Baikal Trail. Listvyanka - Bolshie Koty - Skalník Skripper

Útközben észrevettem egy gubanc, a tengerparton fekszik, közvetlenül baud jó és csúszós szikla. Itt úgy döntöttünk, hogy az étkezés, különösen azért, mert a hely nem volt szeles, akkor sütkérezik a napon. Ebéd után, elkezdtem keresi a módját le a szikláról, ő leszállt ugyanakkor a tóba. Törés nagyon laza volt, és nem engedte meg, rendben van, nem kellemes a csúszós sziklákon, majd a személy, a víz és a készülékek. Kockázat - egy nemes ügy, de nedves. Egy hátizsák talált egy pár öt méteres Repshnur, és a szélén a fa csonkja állt ki törött, ha a fenyők, amelyek lehetővé teszik, hogy menjen le a normális, és húzza a technikát. Bajkál mindig rohant a hullámok, hébe-hóba, és megpróbálta megszórjuk. Mely stratégiai helyen a sarok, ami közel sem vizet nem, én lassan kezdett felszállni. Yasha időközben Baton tetején.

A mi utunk feküdt a tengerparton. Néhány különösen meredek helyeken a nyomvonalat, BBT-Schnick megállapított rönk követni lépésekkel. Az egyik szerint a lépcsőn, a közepén az út, az út megy le, ahol található a széles homokos strand. Számos turista halad azon az úton, nem omlott össze a kísértésnek elkerülhető és a homok dip „meleg” víz-tó. Még mindig az egyik tervezett pont a forgatás az utunkba. Sokáig mi nem habozik, túl kemény a szél fújt minket a parton, és így a vízellátást az úton, megint elindult. Szinte a macskáknak, a figyelmemet fogott semmit.

Itt már majdnem a macskák. Ahhoz, hogy a parkolóban egy pár km-re, és mi van enni. Itt találtunk már jól megtört hullámok mólón, ahol ismét Baton alá nem nyári nap, és egy kis patak, alakult, mert a kavicsos gát. Wind szétszórt a lehullott levelek, amely egy bizarr téglalap alakú medence. Korábban volt egy patak és egy pár deszka át rajta. Szél fúj ezen a helyen, hogy a lehető legteljesebb és próbál elfújja én és a kamerát, majd egy hullám, ami fröccsenő megint, de ellenállt, és továbbra is lőni.

Már sötétedett. Macskák mi telt el, és egyenesen a parkoló nem messze Skripper. Pár kilométerre a macskák egy kis hangulatos öbölben, rengeteg hely a sátrak, látszólag a nyáron kemping. Megy tovább, úgy döntöttünk, egy jó hely a sátor nélkül szél, amely ezen a ponton szinte felrobbant. Ebben az évszakban a víz öblök Skripper nagyon jól fűtött, köszönhetően a sekély mélységű, és ez lehet egy jó vétel, amit meg is tettem. Yasha nem kap olyan öröm, mert a betegség. A víz nagyon meleg, és annak ellenére, hogy merzlyavost tudtam ott sokkal több, mint egy pár másodpercig. Már sötétedett, hideg, és a horizonton kialakult egy nagyon szép naplemente felhők.

Bajkál nyomvonal

Reggel, gyűjtése és dobálózás az erdőben mentünk a sziklákon. Az elkövetkező öbölben, ahol a házak és istállók, találkoztunk egy másik kivert arany levélzet, növények. Ezután a nyomvonal lapos volt, bővülő tisztások sátor a tengerparton. Az ösvény a sziklák és még egy kis hely, távol a szalag a víz a madár-cseresznye, amely éppen most érett. Amíg én legeltetett gyepek madár cseresznye, Yasha már elmenekültek az emeletre. Meg kellett kényszeríteni magam, hogy kitörjenek, és mássz fel.

vénasszonyok nyara

By utak utak, a meredek sziklák, jöttünk, hogy szerpentin, „kitaposott” szorgalmas BBT-ember, a betegek, a gyermekek és az idősek. „Kitaposott” szerpentin sokkal jobb és jobb minőségű a fő út és mélyen a bozót, arra kényszerítve barangol rajta, nem tudom, a turisták, húsz-harminc perc alatt. Tehát volt egy kicsit feledékeny alsó horog. És az emelkedés egyenesen felfelé, és úgy 3-5 percig, emelje fel a hegyre, így egyenesen a sziklák. Profil platformok, ahol jól kitaposott, és élvezze a kilátást, akkor azonnal felkelni.

Ezért az utunk feküdt csak az első rock, egy kis párkány a mélység felett. Az átmenet a nyúlvány volt egy rövid, de nagyon keskeny, kb 30cm széles, hogy megfélemlíti a nagyon sok turista, így erősebb sajtó pokatistye szikla. És meg kellett dolgozni, hogy továbbra is fennállnak, levette sarok másik gömb. Egyszer majdnem leesett az egész szerkezet meghibásodik üti állványt, nem lehet elfelejteni a óvintézkedéseket.

Az első tömítés nagyon jól látható a másik oldalán, amely egy nagy megfigyelő fedélzeten és egy kő menedéket a szél, hol üljön le egy snack. Kiemelés Skalník nem túl kényelmes a felkészületlen, és a „nyom” rajta halad el a szikláról, hogy ott nagyon óvatosan. Ami a többit illeti, vannak nagyon szép és kényelmesen minden pihenni, és a színes képek a háttérben a sziklák és a tóra. A harmadik mászó cipő, mi megszökött, és elindult, hogy megkeresse egy másik fényképezési pont és Yasha ül meditálni. Nagyon akartam, hogy elmenjen a következő rock, de az idő nem szabad, mert szükséges volt, hogy leereszkedünk a rendkívül partra. Meg kellett enni, inni, és menjen vissza. Elérte a második szikla találtam Yashku, aki már elszáll egy ismeretlen irányba, és találkoztunk, csak miután végigsöpört a padlón Skripper. Futás az úton vissza nem akartuk, és lassan visszament. Visszafelé, megint elveszett a sûrû madár cseresznye, és ebben az időben Yasha találtam egy nagyon szép és kényelmes nyírfa, amely lehet osztani nem törékeny fészket.

Bajkál nyomvonal

Az időjárás tökéletes volt, és nagyon meleg. Vedd fel a dolgokat, és elriasztani a külföldi pár pihenő a tengerparton, levetkőztem, és futott a fürdést. Hagy egy ilyen szép, meleg víz, nem lenne istenkáromlás az én oldalamon. Vissza sétáltunk a parton, elől, néha, a közeledő hullámok. Messzire nem kell, megyünk, hogy menjen vissza a „Rocket”, és mi csak sétált, vagy inkább lustán húzni a macskák. A strandon, nem messze Kotov nő magányos nyírfa, közvetlenül a víz szélén. És azt a saját legenda.

Legend of Bajkál Nyír a szláv meséket mesélt egy szép hableány, aki élt a tóban. Szerette az éjszaka ki a vízből, és séta a holdfényben. Az első napsugarak hableány rejtett a víz alatt, de egy nap volt lenyűgözte, és nem veszi észre, hogy megjelent az égen a napisten ló. Látva ezt a földöntúli szépség, azt azonnal szerelmes belé. Mermaid sietett, hogy elrejtse a mélyben, a tó, de ez nem hagyja, hogy a ló és vált belostvolnuyu nyír. Elődeink imádták ezt a fát, mert végre a legtitkosabb vágyait. Gyakran előfordul, hogy a fiatal lányok hozta kezeli nyír, leült mellé, és arra kérik, hogy végezze el a legbecsesebb álom.
A község közelében növekszik egy másik fát választották turisták elérhetőségét. Az is érdekes, hogy mászni és erős ágak nőnek nagyon sűrű, amely lehetővé teszi, hogy mászni a megengedett och ... bátorság. Amit meg is tettünk, és ugyanabban az időben készült egy pár klón-képek. Zelezt egy fa nem volt nehéz, de ülni nem nagyon szép, és én nem beszélek a gyanta, nehéz, és ülj rá, nemhogy lefeküdni nyersen. Az ágak is óvatosnak kellett lenni, vannak száraz, amelyekre jobb, hogy ne érintse meg. És ez így volt sok móka, és sykatno. Cora volt egy elég fényes.

Bajkál nyomvonal

A fennmaradó időben ültünk a vádlottak padján pihenő és várja az indulást. Több volt, hogy jön a barátaim, mi hiányzott minden alkalommal ugyanazon a napon. Anja és Tanja eljött hozzánk mikor hátradőlni képekkel hajók, de olyan banális, hogy ne üljön egész idő belül, amikor a felső annyira szép. Búcsúzom, a hajó elkezdett mozogni. mentünk, mert a nagy hullámok viszonylag lassú, majd lassul a következő címer, de nem engedi meg, hogy helyesen húzza le, amit akartam. Több vagy kevesebb kiegyensúlyozott sikerült csak Listvyanka. Mi parkolt egy pár hajó a kikötőben, ugráló amit kapott a parton.