Bangkok Siam Park - a legnagyobb vidámpark Bangkok én földrajz

Minden érkező utasok Bangkok vagy Pattaya felkérik, hogy látogassa meg a helyet, amely a történet megy. Ez egy hatalmas park. Nos, talán nem nagy, de nagy. Siam Park Bangkok - egy hely, ahol lehet menni, és a fiatalok, illetve a gyermekes család. Tour csoportok jönnek ide áramlik, de a helyiek nem marad el. Ki jön Pattaya, nem mindenki tudja, hogy a Siam Park nem Pattaya - ez valóban így van, akkor kell menni, hogy a főváros, Bangkok.

Siam Park (Siam Park Bangkok) - található szélén Bangkok. Ez megnyitja a napi 10-18. Nem „mi” Persze, hogy 18-00 - mi működött volna a 21-00. De Thaiföldön, a szín és a munkához való hozzáállás.

Ez a legnagyobb vidámpark Bangkokban. A park nagyon fiatal - 1975-ben alakult. Tény, hogy ez egy komplex, amely magában foglalja számos parkok. A park van osztva öt szektor:

• Aqua Park (vízipark)
  • Három gyermek játszóház (Smallworld, FantasyWorld, FamilyWorld)
  • Extrém terület (X-Zone).

Van egy módja annak, hogy indul a reggel Pattaya. Utaztunk egy nagy buszt két órán keresztül, figyelembe véve a városi ciklus Pattaya.

Útközben láttak házak közönséges Thaisz és a helyi táj.

Utaztak a fizetős út, és az oldalán is szabad helyeire. Miután a Omszk dudor nem vettem észre, sok a különbség a feltétele a bevonat és a díjmentes autópálya. A második egyszerűen már.

Hébe-hóba találkoznak rynochke, bár a vásárlók nem lehet látni.

Bus, mint az várható volt, és egy kétszintes klimatizált.

Siam Park Bangkokban. első benyomások

Első park emlékeztet egy tündérmese, de egy nagyon nagy ház. Portré a király a központban.

Következő át a jegyet ellenőrző zónába. Vannak még készpénzt. Az ára egy útra szóló jegy azóta nem változott - 900 baht. Általában függően vásárolt jegyet, karkötő kopott a kezében egy bizonyos színt. Olyan, mint egy kitűzőt - ahol lehetséges, és ahol nem. Volt egy univerzális - mindenhol lehet.

Bangkok Siam Park - a legnagyobb vidámpark Bangkok én földrajz

Az impozáns méretű, a lombkorona a park látogatói fokozatosan belép ebbe zateynoe királyságot.

Siam Park Bangkokban. Itt egy térkép

De a hullámvasút - függetlenül attól, hogy nem jó! Ők ott hárman, különböző helyeken. Egy dia, legmenőbb, közel állt a bejárat a park. Azt is sikerült átadni középszerű - majdnem megfulladt a szokás.

szórakoztató zóna Siam Park

Bővebben: Koh Lipe, Thaiföld - titokzatos szigeten

Miután tett egy adag adrenalint, akkor megy a nyugodt víz eljárásokat. A Siam Park gyönyörű mesterséges tó és a mesterséges hullámok. Bangkokban, a tenger piszkos, sok helyi jönnek Siam Park úszni a tiszta víz. Thai gyerekek különösen nagy, azaz Siam Park Bangkok - kedvelt.

Egy kis elérése előtt mesterséges tenger van egy másik érdekes látnivaló. Számos ilyen hullámvölgyek. A zársebesség kicsi, így van egy csomó, és a kisgyermekek.

Következő SPA terület Siam Park Bangkokban.

Hatalmas medence buborék. Ebben az időben, valamilyen oknál fogva, a benne lévő emberek voltak kevesen. Bár hűvös. Mi is zuhant.

Közel a SPA medence minden szerelmeseinek a zöld, értékesítési mindenféle helyi üzemek számára készített, az út a gépet, azaz a nem ültetett a földbe, és a gélben. Helyi orchidea bizonnyal egy csoda. Feleség vettem egy csemete, és még tudja, hogy ... de ez nem fogás.

A rohanó növényzet a parkban. Mi vándorolt ​​a park szélén. Kicsit távolabb volt egy olyan területen, és mi - a laktanyába. Úgy tűnik, élni a helyi munkások. És ez volt az, ahol időt - a lótusz tó.

Őszintén szólva, nem is igazán akarja elhagyni a vízi park. De ott kell lennie, hogy mindent. Elmentünk az ember alkotta része a Siam Park, úgynevezett «X-Zone». Itt található mindenféle extrém túrák. Ez a zóna található központjában Bangkok Siam Park.

A fotó nem az antenna - egy látnivaló, mint például a kilátóhoz. Vedd fel a nagyon magas, figyelembe véve a nézetek - látható messze (a magassága egy 9 emeletes épület). Emberek ülnek egy hatalmas korong alakú kabin, nem csak a helyüket.

Mintegy hullámvasút már írtam - van takie.No leglátogatottabb attrakció Bangkok, Siam Park - Viking hajóval.

Bangkok Siam Park - a legnagyobb vidámpark Bangkok én földrajz
Szintén nagy magasságból a csúszda le a hatalmas repülő hajó az emberekkel. Minden kiabálni és örül. Helyezzük - három órát állni. Nem értettem a tréfát a hajó - ő lesz.
Itt egy hullámvasút, minden megpillantott ott. Csak van ideje gondolkodni, és lélegezni.

Ott karuselkah és könnyebb

Bangkok Siam Park - a legnagyobb vidámpark Bangkok én földrajz

Nem marad sokáig ezen a területen a park. Személy szerint mi nem volt annyira érdekes. De itt nem volt szükség, hogy jöjjön vissza ebédre. A központi része a park van kávézók és büfék. Az egyikben ebédeltünk bekerülési látogató.

Bővebben: Tevékenységek Pattaya. Hogyan töltik az estét család

Gyermek zóna

Mi voltunk a gyermek, így természetesen tovább a gyermekek részt a park. És esett az első néhány nem annyira gyermek attrakciók (ítélve a fotó).

Miért olyan energia gyerekek!?

A hatalmas épület „Dinotopia” volt látható a távolban. Mi ott.

Belül a lakosság az utolsó (egy kitömött).

Körül „Dinotopia” jó és kiterjedt park. Az emberek itt, akkor miért nem megy tömegesen, de hiába. Itt lehet járni az ösvényeken, ülni az árnyékban a trópusi fák. Ez a zöld részét Siam Park is meglehetősen nagy területen. Sok virágzó növények, amelyek között annyira szereti, hogy fényképezett nő.

Nos, a dinoszauruszok is mindenhol elrejteni.

Utazás a világ körül

Visszafelé a világ a dinoszauruszok akadt még egy népszerű Jurassic kaland. Azonban ez még alkalmas a kisgyermekek. Felnőttek már nem fogás. Én is volt, hogy elveszíti fél órát a sorban.

A lényeg az, hogy minden dobták a nyitott dzsip hajtott a dzsungelben. Először jeleneteket az élet ősi thai. Tény, hogy a Thais úgy vélik, hogy őseik éltek olyan - nem tudom.

A bokrok a gyerekek és szüleik támadtak lényeket.

Utunk, megyünk tovább.

Akkor úszni „a világ”. Nagyobb hajók hajóznak át a csatornán, amely mentén a kilátást az epizódok a történelem különböző híres helyek a világon.

Valaki érszorítót egy műanyag tét.

Miután egy sétát, és figyelembe véve azt a tényt, hogy a túra ideje volt véget ér, azt állították, hogy a legkedveltebb helyek.

Közelebb volt Dinotopia - Ismét eltelt, hogy észre az úton még egy felüljáró a kocsikat - olyasmi, mint a vadnyugat.

Ez a sikátor közelében Dinotopia.

És ismét, előtte a hátsó vodichku drága - mi lehetne szebb. Mégis, 38 az árnyékban!

By the way, a hő átadódik Thaiföldön nem ez a helyzet, mint ahogy azt Szibériában. Páratartalom egészen más.

Úton a kijárat felé ismét megvizsgálta az épületet.

Bangkok Siam Park - a legnagyobb vidámpark Bangkok én földrajz

És ez egy igazi thai esküvő - jön fényképezni.

Tény, hogy ebben a cikkben tudnám leírni csak töredéke az összes, hogy láttuk, és képesek voltak, hogy emlékezzen. Siam Park Place emlékezetes és érdekes. Itt szeretnék visszajönni többször. Lesz Thaiföldön - jöjjön Siam Park Bangkok, nem fogja megbánni!

Miután az utazás, az esti vásárolt bogyók.