A yubre a Kárpátok kész!

Blog is. chelovek-tur → On Yubre a Kárpátok? Kész!

Második nap.
Poszturális emelkedett 9 után. Elmentem 11. Arra a következtetésre jutott, hogy szükség van, hogy felébredjen a korai, mert a nap nem olyan gyenge volt meleg. Repülés alatt a Khmelnitsky és Ternopil régiókban. út minősége hagy sok kívánnivalót, de yubrovskim cruiser megy;) lépések nakrapat eső, a meleg és a régi vágású módszerek védelmének lábak - becsomagolt szemeteszsákok a lábukat. Egy idő után újra meleg volt, és megállt, hogy távolítsa el a kis holmiját magad. Ez volt az a pont, hogy a mennydörgés és villám csapott a közelünkben. A gyors ütemben ruha esőkabátok és menj tovább, mert állni az esőben a fák között nem nagyon akart. Kidolgozták a 100% -ot. Majdnem a Lvov, találtam egy nagyon szép helyen (mint gondoltuk), főtt vacsora, mi szolgált lánc és maradt éjszakára.

Harmadik nap.
Dawn, lift, reggeli és a jó hangulat, hogy kiköltözik a hegyek felé. Artem először utazik a Kárpátok, gyakran megállt, és lefényképeztem. Az első menetben és szerpentinek. A Volovets Pass Motoros találkozott turisták Szerbiából, mindezt egy merőleges kerékpár. Váltottunk pár szót, és ment tovább. Az első pont a Kárpátok Lake Synevir. Ezen a napon a tó maga úgy döntött, hogy nem emelkedik, vezettem pár kilométerre a folyó mentén, és megállt. Hogyan alakult ki, hogy a légköri! sátorban 5 méterre a folyó, és ennek a zaj nagyon kényelmes, hogy vacsorát, meg a sátor, hogy éjjel és csak chat a tábortűz körül. Úgy döntöttünk, hogy a vízkezelés, de nem fogunk piszkálni ujjait, aki felmászott a hideg vízbe, és akit melegedett egy kis vizet a tűzre;)

Voltak különböző területein nehézséget. Egyértelmű, hogy nem ez a legnehezebb, mert a komplex nem vette le, és tolta a kerékpárt össze.

A yubre a Kárpátok kész!

5. nap.
Reggel köd. Sűrű köd. Finom főtt gombaleves korábban konvergál a víz a patak. Jóllakott, kezek viszket még le magától gerincen. Laktunk száz méterre tőle, mert nem volt egy hihetetlen szél. Nos, a táska maradt sátrak, a tüdő hogy úgy mondjam, hogy úgy gondolja, hogy nem lesz sokkal könnyebb. Igen, a sátor, hogy megérintse 40 percig nagy lejtőn, nagyon nedves fű és a hiányzó tapadást Motyka készült érződnek. De megcsináltuk.

Mi volt az öröm, amikor megállt a legtetején!

A yubre a Kárpátok kész!

Voltunk egy eső felhő! Látótávolság nulla ... csak egy percre egyre nedves kabátok, kerékpár csúszás volt minden alkalommal, de mi volt ez az elem. Rengeteg kiabálni telt mellek, hengerelt a ködben kezdett aljára süllyednek. Ezen a ponton, megértjük, hogy ez nem olyan egyszerű, és végül, hogy értékelje a valós kockázatok, ha csinál valamit rosszul ... Elfogultság nézett 40 fok lement a sátrak akartunk mi kis városunkban, hogy húzza 50 méter mélyen, ott állt előtte túrázók és ez több volt kényelmes aludni a következő éjszaka. Ezt követően a köd föld csak átázott. Le a tompa motor első sebességfokozatban a fék befogott, de még mindig ez a gyors ütemben le emelkedőn. Itt van a obrik első alkalommal, és csökkent a teljes történetét annak létezését. Dougie dolgozott mind a 100, soha nem bántam, hogy vettem őket egy barátja abban az időben az utazás.

Igen, helyesen rámutatott, én az iskolai sport nadrág;) van a legkényelmesebb és könnyű nekik tudunk térdre.
Ül a tábortűz körül, főtt tej zabkása, szárított ruhák, égett cipők, a béke ... De egy bizonyos ponton, mi fogott magam gondoltam, hogy most az égen felhők nélkül, és nem hosszú gondolkodás, jobb a csésze tea a kezükben (mert csak főzött) merőlegesek a gerincre, mert lement a nap egy órája talán, de mint amíg legalább valami látható futtatni a csúcsra. Szív valószínűleg még mindig nem akkor, amikor nem üt, mint ez. Túl gyors ütemű volt, de úgy tűnt, hogy ha nem fut el az összes erőket, hogy nem volt ideje. Abban a nagy hajlik, hogy csökken, de egy csésze teát tartott, és nem bocsátott semmit) Amikor felmászott a csúcsra elvesztettük az ajándék a beszéd, hogy mennyi minden tűnt számunkra szép. Úgy döntöttek, hogy itt találkozik reggel hajnal.

A yubre a Kárpátok kész!

Ó, igen, ez az éjszaka, eszembe jutott, hogy elfelejtettem, hogy rögzítse a hátsó tengely, amikor elvesztette a csavar ...

6. nap.
Aludni pár órát, figyelembe véve a bankot, és a gáz primus, szex csomagokat keksz és tea, mentünk a sötétben a csúcsra, mint a trushnye túrázók;) lassan, egy hátizsák és egy mosollyal az arcán. Láttuk, hogy a két, földrajzilag közel falvak hajnal jön egy szünet két óra, mint a szél köd felülmúlja a gerinc és az megállt a falu fölé. Telt majdnem egy ló gerincén, elérte a Mount Negrovets. Nagyon szép. Amikor visszafordult a nap felkelt, és a kép a szeme előtt változik radikálisan.
Ez volt a vágy, hogy maradjon egy nap, de nem engedhetik meg maguknak, mert elfogyott az élelmiszer.

A yubre a Kárpátok kész!

Meg kellett lemenni sokkal könnyebb, mint a mászás, annak ellenére, hogy mindannyian azt mondta, hogy nehezebb lesz. Mivel Yubr puhább és kisebb, majd elővett egy párszor „hasa” kövenként, semmi kritikus.
Valamikor után a hatodik fokozat ment turisták a Kárpátokban a falu Osa. Emlékszem, ezt az utat minden reggel kocogás, evés a tálat, és kézzel készített fürdőben felmelegítjük lelkembe ebben az időben. Nos, menjünk. A minőség az út mondani azt hiszem, nem szükséges azokon a helyeken ... De volt egy pár érdekes kérdést. 1) Úgy döntöttünk, hogy az olajcserét, megállt egy töltőállomás és megvan a tulajdonosa ennek létrehozását, melynek két fia is motorosok és ő vezetett minket hozzájuk. A vezető Java, amelyben az első, és az összes többi az alsó, a legfiatalabb mini kerékpár KTM. Beszélgettem kívántak nekünk egy jó utat, és tovább ment. 2) Úgy kezdődött a falu, közel a bolt, az árnyékban nézet navigátor, egy nő jött ki, és azt tanácsolta, hogyan lehet jobb ezen a helyen. Aztán meghívott, hogy menjünk menni a boltba, én kezeltem egy kávét, és azt mondta, hogy kész is vagyunk! ;)
Megérkeztek a hellyel ... És én voltam csalódott. Ez még nem minden, mert még mindig sokakat szolgáltatások és volt egy csomó turista ... nem találom, hogy hol töltik az éjszakát, mert nem volt nagyon nedves. Visszamentünk, és elindult a falu a kertekben, akik összegyűjtött szénát, amikor úgy intéztük a sátor a saját helyén. Találtunk egy közös nyelv, és ők nem ellenzi az ilyen nem a meghívott vendégek.
7. nap
Mi korán felébredt, összepakolt és elment. Menjünk a falu Polyana, ittunk egy kis vizet gyógyító vásárolt Souvenir importált csokoládék és különféle vkusnyashek. Menekülés Truszkavec. A halad, hogy ismét elment rosszul, sőt több mint 70 diák néha nem kell oszlatni. De az a tény, hogy utaztunk az aszfalton mi sooo elégedett, mert ezek a „kosz” utakon kevés kimerült. Megálltunk az éjszakát a lakásban, boldogok voltunk civilizáció. Víz van - itt az ideje! Úgy folyik - kettő! És meglepő módon, ez meleg, és ez a három!), Séta a város körül, a lánc szolgált hosszú repülőút előtt otthon, elment aludni egy kényelmes ágyban.
8. nap Flight.
Mi felébredt 06:00. Rain. Át riasztás egy órát, felébredt, elkezdte összegyűjteni. Valahol a nyolc balra. Mondd valamit eposz a lépés a Kijev-Chop, és valószínűleg nem lehet, mert nem volt semmi. De van valami romantika benne ül a nyeregben 14 óra malokubaturnom Motyka. Mi mentette az ív, ami tegye a lábát, saját készítésű tempomat, zene a sisak és a Mandula, ami oly kényelmes enni jobbra az úton.
Itt látható a natív yubrovskaya gumiabroncsok 12k.

A yubre a Kárpátok kész!

Eltelt több mint 2k kilométer. 8 nap az úton. Hihetetlen mennyiségű érzelem és a megértés, hogy az ember képes sok. Sok alkalmi társkereső. Road húzza vissza!
PS. Táskák (germosumki) varrt magukat. Gumírozott szövet. Kinek van szüksége - kapcsolat, állítsa (ingyenes).

rekord-kaland), közel a hegyi folyók Toko kellene óvatos esetében eső, a víz emelkedik úgy, hogy a végén rosszul ... szeretjük, hogy ha egyszer fogott egy ilyen rendetlenség, szerencsés egész éjszaka állt térdig a vízben, hogy milyen a hegyen, és a dolgok kötve egy fa, ami nem végezhető el ... nem is volt ideje, hogy elhagyja a félszigetnek a meghívást, a víz vágott minket a föld ... és voltak esetek, hogy embert öltek, mert ... szerencsénk volt, hogy az eső már csak néhány óra, és nem egyik napról a másikra ...