Labas vakaras (Nina Vizgin)

Velvet szezonban - és a tenger is elég meleg, és a hő már elviselhető, de még a délután, még az árnyékban kényelmetlen, szeretnék kihűlni. A hőség miatt nem kirándulásokat nem tervezi ebben az évszakban az egyiptomi kiterjedésű minket északi ember, jobb, ha nem kell oltani.

Hagyja a szálloda területén csak vacsora után, választó esti séták színes tengerparti körút Naomi Bay kötelező megáll egy ismerős boltban vásárolni a víz. Mintegy gyorsan épület új szállodák és modern üzletek. Együtt sok magán butik, ahol már nem lehet vásárolni, amíg potorgueshsya és alku itt tette kötelezővé, Sharma üzletek fix áron. Ezek civilizált át az áru a készpénz, és mindig a csekket, és a korrekt. Sőt, az árak általában jóval alacsonyabb, mint a magán üzletek.

Megtudjuk, hogy messze a hotel volt a boltban úgynevezett „247”, ahol a számadatok azt jelentette, hogy dolgozott a nap 24 órájában, a hét 7 napján, összesen éjjel-nappal, a hét minden napján. Az üzlet nagyon praktikus. Most akkor felzárkózni vacsora otovaritsya ivóvíz és nem annak a tiszta vizet egy étteremben a ötcsillagos szálloda, melynek ára egy egzotikus ital és vacsora után biztonságosan járni a várost éjszaka.

Az egyik ilyen meleg estéken a déli felragyogott, és ott volt ez a találkozó. A férje már kifizetett a vételi és türelmesen várt rám kívül, miközben odamentem az egyiptomi csecsebecsékkel. Semmi nem fog vásárolni, csak felül az új termék ismét csodálkozni a tömeges fogyasztás helyi emléktárgyak Kínában állítják elő.

Amikor elmentem a boltba, láttam egy furcsa kép. A férjem vezetett élénk beszélgetés a két hölgy nagyon idős korban. Női beszél angolul, a férje, nyilván nem értették, és siettem a segítségére.

Női furcsa megdermedt, amikor a konverziós a férjének. Természetesen megkérdeztem, oroszul, ami történt. Ezt követően, az öregasszony gyorsan néhány szót váltott egymással a litván nyelvet, majd áttértek az oroszországi.

Kiderült, hogy a két barát - egy nyugdíjas Vilnius érkezett néhány órája. Éppen bejelentkezett egy közeli szállodában, és úgy döntött, hogy a vacsora találni egy bolt, ahol meg lehet vásárolni egy olcsóbb ivás vodichku, amely nélkül, mint tudjuk, az egyiptomi lehetetlen pihenni. A csapból nem berúgni. Annál is inkább, mert a hotel volt található, a második sorban a tenger partján, így a csillagok „nem ragyog”, és alig volt megfelelő szolgáltatást.

Figyelmen kívül hagyva pristavuchih helyi boltosok, hölgyeim fellebbezett az európaiak. Nevettünk együtt több nyelvi zavart. Őshonos litvánok voltak a tanár az orosz nyelv. Örültek, olyan mértékben találkozott velünk, nem vettem észre, hogy mi volt az úgynevezett örömére. És mikor kiderült, hogy őt a „Labas vakaras”, ami azt jelentette, az ő nyelvükön, „Jó estét”, a hölgy mélyen könnyekben tört ki.

Ráztak érintése foltos szürke erősítés, és a csobogó és csobogó. Az a tény, hogy annyira izgatott, hogy beszéljen az emberekkel Oroszországból, mert a nyugdíj után nem volt semmi hely gyakorolni az orosz nyelvet. És a nyelv annyira szép, annyira szereti a szakmát, amely most teljesen le nem hívott. Arról, hogy milyen keveset tudnak a mai Oroszországban, mert nem igazán bízik, amit mondanak a tv és az újságok.

Kíváncsi nagymama minden kérték, és kérdéseket. Mi válaszol - magukról, a helyi szokások, közös ismereteiket és tapasztalataikat pihenni külföldön.

Az viszont, hogy nagyon érdekli a tudásom a litván nyelvet. Igen, volt egy kaland, egy ifjúsági tartó hat hónapban, amikor élő Kaunas, volt egy kicsit tanulni a helyi nyelvet. Ellenkező esetben lehetetlen volt elkerülni a kisebb gondok - például, például, ha makacsul megtagadta, hogy megértsék a boltban, és még inkább a helyi piacon. De ez egy másik történet. És itt nem arról beszélek.

Nem minden orosz nyugdíjas engedheti meg magának, hogy utaznak távoli földek. Itt állt mellém két szép ápolt idős hölgy, valószínűleg gazdag, a jólét és az egészség, az őslakos képviselője a nemzet. Kedves beszélt a szép hölgyek, elkezdtünk elbúcsúzik. Egy búcsú könnyes szemét, megrázta a férje kezét megható, a másik megölelt, és megköszönte, amit mi olyan melegen beszélt velük, olyan alaposan mind azt mondta, megosztották benyomásaikat a nyaralás Sharm.

De, hát te vagy az én! Mit gondolok ezekről a váratlan könnyek, nem az öröm, hanem könnyek sajnálom az elvesztett, az elveszett, hogy kontrollálatlan áztatták megfakult női személy, amikor elváltunk? Persze, ezek bármilyen áron nem szeretnék visszaforgatni az idő kerekét. Csakúgy, és én. De, hát te vagy az én! Mi vagyok én még mindig gondolkodik a keserű könnyek?

Kedves Olga G.! Ha jól értettem, akkor alatta gondoltál Balti.
Amikor írom ezt a felülvizsgálatot, nem vártam, hogy ez okozza a különböző emberek oly sok érzelem, emlékek és sajnálja.
Az élet, persze, egy bonyolult dolog, de az a tény, hogy nem minden rajtunk múlik. De szeretnék még élni jó egészségben, a hű barát és a pénz. És mit akar

Ez a munka van írva 9 értékelés. Ez itt jelenik meg utoljára, és a többi - Teljes lista.