1. Tom Sauer. Esemény menedzser és utazó

2. A kockázat nagyon magas: körülbelül 22% -a, akik megpróbáltak átkelni az Atlanti-egy evezős csónak, nem élte túl.

Először is, találtunk egy szponzor - Playstation. Vettünk egy csónakot, elővett egy kis ház a dél-kelet Angliában. Öt hónapig élt és gyakorolta minden nap. Ez volt a túlélési arány - a sok, meg kell tanulnod elengedni egy ilyen utazás a spanyol parti őrség. Ez az a helyzet, ami történt velünk, mi vette a medencében mentőcsónakot. Ezen ismeretek nélkül, akkor nem maradt fenn. Alapvetően, a képzés, hogy nagyon sok az evezés és megtanulják, hogy navigálni a csillagok.

A nagy tömeg szerzett - kerestem tíz font zsírt. Mivel Ön evezés legalább 12 órát egy nap, akkor veszíteni több kalóriát, mint amennyit el tud fogyasztani egy nap alatt. Ezért mindazok, akik át az Atlanti-, a nagy ember kezdődnek és fejeződnek kicsi. Tehát ez fizikailag nehéz.

Aztán ott van a hajó a Kanári-szigeteken küldték. Az ötlet az volt, hogy a Kanári-szigetektől a Karib átkelni. Ez az volt, hogy 50-80 napig. Egy evezés, a másik pihen, egy evezés, a másik pihen, és így két órát minden nap. Nappal és éjjel, alvás és evezés.

Anyám nagyon aggódott: Azt hiszem, 22% -a, akik megpróbáltak átkelni az Atlanti-egy evezős csónak, nem élte túl. A kockázat nagy. Ez egy kicsit sajnáltam anyámat, mert ő megy keresztül.

Hogyan élte túl a vihar átkelt az Atlanti hajóval - hírek képekben

3. Úgy gondolja, hogy szükség van, hogy ellenőrizze az e-mail, vagy mi Facebook Kapcsolat; Az egyetlen dolog, amit meg kell gondolni ezt - ez mit kell tennünk, hogy túlélje.

Ruházati már nem túl sokat, mert a hajó nagyon kicsi - mindössze hat méter. Szükség van arra, hogy egy igen nagy mennyiségű étel. A legfontosabb - minden étel, vigyen magával, mint az űrhajósok: hogy étel, meg kell töltse meg vízzel. Vízre volt egy sótalanító üzem.

Nincs áram, ezért kellett két napelemek villamos energiát kicsit. Mégis volt egy oszlop, és egy napsütéses napon, hallgattuk a zenét. Egy rossz nap töltünk ezt az energiát csak a sótalanítás.

Abban az esetben, csillagtalan ég volt egy iránytű tanfolyam. Könnyítettek magukon egy vödör. WC-papír velük nem lehet tenni: minden nedves a hajón, fülke, mind mindenhol nedves - kukorica, akkor az összes sós, zuhanyzó nem fogadta el. Így jött össze, hogy a baba törlőkendő. És mi volt a számítás: öt nedves törlőkendők naponta személyenként. Evezés két órát, és úgy gondolja: Most ezzel a piszkos pelenka vagy két óra után a változás?

Tehát a primitív életforma. És tetszett, hogy rosszul, nem hiszem, hogy szükséges, hogy ellenőrizze az e-mail, nézni, amit írt a Facebookra, akkor működik az ügyben, és így tovább. Az egyetlen dolog, amit meg kell gondolni ezt - ez superlarge filozófiai gondolatok az életről, vagy arról, hogy mit kell tennie, hogy túlélje, és így tovább.

Indulás: La Gomera, Kanári-szigetek

Hogyan élte túl a vihar átkelt az Atlanti hajóval - hírek képekben

Még akkor is, és ketten a végén még egy mindenkor, ha bezárjuk a változás, akkor csak egy gondolat: valami gyorsan enni, amilyen gyorsan csak lehetséges, hogy ebbe a szűk fülkében, hogy legalább pokemarit és fél óra, közben nem fog felébredni a partner változtatni. És így egész idő alatt.

5. Ebben a helyzetben, az életed függ csapattársa és élettársa - tőled. Mindketten soha nem jelenik meg, ha ez ijesztő vagy fájdalmas, és mindig vidám.

Két nap múlva már akklimatizálódott egy kicsit. A negyedik napon, ez egy furcsa érzés, mert én voltam a legjobb barátnőmmel az óceán közepén. Bárki körül, semmi. Nincs kommunikáció a világban. Te vagy az egyetlen. Filosofstvuesh. Gondold el, milyen szerencsések vagytok az életben szüleivel, testvéreivel. Hogy a kis dolgokat, amit noesh triviális. Másrészt voltak olyan idők, amikor volt egy olyan érzésem, mint mi Nakuru - ordít mint minden apróság. Akkor is, ha evezés éjjel két-három órát, míg a partnere alszik, jön egy másik állam. A hullámok nagyok, semmi sem látható. Ijesztő. Tudod, hogy ha leesik most minden - te ítélve.

Tehát, az első két nap tényleg szörnyű, dobjuk ki, majd négy nappal mindent nagyon jó volt, nagyon élveztem. Fáradt voltam, volt egy csomó bőrkeményedés, bár nagyon jól felkészült erre. Ebben a helyzetben, az életed függ csapattársa és élettársa - tőled. Mi tehát még két ilyen ember, hogy mi soha nem jelennek meg, ha a helyzet rossz, nem adja ki a hiányosságokat. Ezért, miközben mi vidáman, akkor is, ha nagyon beteg származó tyúkszem.

Az első alkalommal, nagyon tetszett, mert a hullámok emelkedtek, és felnevelt minket, és mentünk, mint a szörfözés. Egy bizonyos ponton, túlhajtott sebesség 16 mérföld per óra (ami elég sok, én is egy vitorlás a sebesség nem diszpergált: az átlagos sebesség - 2,8 mérföld per óra).

Volt egy kis probléma a robotpilóta - ez egy ilyen szemetet, amit vezetsz annak során, és azt tartja, hogy nem irányítja a lábát minden alkalommal. És ez volt bütykölni. Ez elég kellemetlen, mert minden alkalommal, amikor egy időben meg tudja remegés és imbolyog. És el lehet képzelni, milyen nehéz javítani ebben az állapotban.

Hogyan élte túl a vihar átkelt az Atlanti hajóval - hírek képekben

Nyolc órakor az esti helyi idő szerint. Épp most fejeztem be váltás. Kiáltom: „Tom, ez a sor.” Kinyitja az ajtót, hogy a fülkében, kiszáll, én felmászni benne. Amint azt felmászni, és azt mondta neki, mint mindig: „A sikeres változás” -, és felkészülnek arra, hogy menjen aludni.

Hirtelen kiáltja: „Bassza meg!” És az egyetlen dolog, amire emlékszem, hogyan roll. Én a fülkében, a víz kitölti teljesen. Kifelé az istálló, kiabál: „Minden rendben?” Ezzel kiderült minden rendben - ha egyikünk beverte a fejét, az esélye a menekülésre nem lenne. Akkor ez volt néma.

Rájöttünk, hogy az egyetlen módja -, hogy a mentőcsónakot, ami volt kötve a kábelek a tetején a hajó. Meg kellett merülni a hajó alatti késsel vágni a köteleket. Ez volt számunkra mintegy 40 perc. Nagyon nehéz volt - a víz nem látok semmit, egy nagy vihar, a hajó vergődő, és egy késsel is, kell, hogy legyen óvatos, mert fennáll annak a veszélye defekt magát egy tutajon. Nagyon ijesztő, mert ha nem kap a tutajt, és a hajó süllyedni kezdett - mindent vagyunk kész.

Hogyan élte túl a vihar átkelt az Atlanti hajóval - hírek képekben

7. Minden, amit akar -, hogy azt mondja: «Bassza meg az összes», - és vágások, de akkor a túlélési esélyei csökkennek.

A végén megkaptuk a tutajt. Van egy speciális kábel - húzza meg, és kiderül tentik víz. Másztunk bele, kötődik a tutajt felborult csónakot, és elkezdett merülni alatta, hogy még két dolgot. Egy - egy zsák, speciálisan felkészült egy ilyen helyzetben, az őt mentő fények, az étel (keksz egy pár hétig), a vízellátás és a mechanikai lepárló (a szivattyú) és a másik rudat. Mindent meg kell élni valamilyen kis tutajt. A második legfontosabb darabja egy műholdas jeladót volt - egy ilyen kis doboz, ami, ha megnyomja a gombot, küldje SOS és továbbítja az Ön pozícióját műholdon keresztül. Megvan is került a tutaj költözött vele, és vártak, hogy valaki észre fogja venni.

A tutaj nagyon furcsa volt. Egyrészt, sok móka, csak azért, mert ez volt a sorozat «lószart ez tényleg történik», - igazán nem tudta elhinni, hogy ez történt velünk. Mint a film „Life of Pi”, soha nem gondoltam, hogy ez megtörténhet veled. A másik - majdnem meghalt, és nem volt biztos, hogy keresünk legalább valakit.

Észrevettük, a brit parti őrség, amely a műholdas adatok kezdett nézni, milyen hajó közel állnak hozzánk. Azt mondták, azt mondják, egy katasztrófa volt, nem tudom pontosan mi, de ez párhuzamba néhány szemetet, nézd, kérlek. A probléma az, hogy ez a szenzor pontosságát sugara egy mérföld, és a mi liferaft kisebb, mint a hullám -, hogy ez egyáltalán nem lehet látni. Ez a hajó, amelyet már végül megmenekült, elment megkeresni minket, de nem tudtuk észrevenni, mert mi vagyunk túl alacsony a víz volna.

Először nem értettük, minket keresnek valakit, vagy sem. Másodszor, rájöttünk, hogy ha túléljük, akkor valószínű, hogy megtalálják az első 24 órában. Meg egy ébresztőóra, és 20 percenként néz ki tentika, abban a reményben, hogy a horizonton valamit. Ez volt az éjszaka, és ezért vadul ijesztő. Természetesen borzasztóan szeretett volna aludni: ülsz egy tutaj, nagyon hideg, és az egyetlen dolog, amit akarsz - azt mondani: „És a pokolba vele” - és a korpa. De, ha erre a túlélési esélyeit jelentősen csökken.

Hogyan élte túl a vihar átkelt az Atlanti hajóval - hírek képekben

8. Általában a mentési műveleteket afrikai halászhajók, de megmentette a legdrágább tengerjáró hajó a világon

12 óra múlva Tom észrevette a horizonton kis izzó, ami azt jelenti, mentünk a hajóra. Elkezdtük lőni a mentő fények. Általában ezek a műveletek elvégzésének néhány afrikai halászhajón. Amikor a hajó közeledett felénk 100 méter, rájöttünk, hogy ez egy hatalmas óceánjáró. Később kiderült, hogy van két medence, két teniszpálya. Kiderült, hogy ez a legdrágább tengerjáró hajó a világon egyáltalán.

A nagyon folyamat mentés volt, nagyon ijesztő, mert a vihar túl nagy volt, hogy a víz mentőcsónak. Így csak ment oldalra, és dobott nekünk egy kötél létra. Ha esik a vízbe, akkor ezek a hullámok podsoset jog szerint a hajó, és ez is a biztos haláltól. Pontosan nulla esélye van a túlélésre. Tom először küldött, azt először érte el, és maga is - utána. És ez volt minden vadul ijesztő.

Egy tengerjáró hajón voltunk azonnal kapott egy szobát, azonnal elrendelte az étkezés. A vicces, nem volt ideje, hogy mentse ki a csónakból. Mi voltunk a sport rövidnadrág evezés. Aztán felzárkózni az alvásra, és délután küldtek nekünk egy ember. Azt mondta nekünk: „Srácok, ma hivatalos éjszaka a hajón, akkor minden megy szmokingos”. És így került hozzánk a szabó, hogy felvette szmoking, és még aznap este ittunk a hajón a kapitány.

A szülők nem tudják, hogy velem történt valami. Felhívtam őket a hajó ezekkel a szavakkal: „Minden rendben” - mondják, „Mi a baj?” És én, mint „Ó, anya ...” Röviden, faxon küldik, a mi útlevél adatait.

A hajón szoktunk sokat a PR, mi interjú, talán száz darab adni. QA-session minden vendég számára. Az utasok azt általában fantasztikus volt. Minden a régi nagyszülők volt valami pletyka. Mi kezelték, még azt is aláírt autogramot.

A bélés volt a Karib-térségben, és a vitorla még körülbelül hat napig. Az első két napon vagyunk, csak boldog. Aztán a harmadik napon, elkezdtem hiányozni: ismét kétségbeesetten akartam próbálni újra átkelni az óceánon. Olyan mérges volt, hogy nem történt meg. Másrészt, én nem érzem, nem sikerült, mert nem az én hibám. «Az óceán segítségével át, vagy nem» - így mindig azt mondják. És általában, ez nem megengedett.

Hogyan élte túl a vihar átkelt az Atlanti hajóval - hírek képekben

A hajó nem biztosított - a biztosító csak úgy a kockázatok túl magas. De lehetséges volt, hogy biztosítsák a mentési művelet költségeit, és véleményem szerint ezek a biztosító társaság vette pénzt a benzin, az általuk eltöltött, amikor mi voltunk mentve. Még egy ilyen hajó 50 mérföld, jöttek hozzánk, hogy 20 ezer euró. De ez nem az én pénzem, és a biztosító társaság, úgy, hogy általában, minden rendben van.

Röviden, a nagykövetség ment, a kapott pénzt a szülőktől. De általában túlélik a menekülteket. Újabb öt napig próbál a dokumentumokat, hogy menjen haza, és egy napot töltött a tengerparton. Minden látszott nagyon szürreális - sőt, mi véletlenül maradt életben.

10. Egyes amerikai írta nekem, hogy ő ült egyszer egy elhagyatott tengerparton a Bahamákon, és hirtelen meglátta a parton valami dobott. Kiderült hajónk.

Megkértem, hogy küldjön a kamerát, hogy a szálloda New York. Az ajtó kopogás és a gondnok azt mondja, itt jön. És ő húz ki egy kamerát a hajónk lezuhant.

Szeretném hajót, persze, hogy beköltözik a hollandiai otthonából, és tegye a kertben. De nem tudom, hogy logisztikai és a monetáris szempontból, hogy kell csinálni, mert ez mind megéri tízezer euró hozza vissza ide. És azt a pénzt költeni egy új hajót.

Azt hiszem, még úszni. Kérdés szponzorok, a kérdés, hogy mikor kell újra meg újra, nem megtörni a szíve az anyám. De én megcsinálom.