Hua Hin Koh Samui vonattal

Itt az ideje, hogy írjon arról, hogyan utazott a szigetre (Ko) Samui a dicsőséges város Hua Hin. És kiderült, írunk Samui és hogyan kerültünk ide nem írt, és miért nem magyarázható.

Egy külön téma Alex hozta meg a választ arra a kérdésre, hogyan lehet magad Hua Hin Koh Samui. mert van több lehetőség, és hasznos lesz azok számára is, akik utaznak Bangkoktól Phangan! Azt javasoljuk, hogy olvassa el.

Van utazott Hua Hin Koh Phangan a buszon, ezért úgy döntött -, hogy Hua Hin Koh Samui vonattal. És inkább vonattal Hua Hin Surat Thani (Surat Thani), megközelíthető a vonat / vasútállomás a város, miután a meghajtó Don Sak mólón, onnan komppal Koh Samui.

Ismét hagyjuk Hua Hin után születésnapja a király Thaiföld - Bhumibol Adunyadeta, minden ágy foglalt volt, még a légkondicionált autók balra nagyon kevés helyen. Vettünk szinte az utolsó helyen a felső polcon (volt alacsonyabb) az autó a ventilátorok (ventilátor).

Nem ajánlom, hogy menjen a légkondicionált vonat, mint nem menti még meleg ruhát, meg kell lélegezni a hideg poros levegő, mint soha senki nem tisztítja nem valami, hogy a szűrőket ventillyatsionnoy rendszer Thai vonatok, hanem a por ritkán mosni a falak a vonatot. Légy óvatos!

Az történt, hogy úgy döntöttünk, hogy menjen el a srácok, akik csatlakoztak hozzánk az én projekt «Jó utazás - Thaiföld egy hónapra.” de később úgy döntött, vagy inkább a távozás napján a vonat! Így mentek egy hely Sit and Go volt egész éjjel, így azt tanácsolom, hogy jegyet előre, gyorsan lebontották. Általában alvó vonat egy kicsit. Azért választottuk a vonat száma 169, ami eltér a Hua Hin at 20:10 és megérkezik Surat Thani at 03:45. A jegy ára 2. osztály - a felső térben egy ventilátor (fan) Hua Hin - Surat Thani 380 baht személyenként. Lenar és Kate, valamint két gyermekük leültek még olcsóbb.

Vonatjegyek Hua Hin - Surat Thani

Összegyűjtöttük, mint mindig siet, szükséges volt, hogy átadja mindig a kerékpár, de kiderült, hogy lehetséges, hogy az idő - a vonat (megy Bangkok) késett egy órát, és 10 perc alatt, és ez majdnem a norma, ahogy mondták a helyi. És így ismét volna szélsőséges, mert megérkeztünk az állomásra pontosan 2 percig, mielőtt a vonat indulás menetrend :).

Míg mi pihentek fáradt a nyüzsgés a díjak, egy óra, a gyerekek játszottak az állomáson.

Hua Hin Koh Samui vonattal

Hua Hin vasútállomás megérkezett nem régóta, és miközben kerestük az autót, és minden nagyon nehéz poggyász (srácok, ne vegyen be egy csomó dolgot, hisz nekünk), a vonat már elindult! Jó, hogy ebben az esetben a platform megy fickó egy walkie-talkie, ő fékezett számunkra, hogy a vonat, és mi gyorsan beugrott egy másik autót, majd továbblépett az összes autó a miénk. Mintegy Thai vonatok beszéltünk a poszt vízum sebek Thaiföld - Laosz (Hua Hin Vientiane). ezek különböznek a mi orosz.

Lenar a családjával és a gyerekek voltak az éjszaka egy részében a Thais a második ülés osztályban. Azt is egy csomó Thaisz, aki aludt a folyosón a második fokozat.

Az autónk közeledett őket, úgy tűnik, hogy az éjszaka senki sharilsya holminkat. Elgondolkodva.

Hua Hin Koh Samui vonattal

Mi letelepedtünk az éjszakát egy hálókocsi a második osztály, a ventillyatorami. Vasilisa játszott és Alex aludt kicsit, mivel Azt tapasztaltam, hogy mielőtt jön.

Mielőtt a lefoglalt érkezés vontatott csomagjainkat egy nagy előszoba. Voltak 2 nagy hátizsák, sisak, ami nagy kár, hogy elhagyja, Alex megvette kifejezetten a kényelem vezetés, mert bérbeadók borzalmas sisakok, három csomag ruházati és élelmiszer (végeztük a görögdinnye Lesha? amit nem eszik), egy laptop, egy fazék!

Így érkeztünk meg Surat Thani állomás, késik egy órát, azaz A 04:50, attól tartva, hogy a buszok még nem döntött, hogy megy, hogy megy songteo a buszmegálló, szükséges volt, hogy át 12 km, megállapodtunk 50 baht felnőtt.

Hua Hin Koh Samui vonattal

És itt vagyunk mi még sötét utcákon Surat Thani, és nem várnak a bajt, és a ravasz Thai hozza fel nekünk néhány irodai, azzal érvelve, hogy itt lesz biztonságosan eljutni Samui ...

Emberek songteo de még mindig van egy-két ember (európai), minden csak ült és várt, mert nem ez volt a buszpályaudvar.

Alex úgy döntött, hogy átvegye az irányítást a helyzetet, és elment, hogy kérdezni jegyet Samui. Kiderült, hogy mi őszintén arányban hígítjuk, mert a költségek az utat Samui (busz + komp) volt 600 baht per fő, ami kétszer drágább, mint amit olvasni.

Azt mondjuk - vigyen a megállapodás, itt nem megyünk ki, így az első kísérlet sikertelen válás. A második alkalommal ismét (néhány elhagyta, pomateritsya thai) felvette velünk nyilvánvalóan nem a buszmegálló, Alex jön vissza, látja a nagy buszok, de készpénzt és senki sem tudja, hogy mennyit megy, végül felmászik elviselni az európaiak.

Mi dőljön hátra, és követeljük, hogy a buszmegálló, és végül dovozyat a megfelelő helyre, és megpróbálta letépni a mólót több csomag (bár minden volt sok poggyász). Mi nem hajlandók fizetni, és a megállapodás szerint az elején.

Hua Hin Koh Samui vonattal

Ezen az állomáson, ami működik szinte éjjel-nappal, hogy a busz jegyek Don Saca + komptársasága Seatran Express 230 baht felnőtt, a gyerek 170 baht, a csecsemők ingyen. Vasilisa ment például szabadon. Szét a komp jegy ára 150 baht.

Menetrend és jegyek Seatran Ferry

Don Sak egy móló, ahonnan kompok Seatran Ferry Express 6 órától óránként egyszer Koh Samui, Phangan, Tao.

Mi érkezik a kikötő, szinte azonnal elindult 8 órakor helyi idő szerint. Félig üres komp a második fedélzeten, és eltömődött az első emeleten (a szállítási réteg).

Mi lassan megy, és nézte a gyönyörű hegyek Surat Thani és fél órán keresztül érkezünk meg a sziget Koh Samui, Nathon Beach.

Hua Hin Koh Samui vonattal

A sofőrünk nagyon lassan, de vezet egyenesen a szállodába, ahol végre pihenni, és eltölteni egy másik 2 éjszaka. Távolítsuk el a motor, Honda Scoopy-i, vizsgálja meg a közeli strandokat.

Miután talál magának egy csodálatos kis házat, amiről azt írta a poszt, „A ház kiadó a Koh Samui szigetén.”

A ház kiadó Koh Samui

A szálloda szobái mi nem tetszik, de ne feledje, bár ellentétes - Swing Söröző éjszakai tűz Show!

Tűz megjelenítése A Swing Bár, Koh Samui

Szeretne több, lásd az album «Tűz megjelenítése A Swing Bar»:

Próbáljon ki valami, mint az első osztályban, ez nem olyan drága. Conder szabályozott és minden nagyon tiszta. A rekesz mosogató is lehetett személyre.