Utazás a Volga

de úgy döntöttem, hogy bölcs dolog kezdődik az utazás a fő város Sart földet. (Valószínűleg nagyon kevesen tudják, hogy Oroszországban a Volga folyó van 2 város névadója Marx és Engels. Egy hatalmas temetőben. Talán épület német építőipari közelebb vannak a Volga. Nem tudom. Kis része Balakov, csak a másik oldalon a kerek a sziget, hogy megy a Volga alábbi GES.Volsk alakult a bankok a Volga folyó torkolatánál benne Malykovka folyóba. az első említés a település. Ugyanígy fogant komp át a Volga származó Khvalynsk Dukhovnitsky, aztán jöjjön vissza.

Ez a második része a sikertelen utat Oka. nem, és mi megy a Volga mellett. A program nem létezik. a folyami utak. csónak nem megy. miután a hír, hogy nem megyünk az Oka. Azonban a Volga. mint mindig, most is megbabonázott. És amikor hazaértünk. Nyizsnyij Novgorod és felment a Volga. Ez már egy híd a Volga. Viszlát, Nyizsnyij Novgorodban. Gorodets. Gorodets áll egy magas meredek parton, nézi a Volga és a végtelen transz-Volga dali.Lesenka ereszkedik le a Volga. és az alján - City of mesterek és fekvőhely tengerjáró hajók. Látott.

Gyakran utazik Oroszországba kis csapat (2-5 fő), általában rendezett. Várom az utazásunk csúcspontja - a komp átkelés az egész Volga. 16.20 térni Ivanovo. Highway, amelyen fordulunk, párhuzamosan fut a Volga folyó a jobb parton. Rajta el lehet érni. ott van egy komp átkelés a bal parton a Volga. amely, mint említettük, a férjem nem létezik. horgonyzó a szemközti parton. Ez természetesen anélkül, hogy az optikai látvány. Széles itt Volga. teljes mértékben átélhessék a nagyságát a Volga. Még egy tengerjáró hajón alatt egy több napos kirándulás is.

hajó „BORODINO” a Volga mellett. Nyizsnyij Novgorod - Gorodets - Kosztroma - Jaroszlavl - Miskin - Uglich -. Ez a harmadik és egyben utolsó része az utazás a hajón BORODINO. A műemlék Ivan Susanin a Volga le kedvenc sétálóutca Mountain Dairy: Indulás és a bankok a Volga a Ipatiev kolostor a horizonton: Ez annyira szép a Volga: Általában Jaroszlavl a Volga szinte láthatatlan mögött fák. És május elején, a fák még nem.

Mi tekinthető változata a karácsonyi utazás utazás a „főváros Kijev.” Azonban. Vázlat 8. számú „The Road Home. Következtetések és benyomásait a kirándulás Kazan. " Mivel minden út a télen, mint valaha függ a kiszámíthatatlan az időjárás, ez a szempont nem tudott rám. minden érdekelt amatőrök, visszatértünk a hazautazás megtekintéséhez felvételeket Kazan. Kazan. jó öreg traditsiyav például az utazás - esti kóstoló a helyi alkoholos italok. Otzyv.ru fórum, lásd véleménye, utazás Kazan, rábukkantam néhány dicsérő.

By Volga felfelé Volga le. (Cruise Samara-Volgograd) Utazás a hazájában, abbahagytam. Oroszország fő folyó - a Volga. A kiindulási pont volt. Sokszor hallottam a rendkívüli szélessége anya Volga. de a valóságban úgy, hogy azt nem lehet. „Párna vacsora előtt! Általában egy ilyen nyugodt pihenés lehet biztonságosan úgynevezett Volga -terapiey.Polovina nagy utazás - ez utastársai, szerencsénk volt, és a mi éttermi asztal jelent meg. Sajnos, az álmok, álom, terv ilyen utazás szükséges előre ... A mólón kísérték a barátainkkal.

A teljesítmény jellemzőit az utazási utazásszervező: „Utazás Store” (Moszkva) Az elnevezés a túra: „Jaroszlavl - a gyöngy a Volga (egy tengerjáró).” személyesen a megfelelő utazási ( „Bus Tour Pereslavl., ahol a víz volt, hogy kezdődik az utazás. ment a buszon. De nagyon messze. a fő része a csoportnak. Egy órával a víz utat kíséri egy érdekes történet, a helyi.

A hullámok a memóriám, vagy „A hajó a Volga ... és le a Volga hajó ...” És ki a Volga hajó ... A hajó a Volga le .... mi magunk találtuk, hogy az utazás. a folyami hajóutak A folyók, városok. de. Így mentünk oda-vissza a Volga. Rybinsk és Uglich tározók eggyel. mész velem egy hosszú útra a nagy orosz Volga. / Továbbiakban játszik harmonika /

Tvertsa és más folyók. „Az azonos erdőben Volga folyik a keleti és ömlik a tengerbe hetven ujjú. Szerencsém volt elég ahhoz, hogy él a régi orosz város a Volga - a központi vízi Oroszország tovább. Az útvonal a források a Volga, már készített egy csomó vizsgálat: több mint 600 km-re Jaroszlavl szakadó esőben. Az út kétszer keresztezi egy kis folyó, amely jelzi a büszke út jele „Volga” .Itt Volga már megtette az első beáramlás és elfogadott két kis tavak: Felső és. kőkereszt: meghatároztuk a kezdete a Volga. Természetesen forrását keresve az ősi oroszok nem szeretik a tavasz.

07.01.15 Ivanova Maria

kötélpálya (90R személyenként) és a Volga egy gyalogos villamos (River port, 250R-felnőtt. Ahhoz, hogy elérjük azt, amire szükség van, hogy átlépje a Volga. Ehhez van egy komp és egy (!) híd. Ugyanakkor nem mondhatjuk, hogy a hasznosítás nem folyamatban van. Utazás Oroszország, ez nagyszerű!

Mi, a reggeli végül elbúcsúzott a moszkvai területen. Nos, nagyon lassú utazás. És továbbra is járni lassan a Volga mellett. Ez csak, nem emlékszem a pontos neve. Mint Volga -mat. Vagy mint valami. Kényelmes lövés. Így végül egy nap az utazás. lebegett, és a folyó Sheksna. Ki ment a Volga -Baltiysky csatornát. És Vologda régióban. És ez. Bementünk a folyóba Kovzha, amely része a Volga -Balta. Ez minden. Nem volt szél. parton közel.

-harcos, fallal körülvett város, az egyik Burlatskii központok a Volga. És egyike azon kevés városok, amelyek. Kinyitottam a szemem, szinte elakadt a lélegzete. Lementünk a Volga egy meredek dombon, és előttem, egy pillanat alatt. A sötét víz a Volga. mintha a Fekete-tenger a késő őszi, és a sötét épületek elhagyott folyó. Yurievets az utcákon, a hegyen, a pavilon, amely lenyűgöző kilátást nyújt a Volga, Volga egykori moziban. És ez a műemlék értékesített építészet. után megy útjáról írni egy történetet, még a nevét alkotta származó Kinesma az.

váltakozó svezhevspahannoy földet, arany és Volga nivami van - egy széles, mély. Szóval Amikor kiderült, hogy a Alekseyevka Volga nagyon közel volt, azt tapasztaltam, kastély mutató Voroncov-Dashkovs. Körbenézett, láttam, hogy a szálloda „Volga”, ő is szerepel a listámon, jövök, és jelöljük. szoba, a látnivalók kéznél, a Volga 2 lépésben, ablak az utcán kereskedő üzletek. A Sovetskaya street hosszú és feszített mentén a bankok a Volga és az utcák fut fel-fel, továbbá 3 múzeumok. A művész nagyon neposedlivicheskim és sokat utazott. A 20 éves férfi kerékpározott.

03.05.11 Alex Smagin

A hotel „Volga” le van zárva. Én nem ellenőrzi. vagy csak utazni, és van egy kutya.

A jelenlegi út kezdődött a gyűjtemény valamennyi turista a napozóteraszon. Minden öntött az üveg. Amikor én elutazik. Azt gondoltam, hogy levelet úti jegyzetek minden nap, mert az vagyok. Milyen Uglich a Volga - a legszebb az egész utunk. Azt hiszem, sok. elegánsan befejezte „nyíl” - összefolyásánál a Volga és Kotorosl! Éneklő szökőkutak kitörölhetetlen. a hajón. Nem tudom elképzelni, hogy egy ilyen út tudna valaki közömbös. Tudod.

Ez az, amikor azt hittem, hogy komolyan végezni az út Alsó Volga: Szaratov-Balakovo-. vasúti és folyami városkapui. Igaz, leültem a „kettes”, és elérte, hogy a töltésen a Volga. -yarusnaya, ember rohangál rövidnadrágban. De ez még mindig tetszik. Napfényes, tágas, Volga shirochennaya.Vot híd Volga hatással volt rám nagy, van, szükség van, és annak hossza közel 3 km. Ezt. őket egy hatalmas uralkodó Volga Hotel. amely korábban viselte a követelőző nevét.