Krími Nature Reserve

Egy másik érdekes tény: amellett, hogy az a tény, hogy a gép kiadott egy speciális lépés, ez nem engedi át több kordonok, ha nem ül tartalékos tiszt, ő - egy útmutató. Úgy érzi, mintha minden komoly! De hála ennek az eljárásnak, tudtuk, hogy első kézből néhány őz és szó 3 méterről! És mégis, meglepő módon, az állatok nem voltunk félek!

Az út futott végig a régi úton Romanov. amely egyébként lesz 100 éves az idén. A pálya nagyon kanyargós és szűk elég - két autó eloszlassa messze mindenhol. De az úton, és az autó ott találkozni ritkaság. Találkoztunk egyetlen. Az út szelek át a hegyeken - állandó streamer, ereszkedés és kapaszkodók. Mindkét oldalon - a hegyek, erdők, rétek, láthatjuk a tenger. Leírhatatlan szépségét! És mi a gyönyörű erdők és más - a tölgy, a bükk, fenyő.

Idegenvezetőnk túránk során, ami tartott 4,5 órát, nem zárta be a száját, állandóan azt mondja, érdekes információkkal rendelkezik a tartalék. Rendszeresen, aki rámutatott, ahol megáll az autó, hogy ki tudjuk élvezni a hosszabb nyitva kilátást és a képeket.

Kirándulás a krími Nature Reserve

Az első megálló volt a pisztrángtenyészet. Kaliforniában, ahol pisztrángot tenyésztenek. Sétáltunk pár víztestek csak hemzsegett a pisztráng. Néhány nagyobb halak úsztak a többi - kisebb. Még soha nem láttam ennyi halat. És a nap úgy csillogott olyan szépen!

A következő megálló közelében volt a kolostor Szent Kozma és Damján. ahol megkapjuk a víz gyógyító tavaszi Savluh-Su. Víz ebből a forrásból tartalmaz ezüstöt, ritkán található meg a természetes vizekben.

Ő eltért a kolostor láttunk szarvas. inkább doki. Bár a túra előtt azt mondták, hogy teljesíteni tudja az állatokat, nekem nem úgy tűnik, hogy elhinni. És még inkább így van, nem is vártam, hogy az állatok is látható olyan közel!

Kirándulás a krími Nature Reserve
Miután megcsodálta a szarvas, fényképezett, és elvitte a kamera, mi ment. És itt vagyunk a lépést 1150 m tengerszint felett Chuchelskom Idegenvezetőnk leáll a gép. Szemünk előtt a csodálatos kilátás nyílik a hegyekre. Ezért tökéletesen látható Krím legmagasabb pontja - Mount Roman-Kosh. magassága 1545 masl Az időjárás Nagyon szerencsések voltunk: ez volt napsütés és meleg. Elvégre meg kell jegyezni, hogy felmásztak a hegyek, a hőmérséklet, akkor a 10 fokkal alacsonyabb, mint a láb. Mi volt kényelmes a hegyekben 23-25 ​​fok.

Ülünk az autóban és a hajtás mentén a kanyargós erdei úton tovább. Maradjunk az erdőben, lefelé a sziklás lejtőn egy kis vízesés - forrása Kacha folyón. A víz tiszta, világos, hideg, és egy kis ízelítőt a vas.

Megy tovább. És most, messze előttünk úgy tűnt, a híres Pavilon a szelek. épült 1957-ben Hruscsov érkezését. Ez nagyon szép! Fehér pavilon áll jobb szélén egy szikla! És messze alatta található Ayu-Dag (ahogy nevezik Bear Mountain) és Artek, Gurzuf és kövek Adalary. Pavilon áll magasságban 1426 m tengerszint felett Lélegzeted! Ezen a helyen voltunk már. Így akartam vándorolni egy kicsit a környéken, és hogy rögzítse az egészet! Ha mást látsz egy ilyen szépség! Egyrészt - a meredek meredek sziklán, és az alján a tenger, és másrészt - a fennsíkok és hegyek a távolban! Ezért is, ez látható Mount Roman-Kosh, de már másképp néz ki.

A pavilon út lesz még szép és szokatlan. Ez a szépség nem tudja átadni a sok filmesek. Ezen a helyen többször látogatott legénység. Ahol lőni a film "Children of Grant kapitány", "Kingdom of Crooked Mirrors", "Sport Lottó-82", "A fej nélküli lovas". Itt mi volt szerencsés, hogy elég nagy ragadozó madár.

Kirándulás a krími Nature Reserve

Rising egy kicsit az úton láttunk egy emlékművet jele - kék gömb, fehér kő talapzaton a felirat: „A legmagasabb pont az út - Nikita Pass - 1448 m tengerszint felett ”. Ez a legmagasabb pontja a burkolt utak a Krím! Tehát most autónk, és megtett legmagasabb pontja a Krím-félszigeten!

Lement az úton egy kicsit le, hogy megáll a kordon Red Stone 1350 m tengerszint felett A megfigyelő platform, míg nyílik jaltai és a Mount Ai-Petri. Úgy tűnik, hogy Ai-Petri magasabb, mint mi. De ez csak úgy tűnik, igen, mert a magassága Ai-Petri 1234 m tengerszint felett

És a vezetés néhány kilométerre le, láttunk egy másik felnőtt szarvas. Halad közel az autó, ő vágtatott fel a hegyre. Idegenvezetőnk azt mondta, hogy szerencsések voltunk. Nem minden egy látogatás a krími Természetvédelmi Terület nem lehet látni a sok állat! Nos, örülünk, hogy te voltál olyan szerencsés!

Kirándulás a krími Nature Reserve

Lement a régi Romanov út még alacsonyabb, mentünk fel a kordon Pear Glade. hogy a határ krími természetes tartalékok. Mi útjai elváltak a vezetőnk, és azzal vádolták, érzelmek és benyomások a többi utat, mentek az úton.

Ha nem keres, akkor én erősen ajánlom, hogy nézd - szokatlan látvány!

Míg újra találkozunk, barátaim!

Benyomásaikat a túra a krími Természetvédelmi Terület Xenia Önnel megosztott Druzhkova

Még több ebben a szakaszban javasoljuk olvassák el:

● Ének szökőkutak Prágában

Tisztelt látogató az oldalon „Család egy megjegyzés!” Ma már a látogató - a nagynéném a város Vladimir, nagy szerelmese az utazás. Minden évben elmegy.

Tehát, kedves olvasók a „család egy megjegyzés:” Ma van az utolsó része a történet nagynéném a folyami hajókázás útvonal mentén Nyizsnyij Novgorod - Szolovki a hajón „Alexander Popov.” Kezdetben kicsi.

● A legszebb orchidea Keukenhof park Hollandiában

Szia, kedves olvasók a honlap „Család egy megjegyzés!” Ma, a nagynéném folytatta történetét a Keukenhof virág park Hollandiában. A téma a mai cikk lesz található.

37 gondolatai „Tour a krími Nature Reserve”

Xenia!
Azt már régóta rendszeresen valaha megnézi a honlapon „Család egy hangra”, de az első alkalommal nem tudott ellenállni, hogy ne jelenne csodálatát az Ön számára: minden tökéletesen! Írsz nagyon egyszerű nyelvet, és nem primitív, saját történetek lélegzik őszinte vágy, hogy dicsekedni, de megosztani, és még mindig nagyon fontos - meg helyesen írni, hiba nélkül, nem gyakori a fiatalok körében a mi korunkban. Csak így tovább!
Azt meg ki értékelését az írás, de természetesen a legfontosabb dolog - a tartalmát: azt láttam ennyi érdekes és azt mondja, ő az olvasók, akik miatt a kor vagy egyéb okok miatt, soha nem megy oda, ahol akkor megtörténhet, hogy! Nagyon informatív. Köszönöm.

Tatiana Zorina mondja:

Még mindig csak megy, hogy a Krím-félszigeten. Tanulás: hol, mikor, mennyit) Valószínűleg megy a nyomában, Ksenia! Egy autókölcsönző lehet valahol venni, hogy menjen egy szarvas látni?

Becsukom jávorszarvas videla- télen és nyáron egyaránt. De, akik félnek a jávorszarvas? Emlékszem téli síelés szélén az erdő majdnem 100 méter nem kap a társ. Megdermedt a meglepetés, de nem törődött vele, hogy semmit. Amikor bejöttem érzés kezdett gondolkodni, hogyan lehet visszafordítani, és nem ragaszkodnak a szarvak ...

De úgy tűnik, nem okoz érdek - jávorszarvas csendesen folytatta, csillogó a napfényben.

De kosuli- ilyen félénk. Ha ezt nem teszik ispugalis- jelenti szokva jó kezelés az emberek!
Írja meg többet a Krím!

Tanya, a Krímben, persze, egy csomó dolog, amit lát. Én még meglepett, hogy egy ilyen viszonylag kis félszigeten olyan sok látnivaló. Sok éves járja, és minden évben az, hogy valami újat. És ez nem szükséges, hogy egy autó kiadó. Az üdülők lépten vannak lelátókon a kirándulások kínálnak. Válassza ki, mit szeretne! Minden ízét! Beleértve lehet kapni egy túra a krími Természetvédelmi Terület. Folytatni fogja a kisbusz. Természetesen egy személyes idegenvezető a kocsijába jobb, de azt is meg kell jegyezni, hogy van egy nagyon keskeny út és számos törés, így a vezető meg kell tapasztalni. És persze, hogy nem megjósolni előre, lesz találkozó őz, vagy sem. Végtére is, a tartalék terület igen nagy. Lehetne olyan szerencsés! És ők nem félnek az emberek, valószínűleg az az oka, hogy még soha senki nem sértődött. Végtére is, anélkül, hogy egy kísérő tiszt a tartalék ember ott nem lehet, és ez nem teszi lehetővé a jogsértő állatokat.
Örülök, hogy az én történetek a Krímben érdekli Önt, és szeretne többet megtudni. Azt fogja vizsgálni a kívánságát, hogy a jövőben!
Ui A hűvös volt egy találkozó a jávorszarvas! Ijesztő, persze, de érdekes, ez az!

Szeretem, ha én vagyok a természetben vsterchaetsya állatokat. Szarvas nincs hol láttam. erdeink csak jávorszarvasok.