Mianmar Ngapali mágia és keserű könnyeket

Ha úgy dönt, hogy nem a Ngapali csúcspontja útja Mianmar, vagy úgy dönt, hogy kiegészítse az utazás - akár úgy, hogy nem fog csalódni. Ngapali - az egyik leghíresebb strandja az országban, a népszerű turisztikai attrakciója Burmában. Nem található nyugati partja mentén, az ország Rakhine State, a közelben Thandwe, egy kisvárosban. Ahhoz, hogy ez a strand, már csak két lehetőség van: a repülővel vagy busszal. Negyvenöt perc repülés Yangon az apró repülőtéren Thandwe Mazin (korábbi nevén Sandoval) - és máris az egyik legjobb tengerparti üdülőhelyek. Vagy menj el légkondicionált busszal Yangon át a gerincen - de költeni egy jó 16 órás vagy még hosszabb. Opció unalmas és hosszú.

Térkép Ngapali Google

Ngapali szó burmai nyelven nincs értelme. Úgy tartják, hogy jön az eltorzított neve Napoli (Nápoly) - város, vágyott ősidők óta az olasz kereskedők és utazók éltek itt.

Mianmar Ngapali - Varázslatos

Nyugi! Pihenjen és élvezze a lágy fehér homokos strand, kókuszpálmák és kristálytiszta vize nyugodt Bengáli-öböl. A test és a lélek fedi termékeny boldogság ... Swim az azúrkék tenger ... És este, a holdfényben, a tenger világít - fürdőzők mint fröccsenő folyadék ezüst ... hajóval és vitorlázni vele, hogy vizsgálja meg a közeli szigetekre ... kagylók, korallok, tengeri csillag ... Elragadó bungalók, a kényelem ... és akkor haza friss és naprakész, mintha ifjúkori ...

Térkép Ngapali a szálloda

Tény, hogy ez nem egy strand, hanem egy sor strandok tarkított kis halászfalvak. A part mentén, áthaladva a falu között, a strandok és dombok zmeitsya aszfaltút. Sok helyen, ahol meg lehet maradni egy kellemes nyaraláshoz. Nincsenek hangos és zajos bárok a tengerparton. Sehol semmilyen bulizás vagy diszkó. Egyáltalán nem zavaró utcai árusok. Nem hatalmas embertömeg. Csendet és nyugalmat. T-to-C, ne ijeszteni!

Az oldalon Lin Thar Oo Lodge, ahol laktunk, egy praktikus térkép szálloda és a strand falvakban. Azonban kiderült, hogy ő egy kicsit régi. De awd.ru fórum felhasználói név alatt PAVEL_K dolgozott vele, ki az új szálloda jelentek meg, és távolítsa el azokat, amelyek nem működnek. Itt látható a térképen Ngapali módosítva.

Mianmar Ngapali mágia és keserű könnyeket

Meglepődtem, hogy megtanulják, hogy mi, orosz, szemében más turisták, és maguk myanmtsev néz ki, nem jobb. A Prim Mianmar, ahol talpig szoknyák és felsők. Csak az orosz barangol bárhol a strandon, mint néha a modor sokkolt mindenkit.

”... én vonakodva megismerkedtem az orosz külföldön. Megtanultam őket a távolból, még az testtartás, a vágás, a ruha, és ami a legfontosabb, a szavak az arcukat. Önelégült és megvető, gyakran elengedhetetlen, hirtelen utat engedett egy kifejezést az óvatosság és a félénkség ... A férfi hirtelen felfigyelt az egész, a szemek nyugtalanul futott ... „Az én Atyám! Nem hazudtam, ha azt kell, „nevetni - úgy tűnt, hogy ezt kell mondanom utoroplenny véleménye ... pillanatnyi -, majd újjáépítése nagyságát arc, néha felváltva a tompa zavarodottság. Igen, kerülni az orosz ... „Tudod, akinek ez a szavakat? Azt írta Ivan Turgenyev A 1857godu.

A kék ég alatt

Ebben, az első és a legtöbb gazdag utunk Mianmar Ngapali volt az utolsó megálló, mielőtt visszatért volna szülőföldjére Palesztinába.

Elmentünk a bájos hely marad, hogy lenne emlékezetes időt tölteni ott. És mi lesz ott:

• Legyen az ideális, csendes helyen. Mielőtt az út, volt valami fáradt erőlködés a munka, a test úgynevezett közelebb a természet, erősen sejteti szükség pihenést. Mint a tengeri levegő, a szelíd susogását a hullámok, varázslatos naplemente, arany tan.
    • Szórakoztatni magát a legfrissebb tengeri, grillezett, frissen fogott halat
    • Fedezze fel a közeli szigetekre hajóval, talán a halászati
    • Nos, még kéne próbálni a búvárkodást. Gyönyörű tenger, vannak színes és vicces halak és halak, és te következel, légzőcső, nézd meg őket ...
    • Kérdezd meg az árát, és talán vesz valami szép természetes gyöngy.
    • Nézd meg az élet és tevékenységek myanmtsev a közeli falvak halászat

Mágikus csillag vágyak

Aztán kaptunk egy dupla kartondobozban egy banán, egy pár kiflit margarinnal. Most pedig ... A „Summit Park View” - nagylelkűen szállított, pékáru, gyümölcs, mivel a terjedelmes vályúk tészta és kolbász. Ez egy - egy ünnep!

Nos ismét a megszokott repülőtéren, ismert eljárásokkal, és ez - újra itt vagyunk a síkban.

Idegen emberek - sokat. Kiderült, hogy tévedtünk utazásszervező elmondta, hogy a szezonon kívüli Ngapali népszerűtlen! Menj, menj itt az emberek!

De - Ngapali, csak egy közbenső leszállás. És amikor kimegyünk, számunkra, hogy csak egy tarka csokor burmai és egy pár külföldiek. A többiek repülnek valahol tovább.

Mianmar Ngapali mágia és keserű könnyeket

Mi köszöntötte, és hajtott a hotel „Lin Thar Oo Lodge”, 10 percre található Thandwe Airport. Ez az egyik legjobb költségvetési helyek, hogy lazítson egy fa bungaló öreg fák, színes virágok.

Menjünk és az álom, hogyan fogunk pihenni. Látták csodálatos fotó Ngapali Myanmar utazásszervező. Tavaly mentünk Chang. Mindez felébred, és moccan a képzeletet. Beach, hangulatos bungalók, pálmafák, strand ... Mm-m ... suhantak minket rizsföldek, bivaly, végül villog csík a strand. Végül megállt az udvaron ...

Talán tudod, hogy van ez szomorú, ha a álom valóra válik. Ha nem tudja, akkor hidd el, hogy nagyon nehéz.

Minden rossz volt. NEM, mi látható a képeken, nem szálloda, mindent, mindent, NE ...

Zúzás keserű könnyek, bemelegítés a szemet teljes sokk, sétáltam Sania, Alina és Sasha. Minden az erők, amelyek a bal nem lenne egy hisztit, kitört diadal.

A szolga-burmai boldog mosollyal előttünk kinyitja az ajtót néhány istállót, amely stenochki borított polietilén planochki. Sania valami megkérdezi, ... Sania mond valamit a burmai ... Könnyek megduzzadt és alig tartott a szempillák.

Ne csüggedj!

Fizet húsz dollárt, költöztünk egy lakosztály. Ahhoz, hogy ez volt rothadt dosochki-járda. Nem akartam élni ...

Miután egy pár órát, egy bizonyos számú roma és nyugtató, mi Sania elérte a tengerparton. Mi sétálgatott a homokban. Mi voltunk az egyetlenek, akik ebben a világban.

Mind az öt kilométeres strand tartozik hozzánk egyedül. Valahol távol burmai rebyatnya kotorászott a surf, lehet halászni ... Ran felhívja kutyák. Mi nem hagyta abba.

Víz a Bengáli-öbölben vakító kék, nőtt pálmafák, fehér homok csikorgott ...

Nos, valójában ez nem megy jól, én lógni egész nap egy bungaló ... Sania nézett rám szomorúan: „Nos, én sajnálom Ngapali, sajnálom!”.

Mianmar Ngapali mágia és keserű könnyeket

Este letelepedtünk egy közeli étteremben falvak kezdtek, hogy a tervek a jövőre életbe. A férfiak voltak beállítva, hogy horgászni, de Alina - tan. És úgy döntöttünk, hogy nem. Ekkorra a szálloda szerzett generátor, légkondicionáló, a fények kigyúltak, és az élet ment tovább. Mágikus burmai Ngapali csatorna a spray keserű könnyek az arcomon.