Utazás Benelux, az én személyes tapasztalat

Független utazási Benelux: gazdag és költségvetési

Kezdetben azt terveztük, hogy csak látogasson Brüsszel és Amszterdam ..

Utazás Benelux: útvonaltervezés

Tehát, Amszterdam és Brüsszel is kell programot - a híres fővárosi után. Következő, kezdve a kényelmes helyen, és a hosszú pletyka, választottunk még 4 városban. Még ilyen kis országban, mint Hollandia és Belgium, sok csodálatos turisztikai helyek, így a választás nem volt könnyű. Azok a városok, már kíméletlenül eltávolítani a listából, ez Utrecht, Gent, Antwerpen és Dreft. Ennek eredményeként, a mi jövőnk útvonal a következő volt:

Amszterdam (2 nap) - The Hague (0,5 nap) - Rotterdam (0,5 nap) - Luxemburg (1 nap) - Brüsszel (1 nap) - Bruges (0,5 nap) - Charleroi (repülőtér)

Lehet, hogy a legjobb és hogyan kell tölteni 6 nap a Benelux államokban, de elemezve az útvonalon a végén az út, akkor arra a következtetésre jutott, hogy a tervezett szinte tökéletes :) csak azért Bruges helyen Nyugat-Európában, volt, hogy egy kicsi, és nem nagyon kényelmes kampó a vonaton. Ebben a rendszerben sokkal jobb lenne illik Antwerpen, de Brugge. Mivel ez nem vesz részt? Ez egy igazán varázslatos város. Véleményem az út kiderült gazdag, kompakt és változatos egyidejűleg.

Utazás Benelux, az én személyes tapasztalat

Hogyan menthetem az önálló útra

Mivel az utazás volt, egyike azoknak a „független”, úgy döntöttünk, hogy a különböző módon menteni, tette volna utunk költségvetés és ugyanakkor kényelmes. Szeretném megosztani tipp, hogy hasznos lehet, ha meglátogatja az európai országokban.

2. Válogatás a szállodák. Mivel az intenzív útvonal a hotel mi szükség csak a legalapvetőbb kényelmi és jó helyen. Mi nem habozott, és szerény csillagos szálloda, amely, mint kiderült, volt európai kellemes, kényelmes és tiszta. Tipp: Foglaljon szállást Belgiumban és Hollandiában előre mélyen. Egy másfél hónap sokkal kevesebb lehetőség.

3. Különleges turistatérképek. Akciós kártya, amely lehetővé teszi, hogy mentse az utazókat, értékesített számos európai városban. nevezik őket meglehetősen egyszerű: Amsterdam Card, Bruxelees Kártya, Prága kártya, stb Ezek a térképek vettünk Salzburg óta látogatható több múzeum van, és felmászott a híres hegyi Untersbergre. Ezek általában ingyenes belépést kategóriájú és utazási tömegközlekedéssel. Az ára a kártya függ a város és a használat időtartamának.

4. Jegyek a vonat. További részleteket tudtunk utazni a Benelux szinte no-limit, akkor olvassa el a cikk „Hogyan nyereségesen eligazodni Európát vonaton?”.

5. Táplálkozás. Táplálkozás természetesen minden külön-külön, de az általános tanácsot adhatok:

• nincs ebéd és vacsora nem a legkedveltebb idegenforgalmi területén, valamint közel a fő utcán;
  • hogy egy szállodában reggelivel - gyakran célszerű;
  • Belgiumban egy csomó kávézók és éttermek török ​​és arab konyha, ahol az árak szép, és az étel ízletes és kielégítő;
  • hétköznap nyugodtan választhat ebédet az éttermekben;
  • figyelni, hogy a szupermarketekben, ahol meg lehet vásárolni olcsón élelmiszer - Carrefour, Aldi, Lidl, Albert.