Photo Fail Absatarova.

Baskíria tartják az egyik legszebb régiójában Oroszországban. Hazánkban sok csodálatos helyen, ahol szeretné, hogy újra és újra vissza. És sok látnivaló nagyon közel Ufa. El lehet jutni őket, csak egy vagy két óra busszal vagy autóval. Kiderült, hogy az utazás nem szükséges drága kemping gépek és ad egy csomó pénzt a túrák. A legfontosabb dolog - a vágy és a jó társaság.

Múlt hétvégén, a személyzet az információs iroda „Bashinform” és a „Public elektrogazety” csoportjával együtt utazók Ufa és Moszkva, valamint a tagok az orosz Földrajzi Társaság látogatott az Angyali üdvözlet és Nurimanov járás. Mi vezetett az útvonal mentén: Nagyboldogasszony St. George kolostor "Szent bokor" - Pavlovskaya HPP - Red Rocks - Red Key Village. És a végső út volt az egyedülálló lehetőséget, hogy találkozzanak és keveredik a híres phytotherapeutist Mikhail Gordeev. De mindent részletesen.

Ufa mi csoport balra 09:30, és fél óra után megérkeztünk a kolostorba. Régen, amikor mi voltunk az utcán, nyitottunk egy csodálatos kilátás - templomok, kápolnák, kolostorok épültek, egy pillanat alatt, és ragyogott a reggeli napfényben.

Mi megy a „szent bokrok” és a vörös sziklák

A kolostor hagyja nők fejkendőt és hosszú szoknya. Ha nincs ilyen dolog, ez nem számít. Közel a főkapu van egy speciális dobozban, amelyek közül választhat egy szoknya és kendő bármilyen méretű és színű.

A kolostor egy hatalmas és nagyon jól felszerelt. Ezt követően a szerzetesek magukat, ami mellesleg már összesen nyolc. Az alapító a kolostor - HEGUMEN Varlaam. Kapitányságon magas kőfal tornyok és bejárati kapuk. Területén számos épület: a fenséges katedrális a Nagyboldogasszony az Isten Anyja, fekete kupolák, arany keresztek, harangláb és a gazdag belső, a templom tiszteletére a Kazan ikon az Istenanya, refektórium templom, kápolna tiszteletére az ibériai ikon az Istenanya, az érsek háza, egy kétszintes kolostor hotel , kazánház, több mint egy tucat otthonok sejtek szerzetesek, több melléképülettel.

Területén is a kolostor saját méhészetben, kert és baromfi udvar, üvegház. A szerzetesek maguk sütni finom kenyeret. Úgy is el lehet fogyasztani a teát, közel a főbejárat a kolostorba.

Nők területén a kolostor szabad csak vasárnap és nagy vallási ünnepek. Szolgáltatás kezdődik 9:00 reggel, és megy három órán keresztül. 12.00 hallatszik a harangszó, és a szerzetesek által vezetett Apa Varlaam küldeni az ebédlőbe vacsorára. Minden érdekelt férfiak csatlakozzon hozzájuk. Van egy feltétel. Az étkezés alatt, meg kell, hogy maradjon csöndben. Ha a gyűrű egy különleges csengő, meg kell felkelni az asztaltól, és követte a szerzetesek, hogy visszatérjen a székesegyház a 15 perces.

Miután a szolgáltatás, amelynek végén látványos harangozó nekünk, mi volt a túra a kolostor. Azt mondta az elképesztő történetet annak létrehozását. Úgy tűnik, a közepén a tizenkilencedik század, az emberek a közeli falvakból észleltek területén a jövőben kolostor csodás jelenségek. Az öreg egy reverendája és kereszt őket prividitsya, a csengetés a harangok hallható sehol. Azt is mondhatjuk, hogy a fák és bokrok nőttek a helyszínen, ott voltak égő gyertyát és ikonok. Innen a neve a kolostor - „Szent bokrok.”

Mi megy a „szent bokrok” és a vörös sziklák

Megközelítés a kolostorba, úgy érzi, leírhatatlan békét és a nyugalmat. A hely tényleg nagyon erős. Séta a tiszta kövezett utak, megcsodálja a gyönyörű templomok, katedrálisok, kápolnák, hallod a harangszó - betöltődnek: megszabadulnak a negatív gondolatokat, akkor felejtsd el a problémákat törlődik.

Van egy jól nagyon finom víz közelében a kolostor területén. Ez lehet egy italt, és magával viheti.

Van is egy medence, amelyben a nő lusta. Azt mondják, hogy a víz valóban tisztítja és gyógyító tulajdonságait. Az út a hatalom feküdt az erdőben. Hó van majdnem teljesen eltűnt, és apait-anyait hóvirág virágzás - csodálatos fehér, lila, kék kankalin.

Mi megy a „szent bokrok” és a vörös sziklák

A túra után mentünk a tea. A szerzetesek kínált minket pihenni, teát inni sovány cookie-kat, halva, frissen sült kenyér. By the way, a kenyér nagyon finom, mint egy gazdag, még a sajt íze érződik. Ha elhagyja az adományt, egy vekni viheti.

Snack és képeket kapujában a kolostor (a terület tilos fénykép - Varlaam apja nem adja ki áldás), mentünk abba az irányba Pavlovskaya vízerőmű. Az út ez a kolostor körülbelül 20 percig tart, nem fényképezett is ott. De a séta séta a mozgó autó nem tilos. Így leszálltunk a buszról, és együtt mentünk a másik oldalon a folyó. Annak ellenére, hogy az időjárás vasárnap volt meleg és napos, a vízerőmű területen még mindig a hó.

Az építőipar, ami voltunk, monumentális. Gát magassága - 43 méter. Úgy nézel le, és ijesztő. magasság egyszerűen szörnyű. Ha tegye a kezét a korláton, úgy éreztem, a rezgés a víznyomás, ami lesüllyed. A gát egy átjárót, amelyen keresztül a vízhozam. Zajos munka vízerőmű turbina. A folyó hab képződik, a távolság hasonló a jégtömbök.

Mi megy a „szent bokrok” és a vörös sziklák

A terület körül az erőmű festői. Egyrészt - a zord hegyek, a másik - a tározó. Szerencsés helyiek minden nap ilyen szép nézni a házak ablakai.

A következő pont az utunk volt vörös sziklák. Előttük nem mentünk tovább, mint 20 perc a falu Pavlovka. Ezekkel a sziklák gyönyörű kilátás nyílik a vízerőmű és a környező területet. Kiváló kilátóhoz.

A helyiek szeretik pihenni ott. Továbbá, ez a hely választották helyi szerelmeseinek. Srácok ott felismerte a lányok szerelem, hogy egy házasság javaslatot.

Minden kőzetek, sajnos, spray festett graffiti, „kérkedik” kifejezéseket, mint „Ez volt Péter.” De az összbenyomás nem rontja. Állandó a szélén egy sziklán, és rögzíti a szellem természetes fényét. De közel a szélén a megközelítés még mindig veszélyes. A vörös sziklák hírhedt - minden évben van néhány törött.

Miután élvezi a szép Pavlovsk, mentünk a falu piros gombot. Ott mi volt ütemezett találkozót phytotherapeutist Mikhail Gordeev. Szerencsére akkoriban épp az imént volt otthon „Phytocenter M.V.Gordeeva” folytat az egészségügyi Tour „nyírfa nedv és a test könnyen.”

Mi megy a „szent bokrok” és a vörös sziklák

És általában látni - nem könnyű feladat. Elfoglaltsága. Szinte minden alkalommal, amikor kap Moszkvában, ő kezelte a miniszterek és oligarchák.

Nálunk Mikhail Gordeev beszélt több mint egy óra. Ő beszélt az egészséges alvás, a megfelelő táplálkozás és az előnyöket nyírfa nedv. Kiderült, az egészség javítására minden évben a szezon kell inni liter nyírfa nedve - akár 80 százalékkal testtömeg. Aztán a mérkőzés nem. Phytotherapeutist válaszol a kérdéseinkre, kezelt nyírfa lé, vitamin ital készült annak alapján. Nagyon finom! És mindannyian vette az öt literes kanna gyümölcslé. Köszönöm neki ezt a hatalmas!

Ugyanakkor sajnos utunk véget ért. A falu mentünk nyolc órakor este, anélkül, hogy látogassa meg a forrása a piros gombot. Nos, van egy ok, hogy jöjjön vissza a területen újra!

Ha hibát észlel a cikkben, jelentse a szerkesztő kiválasztásával a szót egér egy hibát, és a Ctrl + Enter. A segítség javítása anyag felbecsülhetetlen számunkra!