöltés, hosszú, egy csipetnyi düh!
Válaszul megpróbáltam megismételni a hang hallatszik, és hozzáadjuk a hang az utolsó generáció kissé rekedten, és nekem úgy tűnt, hogy megtettem.
Azt menteni a csali, megnyomom a puskatussal a karján ::
- Mindent, mindent, mindent! Ki fog jönni! - sziszegte Oraltay.
Láttál egy szarvas emlékek?
... amint Oraltay mondta néhány másodperc után jött ki az erdőből, mert nagy lucfenyő állt egyedül, én felmentem a rock és elkezdett profil, mint egy emlékmű, fejét elfordítva a mi irányunkba.
Ez volt a „olajfestmény”, ettől a szépség lehetetlen volt levenni a szemét, milyen kár. Ez mellém volt egy operatőr, ezért lelövik!
Crosshair navozhu a „hónalj”, a másik a második csodálom ezeket a szépségeket. Shot!
Bug ugrás íves ívben, amely rámutatott arra, hogy a golyó repült ott - hol kellett repülni, és lerohant, növelve porfelhő!
-Bejön, hit! - átfogó és megveregette boldoggá Oraltaya.
- Igen, ott voltam, tudom, láttam!
- Amint elhagyta, elment. - Én továbbra is élvezhetik a karmester.
- Nagyon jó volt, mindegy én „vydudel”. - Örültem nem kevesebb!

- Ugyan már, ő fekve! - siet karmester.
- Várj, hadd észre, hogy milyen is volt - én lassan előhúzott egy cigarettát a zsebéből, és rágyújtott egy, ismét futott végig ez a „film” a fejemben.
Érzelmek túlcsordult, ez volt a nagy pillanat, vadászat, ez a vadászat ordít akartam.
Photo lövés egy összesen:
A jobb az erdő, balra magányos fenyő.
Bug elment az erdőbe, már az evés kezdte a szikla a bal oldalon.

Maral on ordít - túlélés a vad és extrém helyzetekben

Lement, akkor menjen olyan helyre, ahol ő „volt egy emlékmű”.
Mi megy arra a helyre, lenézett, már itt is van, mintegy ötven méter (Gaugeable aztán 63m).

Match.
Rázza a karmester keze, köszönöm neki a kiváló vadász, aki gratulált nekem, ölelés!
Ő biztosan nem a „szörnyeteg” Maral törzs, ő nem világbajnok - ez nyilvánvaló,
de - Bug, ő ragyogó, ő az enyém.