Az élet története

Emlékezett után írt cikket „halál az expedíció Dyatlov. ZEMLETOCHEK elmélet a gyakorlatban. „Supermisticheskogo volt semmi, de meggyőződésem, hogy vannak olyan helyek, amelyeket meg kell komolyan venni, óvatosan, és talán még tekintetében.

Javasolt turisztika Vitali, a srác a Leninisky-Kuznyeck, szintén orvos is fordult az ezoterikus, hal, amely könnyen nyílnak és záródnak az emberek „harmadik szem”. A meghívás 7. férfi, Nicholas, kollégám, Vitali és testvére, egy házaspár Barnaul és barátja.

I. Miklós és Vitaly - már részt ezoterikus. Ily módon már sokban különbözik a többi csoportban az átlagos szovjet ateista.

Azt kell mondanom, hogy számomra ez a kampány volt a döntő lépés a tervem, hogy szakít a hadsereg.

Ways, sőt, volt két nélküli szabadságvesztés:

- Nesootvestvie szolgáltatást (ezt a cikket, és soha senki nem lőtt)

És egy - a szabadságelvonás - azaz a bíróság.

Erre azért volt szükség, hogy -Mit. Elhagyva Garrison helyen több mint 15 nappal egy tiszt fenyegetett, hogy a bíróság.

A leghatékonyabb módja elbocsátásokat hiánya volt a helyőrség pontosan 15 nap, és nem egy nap több. Azaz, ez is egy kampányt, és döntő lépést az elbocsátás a hadsereg.

Tehát minden egybeesett - javaslatot Vitaly, kívánságom - és itt vagyunk a Nicholas már rohan a vonaton a dicsőséges város Barnaul - fővárosa Altáj régióban.

Barnaul, találkozott más a csoport tagjai, elsajátítva a szükséges termékeket és berendezéseket, és mentek tovább együtt. Kaptunk keresztül Biysk - Gornoaltaisk a kiindulópontja útvonal (a nevére már nem emlékszem rá).

Hogy mit nem emlékszik egy nap - este közeledett az utazásunk csúcspontja - a lábát az ősi Buttes sziklák, egyedül áll a közepén a hatalmas fennsíkon.

Már sötétedett - kezdte törni a sátrat, majd az egyik barnaultsev mondta nekünk a legenda - egy horror történet. Erről a tartalom:

Sokan esnek a terület a sziklák, ott maradt örökre, valahogy meghalt. Azt hitték, hogy a szellemek ne hagyja az embereket, büntetve őket engedetlenség és a különböző hibák. Olyan, mint amikor megállt a víznyelő között Castle Mountain Spirits és az ördög ujja - az expedíció, vagy egy csoport. Rövidebb, mint a házak nem várt. Aztán, mint megtaláltuk őket ott halott, és semmi jelét nem erőszakos halál.

A turizmus fejlesztése az Altáj régióban, tudósok érdekli a jelenség a sziklák. Tanulmányok kimutatták, hogy a szél áthaladó sziklák, kialakult egy ultrahang, és ez vezetett a halál esett ezen a területen az embereket. Voltak csoport - átkozott szikla. Ultrahang nem több, az emberek nem halnak meg, és a sziklák romokat. De még mindig inspirálja áhítattal. És a mai napig, van egy olyan hiedelem, hogy szellemek a vár nem vehet semmit, nem kő vagy növényeket. Szellemek büntetni elkövetők a maga módján: a rossz időjárás, vagy szerencsétlenség.

Sátrak hangú és Nikolai, felfegyverkezve egy keretet (akkoriban voltam szereti ezt, és mindig magával vitt), úgy döntött, hogy futni, hogy a Castle Mountain Spirits. Ez 20 perc távolságra a parkolóban. Mi futott. Néhány közelítés a vár, a keret valóban csipogott nekem, hogy léptünk egy erős negatív zónában. Még futott. Vizsgálni. Általában kövek kövek, sziklák, mint a sziklák, az ember alkotta piramisok szétszórt - semmi szokatlan első pillantásra. De valami még mindig szokatlan volt! Néhány érzés, érzelem, vagy valami. Leültem egy jelentenek a „lótusz” kezdett meditálni. Nicholas fotóztam. Később, amikor a film került sor, és a kinyomtatott képek - Lenyűgözött ez a kép - ülök, és az egész, mintha futólag, néhány érintőleges héj körülöttem fényes sugarak - mint például kimeríti a földet, vagy fű. De a fű nem volt ott, különösen azért, mert ilyen magas! Úgy tűnik, hogy a film rögzített néhány távozó energia a Földön.

(Meg kell keresni az archívumban egy fekete-fehér fotók, szkennelés és helyezze ide :))

Ezen és végül ellenőrzés - futottunk vissza. Igen, más fiziológiai adatai - az úton vissza vettem valamiféle „forradalom” a gyomorban, csavarja szorosan.

Evett, acél ágynemű.

Kinézett a sátor, láttuk szinte kísérteties, titokzatos festmény - Castle Mountain Spirits - raspadok - Bloody ujjait. Ez víznyelő pontosan a közepén a telihold!

Rémtörténetek ment, nevetés, elmondtuk neki - érzésekről. Hát itt nélküle - cool médiumokat Korróziófigyelő a sátor körül, hogy az energiát. Legend legenda és semmi ... nem viccel. Általában nastaralis a hírnév - létrehozott gubók, árkok, tövis - nem egy lélek nem csúszik! - és elaludt. Alvás wow így incidens nélkül.

Reggel, mi volt a reggeli és elment. Nap, mint a semmi tiszta. Jött a láb, emelkedni kezdett - a nő még nem túl magas.

Azt kell mondanom, hogy mi volt egy kártya - Barnaul, és mentünk a Karakol tó.

Castle Mountain Spirits teljesen tönkrement a terveket.

Ebben az időben, kaptunk egy mérföldkő - baj. I, Vitali, Nikolai - jött le egy kicsit, de az irány látszik beragadt. Elindultak, és elindult - Keresi mögött négy, és nem látható. A hideg, szél, álljatok nem vadásznak. Úgy döntöttünk, hogy menjen vissza, hogy megfeleljen nekik. Elindultak, és elindult - nem. Várjuk - nem ... én nem emlékszem, hogy vártuk, kiabálva, és visszament oda - körül, amíg végül meggyőzte. Szakítottunk. Csoportunk rabilas a dve.Pervaya csoport - mi, a három, akik részt vettek egy út vagy ezoterikus, térkép nélkül, és fogalmam sem volt, hová menjen a következő, a második csoport - négy - csak jó emberek a térkép és az útvonal ismerete.

Szakítottunk? Szóval ... mit fogunk csinálni? - egy hely, nem tudjuk, hogy nincs térképek .... Holodryga. Röviden néhány közös döntés a választott mozgás irányát - nem áll a helyszínen - hideg - és abban a reményben, hogy metszik a többiek - tette az utat a pályán, majd a „kő folyók”. Általában sétált céltalanul. Elindultak az egész nap - véletlenszerűen. Az út mentén, a jávorszarvas megrágja bokrok fagyott különböző bogyók. A rossz gondolkodás nem akarja ... de azt hiszem ...

Például, gondoltam -, milyen gyakran ezeken a helyeken vannak emberi települések, hogy van-e valami útnak, és lehet az úton?

Este. Mentünk szinte sötétben. Nedves, hideg, és a kimerült kábult acél előforduló éjszakán át.

Depresnyak helyezze néhány kellemetlen - kényelmes és nem volt - a sziklás lejtőn valamilyen. Hands ne hajlítsa, zemerzli. De a bánat felében felállított sátrak, tett egy tűz, felöltözött. Grim vicceket vacsora - hány fog vándorolni. Fogytán az idő, és szembe velem személyesen :) Törvényszék.

Amikor lefeküdt, Nikolai ünnepélyesen vette az ő hátizsák egy üveg moldovai bor.

Időszerűbb és ízletes bor, én még nem próbáltam egyszer. Üres palack tolta ki a sátorból, és szinte boldog, alszik.

Reggel minden nem tűnik olyan sivár, mint a melegebb és a hó vége.

A nap végén mentünk néhány ló nyomvonal - öröm - van egy nyomvonal - ez az, ahol, hogy vezet. És valóban, eljött az országúton. Válaszd hová menjen - az is fontos volt. Egy idő után, vettünk egy traktor a test és este ünnepélyesen lépett a Elekmonar szélén.

Traktoros tanácsolta nekünk, hogy megy egy helyi klub és ott töltsük az éjszakát.

Nem emlékszem, hogyan és kik vagyunk elengedni, de a klub volt a premier - „A város Szocsi sötét éjszaka”.

A film ellenőrzött a falu lakói, mi töltöttük az éjszakát hálózsák ugyanazon a helyen, de tető alatt.

Reggel - a busz -, akkor a gépet. És mi már Kemerovo.

Megérkeztem a városban pumpált egy kis energiát, mint egy léggömb.

Én több, mint valaha abban a tényben, hogy semmilyen akadály nem félnek tőlem

Aztán ott volt néhány harcol a főnök (ez egy másik történet) -, de voltam annyira erőt, hogy könnyedén eleget ennek, kockázatos az élete része.

Hamarosan a dokumentumok ment az elbocsátás és az új év, szabad voltam!

Ilyen volt a történet.

Akár Castle Mountain Spirits megbüntettek a túlzott önbizalom, amit mutattak egy sátorban (kb védelem - hee hee ha ha)

Akár Castle Mountain Spirits kaptam néhány erők, amelyek segítettek, hogy sikeresen a helyzet? Nem gyújtok minket - ki tudja, mit ért volna véget a kísérletem, hogy teljesíti a hadsereg.

De egy dolog biztos - van valami történt.